Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
angst
(2)
taal- en communicatieproblemen
(2)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
depressieve symptomen
(1)
eenzaamheid
(1)
geheugen, visueel
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
taalproblemen
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
Meer
Meetpretentie
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
angst
(2)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
depressieve symptomen
(1)
eenzaamheid
(1)
geheugen, visueel
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
taal- en communicatieproblemen
(2)
taalproblemen
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatiesoort
kinderen
adolescenten
(6)
leerlingen in groep 7 en 8 van het regulier basisonderwijs
(6)
volwassenen
(5)
jongeren
(3)
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs
(3)
leerlingen in klas 1 t/m 3 van het regulier voortgezet onderwijs
(3)
leerlingen in groep 8 van het speciaal basisonderwijs
(2)
adolescenten in de GGZ die de Nederlandse taal goed beheersen
(2)
volwassenen in de GGZ die de Nederlandse taal goed beheersen
(2)
allochtone kinderen
(1)
dove en slechthorende kinderen
(1)
moeilijk testbare kinderen
(1)
kinderen tot 8 jaar met een cognitieve achterstand
(1)
oudere zwakbegaafde kinderen
(1)
zwakbegaafde volwassenen
(1)
leerlingen op de havo van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
kinderen met een verstandelijke beperking
(1)
adolescenten met een verstandelijke beperking
(1)
kinderen vanaf 8 jaar
(1)
leerlingen in groep 6 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in klas 1 van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in groep 4 t/m 8 van het regulier basisonderwijs zonder taalachterstand
(1)
leerlingen in groep 5 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 7 en 8 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in de hoogste groep van het speciaal onderwijs
(1)
leerlingen op het vwo van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen op het vmbo van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
opleidingsniveau vanaf havo t/m afgerond WO
(1)
opleidingsniveau mbo tot WO
(1)
volwassen verstandelijke gehandicapten
(1)
werknemers
(1)
leerlingen in klas 1 en 2 van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in groep 2 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in klas 1 t/m 4 van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in groep 1 t/m 4 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in klas 1 van het vmbo
(1)
kinderen in de leeftijd van 6-16 jaar
(1)
jongvolwassenen
(1)
kinderen in de leeftijd van 6-17 jaar
(1)
adolescenten tot en met 18 jaar
(1)
personen vanaf 17 jaar die de Nederlandse taal goed beheersen
(1)
Meer
Populatiesoort
adolescenten
(6)
adolescenten in de GGZ die de Nederlandse taal goed beheersen
(2)
adolescenten met een verstandelijke beperking
(1)
adolescenten tot en met 18 jaar
(1)
allochtone kinderen
(1)
dove en slechthorende kinderen
(1)
jongeren
(3)
jongvolwassenen
(1)
kinderen in de leeftijd van 6-16 jaar
(1)
kinderen in de leeftijd van 6-17 jaar
(1)
kinderen met een verstandelijke beperking
(1)
kinderen tot 8 jaar met een cognitieve achterstand
(1)
kinderen vanaf 8 jaar
(1)
leerlingen in de hoogste groep van het speciaal onderwijs
(1)
leerlingen in groep 1 t/m 4 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 2 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 4 t/m 8 van het regulier basisonderwijs zonder taalachterstand
(1)
leerlingen in groep 5 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 7 en 8 van het regulier basisonderwijs
(6)
leerlingen in groep 7 en 8 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs
(3)
leerlingen in groep 8 van het speciaal basisonderwijs
(2)
leerlingen in klas 1 en 2 van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in klas 1 t/m 3 van het regulier voortgezet onderwijs
(3)
leerlingen in klas 1 t/m 4 van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in klas 1 van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in klas 1 van het vmbo
(1)
leerlingen op de havo van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen op het vmbo van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen op het vwo van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
moeilijk testbare kinderen
(1)
opleidingsniveau mbo tot WO
(1)
opleidingsniveau vanaf havo t/m afgerond WO
(1)
oudere zwakbegaafde kinderen
(1)
personen vanaf 17 jaar die de Nederlandse taal goed beheersen
(1)
volwassenen
(5)
volwassenen in de GGZ die de Nederlandse taal goed beheersen
(2)
volwassen verstandelijke gehandicapten
(1)
werknemers
(1)
zwakbegaafde volwassenen
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatie leeftijd
Van:
Tot:
Pas toe
Wijze van afname
papier & potlood
(14)
digitaal
(5)
anders
(4)
Meer
Wijze van afname
anders
(4)
digitaal
(5)
papier & potlood
(14)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname door
(ortho)pedagoog
(8)
psychodiagnostisch medewerker
(7)
psycholoog
(5)
schoolpsycholoog
(4)
logopedist
(3)
toegepast psycholoog (hbo)
(2)
psychiater
(2)
leerkracht
(1)
onderzoeker
(1)
diagnosticus
(1)
onder supervisie van psycholoog
(1)
onder supervisie van (ortho)pedagoog
(1)
testassistent
(1)
maatschappelijk werker
(1)
diagnostisch gekwalificeerde gedragswetenschapper
(1)
leid(st)er
(1)
onder supervisie van kinder-/jeugdpsychiater
(1)
testleider met ervaring in het afnemen van tests bij kinderen
(1)
spraak-/taalpatholoog
(1)
Meer
Afname door
diagnosticus
(1)
diagnostisch gekwalificeerde gedragswetenschapper
(1)
leerkracht
(1)
leid(st)er
(1)
logopedist
(3)
maatschappelijk werker
(1)
onder supervisie van kinder-/jeugdpsychiater
(1)
onder supervisie van (ortho)pedagoog
(1)
onder supervisie van psycholoog
(1)
onderzoeker
(1)
(ortho)pedagoog
(8)
psychiater
(2)
psychodiagnostisch medewerker
(7)
psycholoog
(5)
schoolpsycholoog
(4)
spraak-/taalpatholoog
(1)
testassistent
(1)
testleider met ervaring in het afnemen van tests bij kinderen
(1)
toegepast psycholoog (hbo)
(2)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
(ortho)pedagoog
psycholoog
(19)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(12)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(12)
logopedist
(7)
schoolpsycholoog
(4)
psychiater
(3)
na certificering/cursus/ training
(2)
verpleegkundige
(2)
diagnostisch gekwalificeerde professional
(2)
arts
(2)
leerkracht
(2)
onderzoeker
(2)
diagnostisch gekwalificeerde gedragswetenschapper
(2)
spraak-/taalpatholoog
(2)
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
(2)
diagnostisch gekwalificeerde psychiater
(1)
toegepast psycholoog (hbo)
(1)
ergotherapeut
(1)
kinderfysiotherapeut
(1)
deskundige
(1)
diagnosticus
(1)
diagnostisch gekwalificeerde pedagoog
(1)
huisarts
(1)
geen speciale bevoegdheid vereist
(1)
maatschappelijk werker
(1)
kinderarts
(1)
kinderpsychiater
(1)
diagnostisch gekwalificeerde GGK-er
(1)
leid(st)er
(1)
JGZ arts
(1)
deskundige in het afnemen en interpreteren van gestandaardiseerde taaltests
(1)
psychodiagnostisch gecertificeerde personen
(1)
Basisrapportage: SKJ-geregistreerde met onderliggend minimaal hbo-opleidingsniveau en minimaal een halfjaar ervaring in de interpretatie van neuropsychologisch testonderzoek bij kinderen en jeugdigen. Specialistische rapportage: SKJ-geregistreerde gz-psycholoog met ruime ervaring (minimaal 1 jaar) op het gebied van neuropsychologische diagnostiek.
(1)
Meer
Interpretatie door
arts
(2)
Basisrapportage: SKJ-geregistreerde met onderliggend minimaal hbo-opleidingsniveau en minimaal een halfjaar ervaring in de interpretatie van neuropsychologisch testonderzoek bij kinderen en jeugdigen. Specialistische rapportage: SKJ-geregistreerde gz-psycholoog met ruime ervaring (minimaal 1 jaar) op het gebied van neuropsychologische diagnostiek.
(1)
deskundige
(1)
deskundige in het afnemen en interpreteren van gestandaardiseerde taaltests
(1)
diagnosticus
(1)
diagnostisch gekwalificeerde gedragswetenschapper
(2)
diagnostisch gekwalificeerde GGK-er
(1)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(12)
diagnostisch gekwalificeerde pedagoog
(1)
diagnostisch gekwalificeerde professional
(2)
diagnostisch gekwalificeerde psychiater
(1)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(12)
ergotherapeut
(1)
geen speciale bevoegdheid vereist
(1)
huisarts
(1)
JGZ arts
(1)
kinderarts
(1)
kinderfysiotherapeut
(1)
kinderpsychiater
(1)
leerkracht
(2)
leid(st)er
(1)
logopedist
(7)
maatschappelijk werker
(1)
na certificering/cursus/ training
(2)
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
(2)
onderzoeker
(2)
psychiater
(3)
psychodiagnostisch gecertificeerde personen
(1)
psycholoog
(19)
schoolpsycholoog
(4)
spraak-/taalpatholoog
(2)
toegepast psycholoog (hbo)
(1)
verpleegkundige
(2)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname duur
Van:
Tot:
Pas toe
Jaar normering
Van:
Tot:
Pas toe
Uitgever
Pearson Benelux B.V.
(8)
Bohn Stafleu van Loghum
(3)
Hogrefe Uitgevers
(3)
Boom Psychologie & Psychiatrie
(1)
Uitgeverij Acco
(1)
Meer
Uitgever
Bohn Stafleu van Loghum
(3)
Boom Psychologie & Psychiatrie
(1)
Hogrefe Uitgevers
(3)
Pearson Benelux B.V.
(8)
Uitgeverij Acco
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Resultaten 21 t/m 18 van 18
Datum beoordeling
Alfabetisch
Relevantie
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief