Het begeleidingsinstrument bevat 12 dimensies die de diverse beroepsrichtingen binnen het LBO/IBO representeren, nl.: handel en zelfstandige vestiging, administratie en verkoop, agrarische sector, grafische technieken, consumptieve technieken,...
Het begeleidingsinstrument bevat negen dimensies die de diverse beroepsrichtingen binnen het LBO/IBO representeren, nl.: handel en zelfstandige vestiging, winkelpraktijk, kantoorpraktijk, consumptieve technieken, huishoudkunde,...
De AMN Eindtoets is een toets voor leerlingen van groep 8 in het primair onderwijs. De functie van de AMN Eindtoets is zowel het geven van advies over het best passende onderwijstype in het voortgezet onderwijs als het vaststellen van het...
De AMN Eindtoets is een eindtoets voor leerlingen van groep 8 in het primair onderwijs. De functie van de AMN Eindtoets is zowel het geven van advies over het best passende onderwijstype in het voortgezet onderwijs als het vaststellen van het...
De AMN Eindtoets is een eindtoets voor leerlingen van groep 8 in het primair onderwijs. De toets bestaat uit drie onderdelen: ‘Lezen’, ‘Taalverzorging’ en ‘Rekenen’. Het onderdeel ‘Lezen’ bestaat uit zakelijke teksten, fictionele teksten en...
Persoonlijkheidsvragenlijst die in kaart beoogd te brengen welke factoren van werk een persoon motiveren. In deze normatieve versie van het instrument wordt op ieder item een antwoord gegeven op een vijfpuntsschaal, die loopt van ‘zeer mee eens’...
Persoonlijkheidsvragenlijst die in kaart beoogt te brengen welke factoren van werk een persoon motiveren. Er zijn twee versies: een normatieve en een ipsatieve versie. In de normatieve versie wordt op elk item een antwoord gegeven op een...
Toets voor leerlingen van groep 8 in het primair onderwijs. De eerste functie van de CESAN Eindtoets is om het kennisniveau van de leerling te bepalen in relatie tot de referentieniveaus. De tweede functie is het geven van een advies over het...
De Dia-eindtoets is een eindtoets voor leerlingen van groep 8 in het primair onderwijs. De toets beoogt objectieve informatie te geven over het taal- en rekenniveau van leerlingen in relatie tot de referentieniveaus Nederlandse taal en rekenen....