Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
leerachterstanden en leerproblemen
algemeen intelligentieniveau
(9)
begrijpend lezen
(5)
persoonlijkheidskenmerken
(4)
persoonlijkheidseigenschappen
(4)
angst
(2)
cognitieve ontwikkeling, schoolvorderingen, leervoorwaarden
(2)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(2)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(2)
aandacht, flexibiliteit
(1)
actieve en passieve woordenschat
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
algemene cognitieve ontwikkelingsstand
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
begrijpend lezen op woord-, zins- en tekstniveau
(1)
de opvoedingsrelatie van de ouder met elk kind afzonderlijk
(1)
intelligentie (algemeen cognitief ontwikkelingsniveau), alsmede het niveau van een aantal cognitieve functies t.b.v. de diagnostiek van leermoeilijkheden en cognitieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
intelligentieniveau en de geschiktheid voor de verschillende vormen van voortgezet onderwijs
(1)
intelligentieniveau, g-factor
(1)
beroepeninteresse
(1)
cognitieve functiestoornissen
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
cognitieve taalontwikkeling, schoolvorderingen en leervoorwaarden
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
depressieve symptomen
(1)
diagnostiek van depressie
(1)
dysgrafie
(1)
eenzaamheid
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
elementaire rekenbewerkingen
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
facetten van competentiebeleving en eigenwaarde
(1)
geheugen, visueel
(1)
globaal niveau cognitieve ontwikkeling
(1)
individueel niveau van sensori-motorische ontwikkeling binnen zeven structureel gerelateerde kennis- of vaardigheidsdomeinen
(1)
intelligentieniveau, algemene factor
(1)
inzicht in gezinsrelaties, wijze waarop het kind de medegezinsleden ervaart
(1)
leervoorwaarden, cognitieve ontwikkeling
(1)
leeswoordenschat
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
motivatie-oriƫntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
prestatiemotivatie
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociale vaardigheden
(1)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(1)
spelvaardigheid
(1)
stoornissen in het alledaagse geheugenfunctioneren
(1)
studiehoudingen en daaraan verbonden gedragswijzen
(1)
subjectieve beleving van de opvoedingssituatie, gezinsbelasting
(1)
taal- en communicatieproblemen
(1)
taal- en leesstoornissen
(1)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
woordenschat en leesattitude
(1)
woordenschat en leesattitudeschaal
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
emotionele intelligentie
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht, flexibiliteit
(1)
actieve en passieve woordenschat
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
algemeen intelligentieniveau
(9)
algemene cognitieve ontwikkelingsstand
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
angst
(2)
begrijpend lezen
(5)
begrijpend lezen op woord-, zins- en tekstniveau
(1)
beroepeninteresse
(1)
cognitieve functiestoornissen
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
cognitieve ontwikkeling, schoolvorderingen, leervoorwaarden
(2)
cognitieve taalontwikkeling, schoolvorderingen en leervoorwaarden
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
de opvoedingsrelatie van de ouder met elk kind afzonderlijk
(1)
depressieve symptomen
(1)
diagnostiek van depressie
(1)
dysgrafie
(1)
eenzaamheid
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
elementaire rekenbewerkingen
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
emotionele intelligentie
(1)
facetten van competentiebeleving en eigenwaarde
(1)
geheugen, visueel
(1)
globaal niveau cognitieve ontwikkeling
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
individueel niveau van sensori-motorische ontwikkeling binnen zeven structureel gerelateerde kennis- of vaardigheidsdomeinen
(1)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(2)
intelligentie (algemeen cognitief ontwikkelingsniveau), alsmede het niveau van een aantal cognitieve functies t.b.v. de diagnostiek van leermoeilijkheden en cognitieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
intelligentieniveau, algemene factor
(1)
intelligentieniveau en de geschiktheid voor de verschillende vormen van voortgezet onderwijs
(1)
intelligentieniveau, g-factor
(1)
inzicht in gezinsrelaties, wijze waarop het kind de medegezinsleden ervaart
(1)
leervoorwaarden, cognitieve ontwikkeling
(1)
leeswoordenschat
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
motivatie-oriƫntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(4)
persoonlijkheidskenmerken
(4)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
prestatiemotivatie
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociale vaardigheden
(1)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(1)
spelvaardigheid
(1)
stoornissen in het alledaagse geheugenfunctioneren
(1)
studiehoudingen en daaraan verbonden gedragswijzen
(1)
subjectieve beleving van de opvoedingssituatie, gezinsbelasting
(1)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(2)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taal- en communicatieproblemen
(1)
taal- en leesstoornissen
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
woordenschat en leesattitude
(1)
woordenschat en leesattitudeschaal
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief