Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
hiaten in de beheersing van spellingleerstof
taalvaardigheid, receptief
basisstrategieën van het technisch lezen
taalbegrip
(3)
algemeen intelligentieniveau
(2)
angst
(2)
persoonlijkheid
(2)
posttraumatische stress
(2)
taal- en communicatieproblemen
(2)
aandacht en concentratie
(1)
aandachtsproblemen
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
begrip van gesproken woorden
(1)
persoonlijkheidsaspecten
(1)
chronisch pijngedrag
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
depressie
(1)
depressieve symptomen
(1)
eenzaamheid
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
executieve functies op beschrijvend gedragsniveau
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
geheugen, visueel
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intelligentie, niet-verbaal
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leervoorwaarden
(1)
lezen en rekenen
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
psychosociale problemen
(1)
risico op dyslexie
(1)
sociaal-cognitieve vaardigheden in de school- en thuissituatie
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
spelgedrag
(1)
spraak- en taalvaardigheid
(1)
taalontwikkeling
(1)
taalontwikkeling, communicatieve vaardigheden
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
vaardigheid om gesproken woorden in fonemen te kunnen analyseren
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht en concentratie
(1)
aandachtsproblemen
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemeen intelligentieniveau
(2)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
angst
(2)
begrip van gesproken woorden
(1)
chronisch pijngedrag
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
depressie
(1)
depressieve symptomen
(1)
eenzaamheid
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
executieve functies op beschrijvend gedragsniveau
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
geheugen, visueel
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intelligentie, niet-verbaal
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leervoorwaarden
(1)
lezen en rekenen
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
persoonlijkheid
(2)
persoonlijkheidsaspecten
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
posttraumatische stress
(2)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
psychosociale problemen
(1)
risico op dyslexie
(1)
sociaal-cognitieve vaardigheden in de school- en thuissituatie
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
spelgedrag
(1)
spraak- en taalvaardigheid
(1)
taalbegrip
(3)
taal- en communicatieproblemen
(2)
taalontwikkeling
(1)
taalontwikkeling, communicatieve vaardigheden
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
vaardigheid om gesproken woorden in fonemen te kunnen analyseren
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatiesoort
kinderen
leerlingen in groep 1 en 2 van het regulier basisonderwijs
(2)
Meer
Populatiesoort
leerlingen in groep 1 en 2 van het regulier basisonderwijs
(2)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief