Vragenlijst met 96 items. Op vijfpuntsschalen moet cliënt aangeven hoe belangrijk hij elk aspect vindt in zijn werk. De schaalpunten lopen van ‘tegengesteld aan wat ik belangrijk vind' tot ‘zeer belangrijk'. Er zijn 12 subschalen met elk 8...
Vragenlijst met 41 items. Op zevenpuntsschalen moet worden ingevuld in hoeverre respondent het met de uitspraken eens is.Er zijn acht subtests die operationalisaties zijn van het A VICTORY model van Davis, 1973: factoren die invloed hebben op de...
De vragenlijst bestaat uit twee onderdelen (mogelijk uit te breiden tot drie): 1. vragen over relevante achtergrondgegevens van de organisatie en over demo- en biografische gegevens van de respondenten; 2. het standaardonderdeel; 3. (optioneel)...
Observatieschaal met acht pijngedragingen waarvan de intensiteit of frequentie wordt beoordeeld op een driepuntsschaal. Tijdens de observatieperiode wordt de patiënt gevraagd te lopen, te staan e.d. De observatoren moeten getraind worden in de...
Vragenlijst met 89 items die gedragingen of belevingen in bepaalde situaties aangeven, waarvan cliënt op een vijfpuntsschaal moet aangeven in hoeverre deze op hem van toepassing zijn. Negen items zijn overgenomen uit de Inventarisatielijst...