Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
leerstijl, combinatie van cognitieve verwerkingsactiviteiten en metacognitieve sturingsactiviteiten
diverse aspecten van begrijpend lezen
begrijpend lezen
(6)
algemeen intelligentieniveau
(5)
persoonlijkheidskenmerken
(4)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(2)
taal- en communicatieproblemen
(2)
actieve en passieve woordenschat
(1)
actieve woordenschat
(1)
algemene cognitieve ontwikkelingsstand
(1)
angst
(1)
begrijpend lezen op woord-, zins- en tekstniveau
(1)
de opvoedingsrelatie van de ouder met elk kind afzonderlijk
(1)
intelligentie (algemeen cognitief ontwikkelingsniveau), alsmede het niveau van een aantal cognitieve functies t.b.v. de diagnostiek van leermoeilijkheden en cognitieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
intelligentieniveau en de geschiktheid voor de verschillende vormen van voortgezet onderwijs
(1)
intelligentieniveau, g-factor
(1)
beroepeninteresse
(1)
cognitieve functiestoornissen
(1)
depressieve symptomen
(1)
diagnostiek van depressie
(1)
dysgrafie
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
gedragskenmerken die duiden op een autismespectrumstoornis (ASS)
(1)
geheugen, visueel
(1)
globaal niveau cognitieve ontwikkeling
(1)
individueel niveau van sensori-motorische ontwikkeling binnen zeven structureel gerelateerde kennis- of vaardigheidsdomeinen
(1)
intelligentieniveau, algemene factor
(1)
inzicht in gezinsrelaties, wijze waarop het kind de medegezinsleden ervaart
(1)
leermotivatie, zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen en sociale wenselijkheid
(1)
leervoorwaarden
(1)
leeswoordenschat
(1)
motivatie-oriƫntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
neurotische depressiviteit en antisociale attitude
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
positieve of negatieve emotionele relaties met gezinsleden
(1)
psychosociale vaardigheden
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociale redzaamheid
(1)
spelvaardigheid
(1)
stoornissen in het alledaagse geheugenfunctioneren
(1)
studiehoudingen en daaraan verbonden gedragswijzen
(1)
subjectieve beleving van de opvoedingssituatie, gezinsbelasting
(1)
taal- en leesstoornissen
(1)
taal-denk niveau
(1)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
woordenschat en leesattitude
(1)
woordenschat en leesattitudeschaal
(1)
taal- en rekenniveau
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
emotionele intelligentie
(1)
agressief gedrag
(1)
Meer
Meetpretentie
actieve en passieve woordenschat
(1)
actieve woordenschat
(1)
agressief gedrag
(1)
algemeen intelligentieniveau
(5)
algemene cognitieve ontwikkelingsstand
(1)
angst
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
begrijpend lezen
(6)
begrijpend lezen op woord-, zins- en tekstniveau
(1)
beroepeninteresse
(1)
cognitieve functiestoornissen
(1)
de opvoedingsrelatie van de ouder met elk kind afzonderlijk
(1)
depressieve symptomen
(1)
diagnostiek van depressie
(1)
dysgrafie
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele intelligentie
(1)
gedragskenmerken die duiden op een autismespectrumstoornis (ASS)
(1)
geheugen, visueel
(1)
globaal niveau cognitieve ontwikkeling
(1)
individueel niveau van sensori-motorische ontwikkeling binnen zeven structureel gerelateerde kennis- of vaardigheidsdomeinen
(1)
intelligentie (algemeen cognitief ontwikkelingsniveau), alsmede het niveau van een aantal cognitieve functies t.b.v. de diagnostiek van leermoeilijkheden en cognitieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
intelligentieniveau, algemene factor
(1)
intelligentieniveau en de geschiktheid voor de verschillende vormen van voortgezet onderwijs
(1)
intelligentieniveau, g-factor
(1)
inzicht in gezinsrelaties, wijze waarop het kind de medegezinsleden ervaart
(1)
leermotivatie, zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen en sociale wenselijkheid
(1)
leervoorwaarden
(1)
leeswoordenschat
(1)
motivatie-oriƫntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
neurotische depressiviteit en antisociale attitude
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(4)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
positieve of negatieve emotionele relaties met gezinsleden
(1)
psychosociale vaardigheden
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociale redzaamheid
(1)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
spelvaardigheid
(1)
stoornissen in het alledaagse geheugenfunctioneren
(1)
studiehoudingen en daaraan verbonden gedragswijzen
(1)
subjectieve beleving van de opvoedingssituatie, gezinsbelasting
(1)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(2)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taal-denk niveau
(1)
taal- en communicatieproblemen
(2)
taal- en leesstoornissen
(1)
taal- en rekenniveau
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
woordenschat en leesattitude
(1)
woordenschat en leesattitudeschaal
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname door
(ortho)pedagoog
leerkracht
(1)
studiebegeleider
(1)
onder supervisie van studentpsycholoog
(1)
Meer
Afname door
leerkracht
(1)
onder supervisie van studentpsycholoog
(1)
studiebegeleider
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief