Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
functioneren
auditieve synthese (vaardigheid een gesproken woord te herkennen uit zijn losse klanken)
(1)
beheersing van de grafeem foneem relatie in het aanvankelijk leesonderwijs
(1)
beheersingsniveau en aard van eventuele stagnaties in leesontwikkeling
(1)
technische leesvaardigheid
(1)
deelvaardigheden t.b.v. het voorbereidend en aanvankelijk lezen en spellen
(1)
functie-ontwikkeling en sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(1)
kwantitatief en kwalitatief ordenen
(1)
mate van taaldominantie of tweetaligheid: mondelinge vaardigheid in het Turks, Marokkaans, Papiamentu en Nederlands
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
mondelinge taalvaardigheid in het Nederlands
(1)
ontwikkelingsniveau eind kleuterschool
(1)
open probleemgedrag in de klas dat schools rendement beinvloedt
(1)
oriƫntatie op het eigen lichaam en ruimte
(1)
screening van tweeledig gediagnosticeerden: verstandelijk gehandicapten met een psychisch probleem
(1)
sociaal-emotioneel functioneren in de schoolklas
(1)
sociaal-emotionele en motorische ontwikkeling en speelwerkgedrag
(1)
sociaal-emotionele, motorische en creatieve ontwikkeling, speel-werkgedrag
(1)
sociaal-emotionele- en persoonlijkheidsontwikkeling
(1)
taalontwikkeling
(1)
technisch leesniveau
(1)
technisch lezen
(1)
technisch lezen van woorden en teksten
(1)
technisch lezen van zinnen en woorden
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
uitspraak/verstaanbaarheid van het Nederlands (prosodie en klanken)
(1)
vaardigheid in het luisteren naar gesproken taal, begrijpend luisteren
(1)
technische vaardigheid
(1)
vaardigheidsniveau van het Nederlands als tweede taal, NT2
(1)
vorderingen technisch leesniveau
(1)
ontwikkeling
(1)
Meer
Meetpretentie
auditieve synthese (vaardigheid een gesproken woord te herkennen uit zijn losse klanken)
(1)
beheersingsniveau en aard van eventuele stagnaties in leesontwikkeling
(1)
beheersing van de grafeem foneem relatie in het aanvankelijk leesonderwijs
(1)
deelvaardigheden t.b.v. het voorbereidend en aanvankelijk lezen en spellen
(1)
functie-ontwikkeling en sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(1)
kwantitatief en kwalitatief ordenen
(1)
mate van taaldominantie of tweetaligheid: mondelinge vaardigheid in het Turks, Marokkaans, Papiamentu en Nederlands
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
mondelinge taalvaardigheid in het Nederlands
(1)
ontwikkeling
(1)
ontwikkelingsniveau eind kleuterschool
(1)
open probleemgedrag in de klas dat schools rendement beinvloedt
(1)
oriƫntatie op het eigen lichaam en ruimte
(1)
screening van tweeledig gediagnosticeerden: verstandelijk gehandicapten met een psychisch probleem
(1)
sociaal-emotioneel functioneren in de schoolklas
(1)
sociaal-emotionele en motorische ontwikkeling en speelwerkgedrag
(1)
sociaal-emotionele- en persoonlijkheidsontwikkeling
(1)
sociaal-emotionele, motorische en creatieve ontwikkeling, speel-werkgedrag
(1)
taalontwikkeling
(1)
technische leesvaardigheid
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
technische vaardigheid
(1)
technisch leesniveau
(1)
technisch lezen
(1)
technisch lezen van woorden en teksten
(1)
technisch lezen van zinnen en woorden
(1)
uitspraak/verstaanbaarheid van het Nederlands (prosodie en klanken)
(1)
vaardigheid in het luisteren naar gesproken taal, begrijpend luisteren
(1)
vaardigheidsniveau van het Nederlands als tweede taal, NT2
(1)
vorderingen technisch leesniveau
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief