Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
stress-gerelateerde persoonlijkheidstrekken in werksituaties
algemeen intelligentieniveau
(12)
begrijpend lezen
(6)
persoonlijkheidskenmerken
(5)
persoonlijkheidseigenschappen
(4)
angst
(2)
cognitieve ontwikkeling, schoolvorderingen, leervoorwaarden
(2)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(2)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(2)
taal- en communicatieproblemen
(2)
aandacht, flexibiliteit
(1)
actieve en passieve woordenschat
(1)
actieve woordenschat
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
algemene cognitieve ontwikkelingsstand
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
angst, depressie en stress
(1)
begrijpend lezen op woord-, zins- en tekstniveau
(1)
de opvoedingsrelatie van de ouder met elk kind afzonderlijk
(1)
intelligentie (algemeen cognitief ontwikkelingsniveau), alsmede het niveau van een aantal cognitieve functies t.b.v. de diagnostiek van leermoeilijkheden en cognitieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
intelligentieniveau en de geschiktheid voor de verschillende vormen van voortgezet onderwijs
(1)
intelligentieniveau, g-factor
(1)
beroepeninteresse
(1)
cognitieve functiestoornissen
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
cognitieve taalontwikkeling, schoolvorderingen en leervoorwaarden
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
dementie
(1)
depressieve symptomen
(1)
diagnostiek van depressie
(1)
differentiaaldiagnose van gedragsstoornissen
(1)
dysgrafie
(1)
dyslexie
(1)
eenzaamheid
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
ernst van depressie als toestand
(1)
facetten van competentiebeleving en eigenwaarde
(1)
frequentie en intensiteit van depressie
(1)
geheugen, visueel
(1)
globaal niveau cognitieve ontwikkeling
(1)
individueel niveau van sensori-motorische ontwikkeling binnen zeven structureel gerelateerde kennis- of vaardigheidsdomeinen
(1)
intelligentieniveau, algemene factor
(1)
intensiteit van depressie
(1)
inzicht in gezinsrelaties, wijze waarop het kind de medegezinsleden ervaart
(1)
leercompetentie, emotionele en sociale competentie
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leervoorwaarden, cognitieve ontwikkeling
(1)
leeswoordenschat
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
motivatie-oriƫntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
neurotische depressiviteit en antisociale attitude
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidsstoornis, ernst van een
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
positieve of negatieve emotionele relaties met gezinsleden
(1)
posttraumatische stressstoornis
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
prestatiemotivatie
(1)
psychisch lijden
(1)
psychopathologie
(1)
psychopathologische verschijnselen
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
risicotaxatie ten aanzien van delinquent gedrag en/of agressie
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
sociaal probleemgedrag bij kinderen met (milde) pervasieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociale vaardigheden
(1)
spelvaardigheid
(1)
stoornissen in het alledaagse geheugenfunctioneren
(1)
studiehoudingen en daaraan verbonden gedragswijzen
(1)
subjectieve beleving van de opvoedingssituatie, gezinsbelasting
(1)
taal- en leesstoornissen
(1)
taal-denk niveau
(1)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
toestandsdepressie, stemmingswisselingen tussen depressie en manie
(1)
vaardigheden en probleemgedrag, zoals door de jeugdige wordt gepercipieerd
(1)
vaardigheden en probleemgedrag, zoals door de leerkracht wordt gepercipieerd
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
woordenschat en leesattitude
(1)
woordenschat en leesattitudeschaal
(1)
taal- en rekenniveau
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
emotionele intelligentie
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht, flexibiliteit
(1)
actieve en passieve woordenschat
(1)
actieve woordenschat
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
algemeen intelligentieniveau
(12)
algemene cognitieve ontwikkelingsstand
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
angst
(2)
angst, depressie en stress
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
begrijpend lezen
(6)
begrijpend lezen op woord-, zins- en tekstniveau
(1)
beroepeninteresse
(1)
cognitieve functiestoornissen
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
cognitieve ontwikkeling, schoolvorderingen, leervoorwaarden
(2)
cognitieve taalontwikkeling, schoolvorderingen en leervoorwaarden
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
dementie
(1)
de opvoedingsrelatie van de ouder met elk kind afzonderlijk
(1)
depressieve symptomen
(1)
diagnostiek van depressie
(1)
differentiaaldiagnose van gedragsstoornissen
(1)
dysgrafie
(1)
dyslexie
(1)
eenzaamheid
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
emotionele intelligentie
(1)
ernst van depressie als toestand
(1)
facetten van competentiebeleving en eigenwaarde
(1)
frequentie en intensiteit van depressie
(1)
geheugen, visueel
(1)
globaal niveau cognitieve ontwikkeling
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
individueel niveau van sensori-motorische ontwikkeling binnen zeven structureel gerelateerde kennis- of vaardigheidsdomeinen
(1)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(2)
intelligentie (algemeen cognitief ontwikkelingsniveau), alsmede het niveau van een aantal cognitieve functies t.b.v. de diagnostiek van leermoeilijkheden en cognitieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
intelligentieniveau, algemene factor
(1)
intelligentieniveau en de geschiktheid voor de verschillende vormen van voortgezet onderwijs
(1)
intelligentieniveau, g-factor
(1)
intensiteit van depressie
(1)
inzicht in gezinsrelaties, wijze waarop het kind de medegezinsleden ervaart
(1)
leercompetentie, emotionele en sociale competentie
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leervoorwaarden, cognitieve ontwikkeling
(1)
leeswoordenschat
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
motivatie-oriƫntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
neurotische depressiviteit en antisociale attitude
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(4)
persoonlijkheidskenmerken
(5)
persoonlijkheidsstoornis, ernst van een
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
positieve of negatieve emotionele relaties met gezinsleden
(1)
posttraumatische stressstoornis
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
prestatiemotivatie
(1)
psychisch lijden
(1)
psychopathologie
(1)
psychopathologische verschijnselen
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
risicotaxatie ten aanzien van delinquent gedrag en/of agressie
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociaal probleemgedrag bij kinderen met (milde) pervasieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
sociale vaardigheden
(1)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
spelvaardigheid
(1)
stoornissen in het alledaagse geheugenfunctioneren
(1)
studiehoudingen en daaraan verbonden gedragswijzen
(1)
subjectieve beleving van de opvoedingssituatie, gezinsbelasting
(1)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(2)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taal-denk niveau
(1)
taal- en communicatieproblemen
(2)
taal- en leesstoornissen
(1)
taal- en rekenniveau
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
toestandsdepressie, stemmingswisselingen tussen depressie en manie
(1)
vaardigheden en probleemgedrag, zoals door de jeugdige wordt gepercipieerd
(1)
vaardigheden en probleemgedrag, zoals door de leerkracht wordt gepercipieerd
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
woordenschat en leesattitude
(1)
woordenschat en leesattitudeschaal
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
(ortho)pedagoog
psychiater
Academisch gevormde psychologen en hbo-psychologen, met een diagnostische aantekening/achtergrond en een psychometrisch scholing
(1)
Meer
Interpretatie door
Academisch gevormde psychologen en hbo-psychologen, met een diagnostische aantekening/achtergrond en een psychometrisch scholing
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief