Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
taal- en rekenniveau
(10)
algemeen intelligentieniveau
(5)
cognitieve capaciteiten
(4)
sociaal-emotioneel functioneren
(3)
persoonlijkheidskenmerken
(2)
persoonlijkheid
(2)
persoonlijkheidseigenschappen
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Engels woordenschat, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
intelligentie
(2)
taal- en rekenvaardigheid
(2)
leervorderingen op het gebied van taal en rekenen
(2)
beroepeninteresse
(1)
carrièrewaarden: factoren van werk die een persoon motiveren
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve vaardigheden
(1)
depressie
(1)
depressieve symptomen
(1)
dyslexie
(1)
eenzaamheid
(1)
kwaliteit van leven
(1)
persoonlijkheid en voorkeuren op werkgebied
(1)
persoonlijkheid in relatie tot de werksituatie
(1)
persoonlijkheidsaspecten, aan de werksituatie gerelateerd
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
rekenvaardigheid
(1)
sociale vaardigheden
(1)
taal- en communicatieproblemen
(1)
psychologisch welbevinden
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
opvoedingsbelasting
(1)
welbevinden
(1)
sociale veiligheid
(1)
suïcidaliteit
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
emotionele intelligentie
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
perfectionisme bij sporters
(1)
agressief gedrag
(1)
managementcompetenties
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen en wereldoriëntatie
(1)
verbaal redeneervermogen
(1)
stress-gerelateerde persoonlijkheidstrekken in werksituaties
(1)
persoons- en situatiekenmerken van werklozen
(1)
sociaal-emotioneel welbevinden
(1)
ontwikkeling
(1)
drijfveren en talenten
(1)
decodeervaardigheid
(1)
persoonlijkheidstrekken die weergeven welke verstandhouding iemand ten aanzien van werk heeft
(1)
algemene intelligentie
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
egosterkte
(1)
onderwijsgerelateerde persoonlijkheidsfactoren
(1)
kennis op het gebied van taal en rekenen
(1)
functioneren
(1)
drijfveren
(1)
copinggedrag
(1)
Persoonlijkheid, Motivatie, Bezigheden, Studiehouding, Interesses, Capaciteiten
(1)
kenmerken van de (premorbide) persoonlijkheid
(1)
de perceptie van een leerling over diens affectieve relatie met een individuele leerkracht.
(1)
Meer
Meetpretentie
agressief gedrag
(1)
algemeen intelligentieniveau
(5)
algemene intelligentie
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen en wereldoriëntatie
(1)
beroepeninteresse
(1)
carrièrewaarden: factoren van werk die een persoon motiveren
(1)
cognitieve capaciteiten
(4)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve vaardigheden
(1)
copinggedrag
(1)
decodeervaardigheid
(1)
de perceptie van een leerling over diens affectieve relatie met een individuele leerkracht.
(1)
depressie
(1)
depressieve symptomen
(1)
drijfveren
(1)
drijfveren en talenten
(1)
dyslexie
(1)
eenzaamheid
(1)
egosterkte
(1)
emotionele intelligentie
(1)
functioneren
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
intelligentie
(2)
kenmerken van de (premorbide) persoonlijkheid
(1)
kennis op het gebied van taal en rekenen
(1)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
kwaliteit van leven
(1)
leervorderingen op het gebied van taal en rekenen
(2)
managementcompetenties
(1)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Engels woordenschat, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
onderwijsgerelateerde persoonlijkheidsfactoren
(1)
ontwikkeling
(1)
opvoedingsbelasting
(1)
perfectionisme bij sporters
(1)
persoonlijkheid
(2)
persoonlijkheid en voorkeuren op werkgebied
(1)
persoonlijkheid in relatie tot de werksituatie
(1)
Persoonlijkheid, Motivatie, Bezigheden, Studiehouding, Interesses, Capaciteiten
(1)
persoonlijkheidsaspecten, aan de werksituatie gerelateerd
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(2)
persoonlijkheidskenmerken
(2)
persoonlijkheidstrekken die weergeven welke verstandhouding iemand ten aanzien van werk heeft
(1)
persoons- en situatiekenmerken van werklozen
(1)
psychologisch welbevinden
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
rekenvaardigheid
(1)
sociaal-emotioneel functioneren
(3)
sociaal-emotioneel welbevinden
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
sociale vaardigheden
(1)
sociale veiligheid
(1)
stress-gerelateerde persoonlijkheidstrekken in werksituaties
(1)
suïcidaliteit
(1)
taal- en communicatieproblemen
(1)
taal- en rekenniveau
(10)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
taal- en rekenvaardigheid
(2)
verbaal redeneervermogen
(1)
voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
welbevinden
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatiesoort
Nederlandse beroepsbevolking
(10)
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs
(10)
kinderen
(7)
volwassenen
(7)
adolescenten
(4)
leerlingen in groep 8 van het speciaal basisonderwijs
(4)
jongeren
(3)
leerlingen in groep 5 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(3)
Nederlandse beroepsbevolking vanaf mbo-4 niveau
(3)
leerlingen in groep 8 van het primair onderwijs
(3)
leerlingen in groep 7 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in klas 1 t/m 3 van het regulier voortgezet onderwijs
(2)
leerlingen in groep 3 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 5 t/m 8 van het speciaal basisonderwijs
(2)
opvoeders
(2)
adolescenten in de GGZ die de Nederlandse taal goed beheersen
(2)
volwassenen in de GGZ die de Nederlandse taal goed beheersen
(2)
adolescenten tot en met 18 jaar
(2)
kinderen tot 8 jaar met een cognitieve achterstand
(1)
oudere zwakbegaafde kinderen
(1)
zwakbegaafde volwassenen
(1)
kinderen vanaf 8 jaar
(1)
leerlingen in groep 6 en 7 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 en 7 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 7 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 7 en 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 7 en 8 van het speciaal basisonderwijs
(1)
ouders
(1)
revalidatiepatiënten
(1)
sporters
(1)
volwassen werknemers
(1)
leerlingen in klas 1 en 2 van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in het speciaal basisonderwijs
(1)
kinderen vanaf 4 jaar
(1)
leerlingen aan begin van klas 1 van het voortgezet onderwijs (vmbo bb+ en bb, vmbo kb, vmbo g/t, havo en vwo)
(1)
leerlingen aan het einde van klas 1 van het voortgezet onderwijs (vmbo bb+ en bb, vmbo kb, vmbo g/t, havo en vwo)
(1)
leerlingen vanaf het midden van klas 2 van het voortgezet onderwijs (vmbo bb+ en bb, vmbo kb, vmbo g/t, havo en vwo)
(1)
leerlingen aan het einde van klas 3 van het voortgezet onderwijs (vmbo bb+ en bb, vmbo kb, vmbo g/t, havo en vwo)
(1)
mensen met psychische en psychiatrische problematiek
(1)
jongvolwassenen
(1)
kinderen in de leeftijd van 6-17 jaar
(1)
personen vanaf 17 jaar die de Nederlandse taal goed beheersen
(1)
personen die in gezinsverband leven
(1)
kinderen in de leeftijd van 2-8 jaar
(1)
kinderen met beperkingen op het gebied van taalontwikkeling en communicatie
(1)
leerlingen in het vso die niet toewerken naar een diploma, maar naar activerende en arbeidsmatige dagbesteding
(1)
leerlingen in het vso en PrO die toewerken naar arbeid
(1)
Nederlandse beroepsbevolking vanaf hbo niveau
(1)
Nederlandse beroepsbevolking met middelbaar of hoog opleidingsniveau
(1)
Nederlandse beroepsbevolking met minimaal opleidingsniveau mbo
(1)
mannen en vrouwen van 18-65 jaar
(1)
werklozen in de WW
(1)
kinderen in het primair onderwijs
(1)
leerlingen in groep 1 en 2
(1)
Mannen en vrouwen van 18-65 jaar vanaf voltooid basisonderwijsniveau
(1)
leerlingen in groep 8 van het basisonderwijs
(1)
kinderen van 5 t/m 10 jaar met een algemene intelligentie vanaf het 63e percentiel
(1)
kinderen in de leeftijd van 8 tot en met 16 jaar
(1)
leerlingen in de leeftijd van 4 jaar en 3 maanden tot 7 jaar en 3 maanden
(1)
leerlingen in groep 1, 2 en 3 in het basisonderwijs en speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 3 t/m 8 van het basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 8
(1)
kinderen in de leeftijd van 7 tot en met 12 jaar
(1)
leerlingen uit de bovenbouw van het basisonderwijs
(1)
leerlingen uit groep 7 en 8 van het regulier en speciaal (basis)onderwijs
(1)
kandidaten voor selectie bij de Nederlandse politie
(1)
18- tot 65-jarigen in de curatieve geestelijke gezondheidszorg
(1)
mensen van 14 t/m 67 jaar
(1)
Nederlandse leerlingen in de hoogste (twee) klassen van de havo en het vwo
(1)
oudere volwassenen
(1)
volwassenen van alle leeftijden
(1)
leerlingen in groep 8 van het regulier en speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen van 8 tot en met 12 jaar uit groep 5 tot en met 8 van het regulier basisonderwijs en vergelijkbare jaargroepen uit het speciaal basisonderwijs en speciaal onderwijs cluster 4
(1)
Meer
Populatiesoort
18- tot 65-jarigen in de curatieve geestelijke gezondheidszorg
(1)
adolescenten
(4)
adolescenten in de GGZ die de Nederlandse taal goed beheersen
(2)
adolescenten tot en met 18 jaar
(2)
jongeren
(3)
jongvolwassenen
(1)
kandidaten voor selectie bij de Nederlandse politie
(1)
kinderen
(7)
kinderen in de leeftijd van 2-8 jaar
(1)
kinderen in de leeftijd van 6-17 jaar
(1)
kinderen in de leeftijd van 7 tot en met 12 jaar
(1)
kinderen in de leeftijd van 8 tot en met 16 jaar
(1)
kinderen in het primair onderwijs
(1)
kinderen met beperkingen op het gebied van taalontwikkeling en communicatie
(1)
kinderen tot 8 jaar met een cognitieve achterstand
(1)
kinderen van 5 t/m 10 jaar met een algemene intelligentie vanaf het 63e percentiel
(1)
kinderen vanaf 4 jaar
(1)
kinderen vanaf 8 jaar
(1)
leerlingen aan begin van klas 1 van het voortgezet onderwijs (vmbo bb+ en bb, vmbo kb, vmbo g/t, havo en vwo)
(1)
leerlingen aan het einde van klas 1 van het voortgezet onderwijs (vmbo bb+ en bb, vmbo kb, vmbo g/t, havo en vwo)
(1)
leerlingen aan het einde van klas 3 van het voortgezet onderwijs (vmbo bb+ en bb, vmbo kb, vmbo g/t, havo en vwo)
(1)
leerlingen in de leeftijd van 4 jaar en 3 maanden tot 7 jaar en 3 maanden
(1)
leerlingen in groep 1, 2 en 3 in het basisonderwijs en speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 1 en 2
(1)
leerlingen in groep 3 t/m 8 van het basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 3 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 5 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(3)
leerlingen in groep 5 t/m 8 van het speciaal basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 6 en 7 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 en 7 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 7 en 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 7 en 8 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 7 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 7 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 8
(1)
leerlingen in groep 8 van het basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 8 van het primair onderwijs
(3)
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs
(10)
leerlingen in groep 8 van het regulier en speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 8 van het speciaal basisonderwijs
(4)
leerlingen in het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in het vso die niet toewerken naar een diploma, maar naar activerende en arbeidsmatige dagbesteding
(1)
leerlingen in het vso en PrO die toewerken naar arbeid
(1)
leerlingen in klas 1 en 2 van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in klas 1 t/m 3 van het regulier voortgezet onderwijs
(2)
leerlingen uit de bovenbouw van het basisonderwijs
(1)
leerlingen uit groep 7 en 8 van het regulier en speciaal (basis)onderwijs
(1)
leerlingen van 8 tot en met 12 jaar uit groep 5 tot en met 8 van het regulier basisonderwijs en vergelijkbare jaargroepen uit het speciaal basisonderwijs en speciaal onderwijs cluster 4
(1)
leerlingen vanaf het midden van klas 2 van het voortgezet onderwijs (vmbo bb+ en bb, vmbo kb, vmbo g/t, havo en vwo)
(1)
mannen en vrouwen van 18-65 jaar
(1)
Mannen en vrouwen van 18-65 jaar vanaf voltooid basisonderwijsniveau
(1)
mensen met psychische en psychiatrische problematiek
(1)
mensen van 14 t/m 67 jaar
(1)
Nederlandse beroepsbevolking
(10)
Nederlandse beroepsbevolking met middelbaar of hoog opleidingsniveau
(1)
Nederlandse beroepsbevolking met minimaal opleidingsniveau mbo
(1)
Nederlandse beroepsbevolking vanaf hbo niveau
(1)
Nederlandse beroepsbevolking vanaf mbo-4 niveau
(3)
Nederlandse leerlingen in de hoogste (twee) klassen van de havo en het vwo
(1)
opvoeders
(2)
oudere volwassenen
(1)
oudere zwakbegaafde kinderen
(1)
ouders
(1)
personen die in gezinsverband leven
(1)
personen vanaf 17 jaar die de Nederlandse taal goed beheersen
(1)
revalidatiepatiënten
(1)
sporters
(1)
volwassenen
(7)
volwassenen in de GGZ die de Nederlandse taal goed beheersen
(2)
volwassenen van alle leeftijden
(1)
volwassen werknemers
(1)
werklozen in de WW
(1)
zwakbegaafde volwassenen
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatie leeftijd
Van:
Tot:
Pas toe
Wijze van afname
digitaal
(56)
papier & potlood
(45)
anders
(2)
Meer
Wijze van afname
anders
(2)
digitaal
(56)
papier & potlood
(45)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname door
leerkracht
(16)
(ortho)pedagoog
(7)
psycholoog
(6)
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
(6)
unproctored afname
(6)
na certificering/cursus/ training
(5)
leerkracht basisschool
(4)
toegepast psycholoog (hbo)
(3)
HR professional
(3)
geen speciale bevoegdheid vereist
(3)
maatschappelijk werker
(3)
schooldirecteur
(3)
schoolpsycholoog
(2)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(2)
intern begeleider
(2)
onder supervisie van psycholoog
(2)
onder supervisie van (ortho)pedagoog
(2)
testassistent
(2)
professionele hulpverlener
(2)
psychologisch medewerker
(2)
testleider met ervaring in het afnemen van tests bij kinderen
(2)
directeur; toetsleiders in bezit van een onderwijsbevoegdheid, bijvoorbeeld leerkrachten van groep 8
(2)
toetsleider met een onderwijsbevoegdheid, bij voorkeur de leerkracht van groep 8
(2)
klinisch psycholoog
(1)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(1)
hulpverlener
(1)
groepsleider
(1)
arts
(1)
logopedist
(1)
gedragswetenschapper
(1)
onderzoeker
(1)
loopbaanadviseur
(1)
sportpsycholoog
(1)
psychodiagnostisch medewerker
(1)
diagnostisch gekwalificeerde professional
(1)
onder supervisie van diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(1)
professionele hulpverlener in de GGZ
(1)
psychiater
(1)
diagnostisch gekwalificeerde gedragswetenschapper
(1)
leerkracht, laatste jaar PO
(1)
onder supervisie van kinder-/jeugdpsychiater
(1)
consultant
(1)
professional
(1)
psychologisch assistent
(1)
GZ-psycholoog BIG
(1)
revalidatieprofessional
(1)
professionele hulpverlener op scholen
(1)
GGD
(1)
nurse-practitioner
(1)
diagnostisch geschoolde psycholoog of orthopedagoog, geschoolde testleiders onder de verantwoordelijkheid van een bevoegd deskundige
(1)
spraak-/taalpatholoog
(1)
maatschappelijk werkers, groepsleiders, psychologen, orthopedagogen en andere professionele hulpverleners
(1)
SKJ-geregistreerde met onderliggend minimaal een mbo-opleiding testassistent.
(1)
een testleider die Nederlands kan spreken, lezen en begrijpen en bekend is met de omgang met kinderen
(1)
ander personeel met een onderwijsbevoegdheid voor het basisonderwijs
(1)
psycholoog of orthopedagoog met basisaantekening psychodiagnostiek, psychologisch of psychodiagnostisch medewerker, toegepast (hbo)-psycholoog, psychologisch assistent
(1)
geselecteerde, opgeleide en gecertificeerde adviseurs
(1)
leerkracht of ander persoon die vanuit het onderwijs dicht bij een leerling staat
(1)
(para)professionals die getraind zijn in afname en scoring van het instrument en die bij de scoring de scoringswijzer gebruiken
(1)
leerkracht, remedial teacher of de orthopedagoog van de school
(1)
groeps(leerkracht), psycholoog/orthopedagoog
(1)
leerkrachten of intern begeleiders uit het primair onderwijs, professionele onderzoekers als psychologen en orthopedagogen
(1)
opleiding tot testassistent of daarmee overeenkomend niveau
(1)
diagnostisch gekwalificeerde professionals
(1)
(ortho)pedagogen en psychologen met een diagnostische basisopleiding
(1)
intern begeleider of schoolleider onder supervisie van een diagnostisch geschoolde professional
(1)
gecertificeerde Profile Dynamics consultant
(1)
rekenspecialist met minimaal een Master SEN/EN met rekenspecialisatie of een opleiding als intern begeleider of rekencoördinator met aanvullende scholing via een ERWD cursus
(1)
Personen uit de categorie 'Specialist in tests en testgebruik' volgens de EFPA-richtlijnen
(1)
over de bevoegdheid wordt in de handleiding niets vermeld
(1)
vaktherapeuten drama (dramatherapeuten) die na scholing gecertificeerd zijn
(1)
Meer
Afname door
ander personeel met een onderwijsbevoegdheid voor het basisonderwijs
(1)
arts
(1)
consultant
(1)
diagnostisch gekwalificeerde gedragswetenschapper
(1)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(1)
diagnostisch gekwalificeerde professional
(1)
diagnostisch gekwalificeerde professionals
(1)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(2)
diagnostisch geschoolde psycholoog of orthopedagoog, geschoolde testleiders onder de verantwoordelijkheid van een bevoegd deskundige
(1)
directeur; toetsleiders in bezit van een onderwijsbevoegdheid, bijvoorbeeld leerkrachten van groep 8
(2)
een testleider die Nederlands kan spreken, lezen en begrijpen en bekend is met de omgang met kinderen
(1)
gecertificeerde Profile Dynamics consultant
(1)
gedragswetenschapper
(1)
geen speciale bevoegdheid vereist
(3)
geselecteerde, opgeleide en gecertificeerde adviseurs
(1)
GGD
(1)
groeps(leerkracht), psycholoog/orthopedagoog
(1)
groepsleider
(1)
GZ-psycholoog BIG
(1)
HR professional
(3)
hulpverlener
(1)
intern begeleider
(2)
intern begeleider of schoolleider onder supervisie van een diagnostisch geschoolde professional
(1)
klinisch psycholoog
(1)
leerkracht
(16)
leerkracht basisschool
(4)
leerkrachten of intern begeleiders uit het primair onderwijs, professionele onderzoekers als psychologen en orthopedagogen
(1)
leerkracht, laatste jaar PO
(1)
leerkracht of ander persoon die vanuit het onderwijs dicht bij een leerling staat
(1)
leerkracht, remedial teacher of de orthopedagoog van de school
(1)
logopedist
(1)
loopbaanadviseur
(1)
maatschappelijk werker
(3)
maatschappelijk werkers, groepsleiders, psychologen, orthopedagogen en andere professionele hulpverleners
(1)
na certificering/cursus/ training
(5)
nurse-practitioner
(1)
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
(6)
onder supervisie van diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(1)
onder supervisie van kinder-/jeugdpsychiater
(1)
onder supervisie van (ortho)pedagoog
(2)
onder supervisie van psycholoog
(2)
onderzoeker
(1)
opleiding tot testassistent of daarmee overeenkomend niveau
(1)
(ortho)pedagogen en psychologen met een diagnostische basisopleiding
(1)
(ortho)pedagoog
(7)
over de bevoegdheid wordt in de handleiding niets vermeld
(1)
(para)professionals die getraind zijn in afname en scoring van het instrument en die bij de scoring de scoringswijzer gebruiken
(1)
Personen uit de categorie 'Specialist in tests en testgebruik' volgens de EFPA-richtlijnen
(1)
professional
(1)
professionele hulpverlener
(2)
professionele hulpverlener in de GGZ
(1)
professionele hulpverlener op scholen
(1)
psychiater
(1)
psychodiagnostisch medewerker
(1)
psychologisch assistent
(1)
psychologisch medewerker
(2)
psycholoog
(6)
psycholoog of orthopedagoog met basisaantekening psychodiagnostiek, psychologisch of psychodiagnostisch medewerker, toegepast (hbo)-psycholoog, psychologisch assistent
(1)
rekenspecialist met minimaal een Master SEN/EN met rekenspecialisatie of een opleiding als intern begeleider of rekencoördinator met aanvullende scholing via een ERWD cursus
(1)
revalidatieprofessional
(1)
schooldirecteur
(3)
schoolpsycholoog
(2)
SKJ-geregistreerde met onderliggend minimaal een mbo-opleiding testassistent.
(1)
sportpsycholoog
(1)
spraak-/taalpatholoog
(1)
testassistent
(2)
testleider met ervaring in het afnemen van tests bij kinderen
(2)
toegepast psycholoog (hbo)
(3)
toetsleider met een onderwijsbevoegdheid, bij voorkeur de leerkracht van groep 8
(2)
unproctored afname
(6)
vaktherapeuten drama (dramatherapeuten) die na scholing gecertificeerd zijn
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
leerkracht
(13)
psycholoog
(11)
(ortho)pedagoog
(11)
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
(8)
leerkracht basisschool
(5)
na certificering/cursus/ training
(4)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(3)
diagnostisch gekwalificeerde professional
(3)
HR professional
(3)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(2)
schoolpsycholoog
(2)
deskundige
(2)
intern begeleider
(2)
psychiater
(2)
GGK-er met diagnostiek aantekening
(2)
nurse-practitioner
(2)
na training en certificering, LTP adviseur
(2)
na training/e-learning-module
(2)
directeur; leerkracht
(2)
klinisch psycholoog
(1)
hulpverlener
(1)
diagnostisch gekwalificeerde arbeids- en organisatie deskundige
(1)
arts
(1)
gedragswetenschapper
(1)
logopedist
(1)
onderzoeker
(1)
loopbaanadviseur
(1)
psychodiagnosticus
(1)
sportpsycholoog
(1)
consultant
(1)
uitgever
(1)
medewerker onderwijsbegeleidingsdiensten
(1)
maatschappelijk werker
(1)
diagnostisch gekwalificeerde gedragswetenschapper
(1)
kinderarts
(1)
kinderpsychiater
(1)
GZ-psycholoog
(1)
GZ-psycholoog BIG
(1)
schooldirecteur
(1)
spraak-/taalpatholoog
(1)
diagnostisch geschoolde psycholoog of orthopedagoog, geschoolde testleiders onder de verantwoordelijkheid van een bevoegd deskundige.
(1)
deskundige in het afnemen en interpreteren van gestandaardiseerde taaltests
(1)
psychodiagnostisch gecertificeerde personen
(1)
adviseur werk van UWV
(1)
Basisrapportage: SKJ-geregistreerde met onderliggend minimaal hbo-opleidingsniveau en minimaal een halfjaar ervaring in de interpretatie van neuropsychologisch testonderzoek bij kinderen en jeugdigen. Specialistische rapportage: SKJ-geregistreerde gz-psycholoog met ruime ervaring (minimaal 1 jaar) op het gebied van neuropsychologische diagnostiek.
(1)
na certificeringstraining
(1)
leerkrachten, remedial teachers, intern-begeleiders, schoolpsychologen, orthopedagogen, gz-psychologen, medewerkers van onderwijsbegeleidings- en adviesdiensten enzovoort
(1)
Academisch gevormde psychologen en hbo-psychologen, die psychometrisch geschoold zijn
(1)
Over de bevoegdheid wordt in de handleiding niets vermeld.
(1)
Psycholoog NIP met de Basisaantekening Psychodiagnostiek of vergelijkbare kwalificatie
(1)
Academisch gevormde psychologen en hbo-psychologen, met een diagnostische aantekening/achtergrond en een psychometrisch scholing
(1)
psycholoog of orthopedagoog met basisaantekening psychodiagnostiek
(1)
geselecteerde, opgeleide en gecertificeerde adviseurs
(1)
onder toezicht van een bevoegd deskundige zoals een psycholoog of orthopedagoog
(1)
leerkracht, remedial teacher of de orthopedagoog van de school
(1)
professionals zoals docenten, IB-ers en/of leden van begeleidingsteams
(1)
(groeps)leerkracht, psycholoog/orthopedagoog
(1)
minimaal deskundigheidsniveau van een psycholoog, orthopedagoog of GGK’er met een doctoraal- of masterdiploma en een diagnostiekaantekening
(1)
professionals met een klinische training en psychodiagnostische ervaring en die bij voorkeur voldoende bekend zijn met de cognitief-gedragstherapeutische diagnostiek en DSM-5 diagnostiek
(1)
(ortho)pedagogen en psychologen met een diagnostische basisopleiding
(1)
intern begeleider of schoolleider onder supervisie van een diagnostisch geschoolde professional
(1)
diagnostisch gekwalificeerde professionals
(1)
gecertificeerde Profile Dynamics consultant
(1)
rekenspecialist met minimaal een Master SEN/EN met rekenspecialisatie of een opleiding als intern begeleider of rekencoördinator met aanvullende scholing via een ERWD cursus
(1)
Personen uit de categorie 'Specialist in tests en testgebruik' volgens de EFPA-richtlijnen
(1)
over de bevoegdheid wordt in de handleiding niets vermeld
(1)
vaktherapeuten drama (dramatherapeuten) die na scholing gecertificeerd zijn
(1)
Meer
Interpretatie door
Academisch gevormde psychologen en hbo-psychologen, die psychometrisch geschoold zijn
(1)
Academisch gevormde psychologen en hbo-psychologen, met een diagnostische aantekening/achtergrond en een psychometrisch scholing
(1)
adviseur werk van UWV
(1)
arts
(1)
Basisrapportage: SKJ-geregistreerde met onderliggend minimaal hbo-opleidingsniveau en minimaal een halfjaar ervaring in de interpretatie van neuropsychologisch testonderzoek bij kinderen en jeugdigen. Specialistische rapportage: SKJ-geregistreerde gz-psycholoog met ruime ervaring (minimaal 1 jaar) op het gebied van neuropsychologische diagnostiek.
(1)
consultant
(1)
deskundige
(2)
deskundige in het afnemen en interpreteren van gestandaardiseerde taaltests
(1)
diagnostisch gekwalificeerde arbeids- en organisatie deskundige
(1)
diagnostisch gekwalificeerde gedragswetenschapper
(1)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(2)
diagnostisch gekwalificeerde professional
(3)
diagnostisch gekwalificeerde professionals
(1)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(3)
diagnostisch geschoolde psycholoog of orthopedagoog, geschoolde testleiders onder de verantwoordelijkheid van een bevoegd deskundige.
(1)
directeur; leerkracht
(2)
gecertificeerde Profile Dynamics consultant
(1)
gedragswetenschapper
(1)
geselecteerde, opgeleide en gecertificeerde adviseurs
(1)
GGK-er met diagnostiek aantekening
(2)
(groeps)leerkracht, psycholoog/orthopedagoog
(1)
GZ-psycholoog
(1)
GZ-psycholoog BIG
(1)
HR professional
(3)
hulpverlener
(1)
intern begeleider
(2)
intern begeleider of schoolleider onder supervisie van een diagnostisch geschoolde professional
(1)
kinderarts
(1)
kinderpsychiater
(1)
klinisch psycholoog
(1)
leerkracht
(13)
leerkracht basisschool
(5)
leerkrachten, remedial teachers, intern-begeleiders, schoolpsychologen, orthopedagogen, gz-psychologen, medewerkers van onderwijsbegeleidings- en adviesdiensten enzovoort
(1)
leerkracht, remedial teacher of de orthopedagoog van de school
(1)
logopedist
(1)
loopbaanadviseur
(1)
maatschappelijk werker
(1)
medewerker onderwijsbegeleidingsdiensten
(1)
minimaal deskundigheidsniveau van een psycholoog, orthopedagoog of GGK’er met een doctoraal- of masterdiploma en een diagnostiekaantekening
(1)
na certificering/cursus/ training
(4)
na certificeringstraining
(1)
na training/e-learning-module
(2)
na training en certificering, LTP adviseur
(2)
nurse-practitioner
(2)
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
(8)
onder toezicht van een bevoegd deskundige zoals een psycholoog of orthopedagoog
(1)
onderzoeker
(1)
(ortho)pedagogen en psychologen met een diagnostische basisopleiding
(1)
(ortho)pedagoog
(11)
over de bevoegdheid wordt in de handleiding niets vermeld
(1)
Over de bevoegdheid wordt in de handleiding niets vermeld.
(1)
Personen uit de categorie 'Specialist in tests en testgebruik' volgens de EFPA-richtlijnen
(1)
professionals met een klinische training en psychodiagnostische ervaring en die bij voorkeur voldoende bekend zijn met de cognitief-gedragstherapeutische diagnostiek en DSM-5 diagnostiek
(1)
professionals zoals docenten, IB-ers en/of leden van begeleidingsteams
(1)
psychiater
(2)
psychodiagnosticus
(1)
psychodiagnostisch gecertificeerde personen
(1)
psycholoog
(11)
Psycholoog NIP met de Basisaantekening Psychodiagnostiek of vergelijkbare kwalificatie
(1)
psycholoog of orthopedagoog met basisaantekening psychodiagnostiek
(1)
rekenspecialist met minimaal een Master SEN/EN met rekenspecialisatie of een opleiding als intern begeleider of rekencoördinator met aanvullende scholing via een ERWD cursus
(1)
schooldirecteur
(1)
schoolpsycholoog
(2)
sportpsycholoog
(1)
spraak-/taalpatholoog
(1)
uitgever
(1)
vaktherapeuten drama (dramatherapeuten) die na scholing gecertificeerd zijn
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname duur
Van:
Tot:
Pas toe
Beoordeeld
Laatste 20 jaar
In beoordeling
(3)
Jaar normering
Van:
Tot:
Pas toe
Uitgever
Cito
(10)
Bohn Stafleu van Loghum
(6)
Boom Psychologie & Psychiatrie
(5)
Hogrefe Uitgevers
(5)
Pearson Benelux B.V.
(5)
A-VISION
(4)
Bureau ICE
(4)
Eelloo
(4)
Ixly BV
(4)
AMN
(3)
Diataal BV
(3)
LTP
(3)
Boom test onderwijs
(2)
Driestar Educatief
(2)
Praktikon
(2)
678 Onderwijs Advisering
(1)
Bij de auteurs
(1)
CEBIR nv
(1)
Career Check-Up
(1)
Ciran
(1)
Cubiks Nederland
(1)
GGD Amsterdam
(1)
GGzE
(1)
GITP B.V.
(1)
Graviant
(1)
HAP Uitgeverij
(1)
HFMtalentindex
(1)
Inzichtelijk Onderwijs
(1)
Kieswijs Studiekeuze
(1)
Kooreman & Compaan Psychologische Expertise
(1)
Kooreman Psychologische Testsystemen
(1)
Mathilde Tubben
(1)
Muiswerk Educatief
(1)
PI Research
(1)
Paul Mangnus
(1)
Profile Dynamics
(1)
SCALIQ
(1)
SM&C Internet Services BV
(1)
Stichting ALL
(1)
TMA B.V.
(1)
Tip Top Sport
(1)
UWV
(1)
Uitgeverij Acco
(1)
Meer
Uitgever
678 Onderwijs Advisering
(1)
AMN
(3)
A-VISION
(4)
Bij de auteurs
(1)
Bohn Stafleu van Loghum
(6)
Boom Psychologie & Psychiatrie
(5)
Boom test onderwijs
(2)
Bureau ICE
(4)
Career Check-Up
(1)
CEBIR nv
(1)
Ciran
(1)
Cito
(10)
Cubiks Nederland
(1)
Diataal BV
(3)
Driestar Educatief
(2)
Eelloo
(4)
GGD Amsterdam
(1)
GGzE
(1)
GITP B.V.
(1)
Graviant
(1)
HAP Uitgeverij
(1)
HFMtalentindex
(1)
Hogrefe Uitgevers
(5)
Inzichtelijk Onderwijs
(1)
Ixly BV
(4)
Kieswijs Studiekeuze
(1)
Kooreman & Compaan Psychologische Expertise
(1)
Kooreman Psychologische Testsystemen
(1)
LTP
(3)
Mathilde Tubben
(1)
Muiswerk Educatief
(1)
Paul Mangnus
(1)
Pearson Benelux B.V.
(5)
PI Research
(1)
Praktikon
(2)
Profile Dynamics
(1)
SCALIQ
(1)
SM&C Internet Services BV
(1)
Stichting ALL
(1)
Tip Top Sport
(1)
TMA B.V.
(1)
Uitgeverij Acco
(1)
UWV
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Resultaten 91 t/m 90 van 90
Datum beoordeling
Alfabetisch
Relevantie
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief