Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
taal- en rekenniveau
(3)
geletterdheid, beginnende
(2)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
activiteiten, voorkeur voor
(1)
algemeen intelligentieniveau
(1)
taalvaardigheid
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(1)
burgerschapscompetenties
(1)
cognitieve capaciteiten en vaardigheden
(1)
cognitieve vaardigheden onderliggend aan rekenen
(1)
depressieve symptomen
(1)
drijfveren, talenten en competenties
(1)
dyscalculie
(1)
dyslexie
(1)
ernst en perceptie van klachten bij multiple sclerosis (MS)
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
functioneren en welbevinden in de onderwijssituatie
(1)
klachten met betrekking tot obsessief-compulsieve stoornis (OCS)
(1)
leermotivatie, zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen en sociale wenselijkheid
(1)
leeswoordenschat
(1)
ongewenst gedrag op school
(1)
patiëntkenmerken
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheid in relatie tot de werksituatie
(1)
persoonlijkheidsstijl
(1)
persoonlijkheidsstoornis, ernst van een
(1)
persoonlijkheidstrekken
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
psychisch lijden
(1)
psychopathologie
(1)
psychopathologische verschijnselen
(1)
risicotaxatie ten aanzien van delinquent gedrag en/of agressie
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
sociaal-emotionele vaardigheden
(1)
spraakverstaanbaarheid
(1)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(1)
taalbegrip
(1)
taalontwikkeling
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
vaardigheid in begrijpend lezen, Engels, rekenen, spelling en woordenschat
(1)
vooruitgang van cliënten die behandeling krijgen
(1)
managementcompetenties
(1)
Meer
Meetpretentie
activiteiten, voorkeur voor
(1)
algemeen intelligentieniveau
(1)
burgerschapscompetenties
(1)
cognitieve capaciteiten en vaardigheden
(1)
cognitieve vaardigheden onderliggend aan rekenen
(1)
depressieve symptomen
(1)
drijfveren, talenten en competenties
(1)
dyscalculie
(1)
dyslexie
(1)
ernst en perceptie van klachten bij multiple sclerosis (MS)
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
functioneren en welbevinden in de onderwijssituatie
(1)
geletterdheid, beginnende
(2)
klachten met betrekking tot obsessief-compulsieve stoornis (OCS)
(1)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
leermotivatie, zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen en sociale wenselijkheid
(1)
leeswoordenschat
(1)
managementcompetenties
(1)
ongewenst gedrag op school
(1)
patiëntkenmerken
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheid in relatie tot de werksituatie
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(1)
persoonlijkheidsstijl
(1)
persoonlijkheidsstoornis, ernst van een
(1)
persoonlijkheidstrekken
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
psychisch lijden
(1)
psychopathologie
(1)
psychopathologische verschijnselen
(1)
risicotaxatie ten aanzien van delinquent gedrag en/of agressie
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
sociaal-emotionele vaardigheden
(1)
spraakverstaanbaarheid
(1)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(1)
taalbegrip
(1)
taal- en rekenniveau
(3)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
taalontwikkeling
(1)
taalvaardigheid
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
vaardigheid in begrijpend lezen, Engels, rekenen, spelling en woordenschat
(1)
vooruitgang van cliënten die behandeling krijgen
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatiesoort
kinderen
(5)
jongeren
(3)
volwassenen
(3)
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs
(3)
leerlingen in groep 7 en 8 van het regulier basisonderwijs
(3)
Nederlandse beroepsbevolking
(2)
leerlingen in groep 1 t/m 3 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 2 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(2)
volwassenen
(1)
algemene bevolking
(1)
ambulante psychiatrische patiënten
(1)
cliënten in de geestelijke gezondheidszorg
(1)
leerlingen in groep 6 van het regulier basisonderwijs
(1)
forensische patiënten
(1)
TBS-gestelden
(1)
hoger opgeleiden
(1)
intramurale psychiatrische patiënten
(1)
leerlingen
(1)
leerlingen in groep 6 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in klas 1 t/m 3 van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in het mbo
(1)
leerlingen in klas 1 en 2 van het mbo
(1)
MS-patiënten
(1)
Nederlandstalige kinderen
(1)
ouderen met hersenletsel
(1)
ouders
(1)
opvoeders
(1)
patiënten in de ggz
(1)
patiënten in de verslavingszorg
(1)
peuters
(1)
peuters met een spraakstoornis
(1)
kleuters met een spraakstoornis
(1)
werknemers
(1)
leerlingen in het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 4 t/m 8 van het speciaal basisonderwijs (cluster 2)
(1)
leerlingen in klas 4 mavo die overwegen naar klas 4 havo te gaan
(1)
kinderen in de leeftijd van 6-16 jaar
(1)
personen die in gezinsverband leven
(1)
leerlingen in het vso die niet toewerken naar een diploma, maar naar activerende en arbeidsmatige dagbesteding
(1)
leerlingen in het vso en PrO die toewerken naar arbeid
(1)
Nederlandse beroepsbevolking met middelbaar of hoog opleidingsniveau
(1)
Meer
Populatiesoort
algemene bevolking
(1)
ambulante psychiatrische patiënten
(1)
cliënten in de geestelijke gezondheidszorg
(1)
forensische patiënten
(1)
hoger opgeleiden
(1)
intramurale psychiatrische patiënten
(1)
jongeren
(3)
kinderen
(5)
kinderen in de leeftijd van 6-16 jaar
(1)
kleuters met een spraakstoornis
(1)
leerlingen
(1)
leerlingen in groep 1 t/m 3 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 2 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 4 t/m 8 van het speciaal basisonderwijs (cluster 2)
(1)
leerlingen in groep 6 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 7 en 8 van het regulier basisonderwijs
(3)
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs
(3)
leerlingen in het mbo
(1)
leerlingen in het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in het vso die niet toewerken naar een diploma, maar naar activerende en arbeidsmatige dagbesteding
(1)
leerlingen in het vso en PrO die toewerken naar arbeid
(1)
leerlingen in klas 1 en 2 van het mbo
(1)
leerlingen in klas 1 t/m 3 van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in klas 4 mavo die overwegen naar klas 4 havo te gaan
(1)
MS-patiënten
(1)
Nederlandse beroepsbevolking
(2)
Nederlandse beroepsbevolking met middelbaar of hoog opleidingsniveau
(1)
Nederlandstalige kinderen
(1)
opvoeders
(1)
ouderen met hersenletsel
(1)
ouders
(1)
patiënten in de ggz
(1)
patiënten in de verslavingszorg
(1)
personen die in gezinsverband leven
(1)
peuters
(1)
peuters met een spraakstoornis
(1)
TBS-gestelden
(1)
volwassenen
(3)
volwassenen
(1)
werknemers
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatie leeftijd
Van:
Tot:
Pas toe
Wijze van afname
papier & potlood
(27)
digitaal
(27)
anders
(3)
Meer
Wijze van afname
anders
(3)
digitaal
(27)
papier & potlood
(27)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname door
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
(25)
leerkracht
(9)
psycholoog
(8)
psychiater
(7)
(ortho)pedagoog
(4)
geen speciale bevoegdheid vereist
(2)
maatschappelijk werker
(2)
schoolpsycholoog
(1)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(1)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(1)
verpleegkundige
(1)
na certificering/cursus/ training
(1)
onderzoeker
(1)
psychodiagnostisch medewerker
(1)
geriater
(1)
leid(st)er
(1)
pedagogisch medewerker
(1)
sociotherapeut
(1)
professional
(1)
schooldirecteur
(1)
Meer
Afname door
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(1)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(1)
geen speciale bevoegdheid vereist
(2)
geriater
(1)
leerkracht
(9)
leid(st)er
(1)
maatschappelijk werker
(2)
na certificering/cursus/ training
(1)
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
(25)
onderzoeker
(1)
(ortho)pedagoog
(4)
pedagogisch medewerker
(1)
professional
(1)
psychiater
(7)
psychodiagnostisch medewerker
(1)
psycholoog
(8)
schooldirecteur
(1)
schoolpsycholoog
(1)
sociotherapeut
(1)
verpleegkundige
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
psychiater
leerkracht
(85)
psycholoog
(77)
(ortho)pedagoog
(54)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(53)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(41)
na certificering/cursus/ training
(21)
logopedist
(13)
intern begeleider
(12)
diagnostisch gekwalificeerde professional
(10)
remedial teacher
(10)
schoolpsycholoog
(7)
HR professional
(6)
leerkracht basisschool
(6)
verpleegkundige
(5)
arts
(5)
deskundige
(5)
toegepast psycholoog (hbo)
(4)
gedragswetenschapper
(4)
behandelaar
(3)
consultant
(3)
diagnostisch gekwalificeerde pedagoog
(3)
uitgever
(3)
diagnostisch gekwalificeerde gedragswetenschapper
(3)
GZ-psycholoog BIG
(3)
schooldirecteur
(3)
professional
(3)
GGK-er met diagnostiek aantekening
(3)
onderzoeker
(2)
loopbaanadviseur
(2)
personeelsconsulent
(2)
sportpsycholoog
(2)
psychodiagnostisch medewerker
(2)
diagnosticus
(2)
huisarts
(2)
medewerker onderwijsbegeleidingsdiensten
(2)
geen speciale bevoegdheid vereist
(2)
kinderarts
(2)
GZ-psycholoog
(2)
diagnostisch gekwalificeerde gezondheidswetenschapper
(2)
leid(st)er
(2)
klinisch psycholoog BIG
(2)
spraak-/taalpatholoog
(2)
nurse-practitioner
(2)
na training en certificering, LTP adviseur
(2)
na training/e-learning-module
(2)
directeur; leerkracht
(2)
klinisch psycholoog
(1)
neuropsycholoog
(1)
diagnostisch gekwalificeerde psychiater
(1)
hulpverlener
(1)
arbeids- en organisatiepsycholoog
(1)
diagnostisch gekwalificeerde arbeids- en organisatie deskundige
(1)
pedagoog
(1)
ergotherapeut
(1)
kinderfysiotherapeut
(1)
verzorger
(1)
decaan
(1)
beroepskeuzeadviseur
(1)
psychodiagnosticus
(1)
cito
(1)
onder supervisie van diagnosticus
(1)
diëtist
(1)
onder supervisie van (ortho)pedagoog
(1)
maatschappelijk werker
(1)
kinderpsychiater
(1)
geriater
(1)
diagnostisch gekwalificeerde GGK-er
(1)
onder supervisie van gz-psycholoog
(1)
leesspecialist
(1)
JGZ arts
(1)
pedagogisch medewerker
(1)
professional, getraind
(1)
testassistent
(1)
taalspecialist
(1)
(1)
(ortho)pedagoog met basisaantekening psychodiagnostiek
(1)
linguïst
(1)
diagnostisch geschoolde psycholoog of orthopedagoog, geschoolde testleiders onder de verantwoordelijkheid van een bevoegd deskundige.
(1)
deskundige in het afnemen en interpreteren van gestandaardiseerde taaltests
(1)
psychodiagnostisch gecertificeerde personen
(1)
adviseur werk van UWV
(1)
Basisrapportage: SKJ-geregistreerde met onderliggend minimaal hbo-opleidingsniveau en minimaal een halfjaar ervaring in de interpretatie van neuropsychologisch testonderzoek bij kinderen en jeugdigen. Specialistische rapportage: SKJ-geregistreerde gz-psycholoog met ruime ervaring (minimaal 1 jaar) op het gebied van neuropsychologische diagnostiek.
(1)
na certificeringstraining
(1)
leerkrachten, remedial teachers, intern-begeleiders, schoolpsychologen, orthopedagogen, gz-psychologen, medewerkers van onderwijsbegeleidings- en adviesdiensten enzovoort
(1)
Academisch gevormde psychologen en hbo-psychologen, die psychometrisch geschoold zijn
(1)
Over de bevoegdheid wordt in de handleiding niets vermeld.
(1)
Psycholoog NIP met de Basisaantekening Psychodiagnostiek of vergelijkbare kwalificatie
(1)
Academisch gevormde psychologen en hbo-psychologen, met een diagnostische aantekening/achtergrond en een psychometrisch scholing
(1)
psycholoog of orthopedagoog met basisaantekening psychodiagnostiek
(1)
geselecteerde, opgeleide en gecertificeerde adviseurs
(1)
onder toezicht van een bevoegd deskundige zoals een psycholoog of orthopedagoog
(1)
leerkracht, remedial teacher of de orthopedagoog van de school
(1)
professionals zoals docenten, IB-ers en/of leden van begeleidingsteams
(1)
(groeps)leerkracht, psycholoog/orthopedagoog
(1)
minimaal deskundigheidsniveau van een psycholoog, orthopedagoog of GGK’er met een doctoraal- of masterdiploma en een diagnostiekaantekening
(1)
professionals met een klinische training en psychodiagnostische ervaring en die bij voorkeur voldoende bekend zijn met de cognitief-gedragstherapeutische diagnostiek en DSM-5 diagnostiek
(1)
(ortho)pedagogen en psychologen met een diagnostische basisopleiding
(1)
intern begeleider of schoolleider onder supervisie van een diagnostisch geschoolde professional
(1)
diagnostisch gekwalificeerde professionals
(1)
gecertificeerde Profile Dynamics consultant
(1)
rekenspecialist met minimaal een Master SEN/EN met rekenspecialisatie of een opleiding als intern begeleider of rekencoördinator met aanvullende scholing via een ERWD cursus
(1)
Personen uit de categorie 'Specialist in tests en testgebruik' volgens de EFPA-richtlijnen
(1)
over de bevoegdheid wordt in de handleiding niets vermeld
(1)
vaktherapeuten drama (dramatherapeuten) die na scholing gecertificeerd zijn
(1)
Meer
Interpretatie door
(1)
Academisch gevormde psychologen en hbo-psychologen, die psychometrisch geschoold zijn
(1)
Academisch gevormde psychologen en hbo-psychologen, met een diagnostische aantekening/achtergrond en een psychometrisch scholing
(1)
adviseur werk van UWV
(1)
arbeids- en organisatiepsycholoog
(1)
arts
(5)
Basisrapportage: SKJ-geregistreerde met onderliggend minimaal hbo-opleidingsniveau en minimaal een halfjaar ervaring in de interpretatie van neuropsychologisch testonderzoek bij kinderen en jeugdigen. Specialistische rapportage: SKJ-geregistreerde gz-psycholoog met ruime ervaring (minimaal 1 jaar) op het gebied van neuropsychologische diagnostiek.
(1)
behandelaar
(3)
beroepskeuzeadviseur
(1)
cito
(1)
consultant
(3)
decaan
(1)
deskundige
(5)
deskundige in het afnemen en interpreteren van gestandaardiseerde taaltests
(1)
diagnosticus
(2)
diagnostisch gekwalificeerde arbeids- en organisatie deskundige
(1)
diagnostisch gekwalificeerde gedragswetenschapper
(3)
diagnostisch gekwalificeerde gezondheidswetenschapper
(2)
diagnostisch gekwalificeerde GGK-er
(1)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(41)
diagnostisch gekwalificeerde pedagoog
(3)
diagnostisch gekwalificeerde professional
(10)
diagnostisch gekwalificeerde professionals
(1)
diagnostisch gekwalificeerde psychiater
(1)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(53)
diagnostisch geschoolde psycholoog of orthopedagoog, geschoolde testleiders onder de verantwoordelijkheid van een bevoegd deskundige.
(1)
diëtist
(1)
directeur; leerkracht
(2)
ergotherapeut
(1)
gecertificeerde Profile Dynamics consultant
(1)
gedragswetenschapper
(4)
geen speciale bevoegdheid vereist
(2)
geriater
(1)
geselecteerde, opgeleide en gecertificeerde adviseurs
(1)
GGK-er met diagnostiek aantekening
(3)
(groeps)leerkracht, psycholoog/orthopedagoog
(1)
GZ-psycholoog
(2)
GZ-psycholoog BIG
(3)
HR professional
(6)
huisarts
(2)
hulpverlener
(1)
intern begeleider
(12)
intern begeleider of schoolleider onder supervisie van een diagnostisch geschoolde professional
(1)
JGZ arts
(1)
kinderarts
(2)
kinderfysiotherapeut
(1)
kinderpsychiater
(1)
klinisch psycholoog
(1)
klinisch psycholoog BIG
(2)
leerkracht
(85)
leerkracht basisschool
(6)
leerkrachten, remedial teachers, intern-begeleiders, schoolpsychologen, orthopedagogen, gz-psychologen, medewerkers van onderwijsbegeleidings- en adviesdiensten enzovoort
(1)
leerkracht, remedial teacher of de orthopedagoog van de school
(1)
leesspecialist
(1)
leid(st)er
(2)
linguïst
(1)
logopedist
(13)
loopbaanadviseur
(2)
maatschappelijk werker
(1)
medewerker onderwijsbegeleidingsdiensten
(2)
minimaal deskundigheidsniveau van een psycholoog, orthopedagoog of GGK’er met een doctoraal- of masterdiploma en een diagnostiekaantekening
(1)
na certificering/cursus/ training
(21)
na certificeringstraining
(1)
na training/e-learning-module
(2)
na training en certificering, LTP adviseur
(2)
neuropsycholoog
(1)
nurse-practitioner
(2)
onder supervisie van diagnosticus
(1)
onder supervisie van gz-psycholoog
(1)
onder supervisie van (ortho)pedagoog
(1)
onder toezicht van een bevoegd deskundige zoals een psycholoog of orthopedagoog
(1)
onderzoeker
(2)
(ortho)pedagogen en psychologen met een diagnostische basisopleiding
(1)
(ortho)pedagoog
(54)
(ortho)pedagoog met basisaantekening psychodiagnostiek
(1)
over de bevoegdheid wordt in de handleiding niets vermeld
(1)
Over de bevoegdheid wordt in de handleiding niets vermeld.
(1)
pedagogisch medewerker
(1)
pedagoog
(1)
personeelsconsulent
(2)
Personen uit de categorie 'Specialist in tests en testgebruik' volgens de EFPA-richtlijnen
(1)
professional
(3)
professional, getraind
(1)
professionals met een klinische training en psychodiagnostische ervaring en die bij voorkeur voldoende bekend zijn met de cognitief-gedragstherapeutische diagnostiek en DSM-5 diagnostiek
(1)
professionals zoals docenten, IB-ers en/of leden van begeleidingsteams
(1)
psychodiagnosticus
(1)
psychodiagnostisch gecertificeerde personen
(1)
psychodiagnostisch medewerker
(2)
psycholoog
(77)
Psycholoog NIP met de Basisaantekening Psychodiagnostiek of vergelijkbare kwalificatie
(1)
psycholoog of orthopedagoog met basisaantekening psychodiagnostiek
(1)
rekenspecialist met minimaal een Master SEN/EN met rekenspecialisatie of een opleiding als intern begeleider of rekencoördinator met aanvullende scholing via een ERWD cursus
(1)
remedial teacher
(10)
schooldirecteur
(3)
schoolpsycholoog
(7)
sportpsycholoog
(2)
spraak-/taalpatholoog
(2)
taalspecialist
(1)
testassistent
(1)
toegepast psycholoog (hbo)
(4)
uitgever
(3)
vaktherapeuten drama (dramatherapeuten) die na scholing gecertificeerd zijn
(1)
verpleegkundige
(5)
verzorger
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname duur
Van:
Tot:
Pas toe
Jaar normering
Van:
Tot:
Pas toe
Uitgever
Pearson Benelux B.V.
(5)
Boom test onderwijs
(3)
Cito
(3)
Hogrefe Uitgevers
(3)
iScreen
(3)
AMN
(2)
Bij de bewerker(s)
(2)
Bohn Stafleu van Loghum
(2)
CPS Onderwijsontwikkeling en Advies
(2)
ASEBA Nederland / Erasmus MC / Sophia Kinderziekenhuis / Afdeling Kinder- en jeugdpsychiatrie
(1)
Bureau Bêta
(1)
Bureau ICE
(1)
Dienst Justitiële Inrichtingen, Afdeling Informatieanalyse en Documentatie
(1)
Edu'Actief - Uitgeverij, training en diensten
(1)
Eelloo
(1)
Exam Software en Rijksuniversiteit Groningen
(1)
Garant Uitgevers
(1)
InspireCompany
(1)
Ixly BV
(1)
Kooreman Psychologische Testsystemen
(1)
Medisch Centrum Alkmaar, afdeling Klinische Psychologie/GAAZ, J.F.M. de Jonghe
(1)
Muiswerk Educatief
(1)
OPP Unlocking Potential
(1)
OQ Measures
(1)
Online Talent Manager
(1)
Praktikon
(1)
ROUTE VO (samenwerking tussen 678 Onderwijs Advisering en Onderwijsbureau A-Vision)
(1)
Radboud Universiteit Nijmegen, Faculteit der Sociale Wetenschappen
(1)
Universitair Medisch Centrum Groningen
(1)
Universiteit van Amsterdam en Rovict BV
(1)
Meer
Uitgever
AMN
(2)
ASEBA Nederland / Erasmus MC / Sophia Kinderziekenhuis / Afdeling Kinder- en jeugdpsychiatrie
(1)
Bij de bewerker(s)
(2)
Bohn Stafleu van Loghum
(2)
Boom test onderwijs
(3)
Bureau Bêta
(1)
Bureau ICE
(1)
Cito
(3)
CPS Onderwijsontwikkeling en Advies
(2)
Dienst Justitiële Inrichtingen, Afdeling Informatieanalyse en Documentatie
(1)
Edu'Actief - Uitgeverij, training en diensten
(1)
Eelloo
(1)
Exam Software en Rijksuniversiteit Groningen
(1)
Garant Uitgevers
(1)
Hogrefe Uitgevers
(3)
InspireCompany
(1)
iScreen
(3)
Ixly BV
(1)
Kooreman Psychologische Testsystemen
(1)
Medisch Centrum Alkmaar, afdeling Klinische Psychologie/GAAZ, J.F.M. de Jonghe
(1)
Muiswerk Educatief
(1)
Online Talent Manager
(1)
OPP Unlocking Potential
(1)
OQ Measures
(1)
Pearson Benelux B.V.
(5)
Praktikon
(1)
Radboud Universiteit Nijmegen, Faculteit der Sociale Wetenschappen
(1)
ROUTE VO (samenwerking tussen 678 Onderwijs Advisering en Onderwijsbureau A-Vision)
(1)
Universitair Medisch Centrum Groningen
(1)
Universiteit van Amsterdam en Rovict BV
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Resultaten 51 t/m 48 van 48
Datum beoordeling
Alfabetisch
Relevantie
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief