Schooltoets met een afnamemoment in het midden en aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met gemiddeld 35 opgaven per toetsdeel; de leerlingen maken in totaal 70 opgaven in het midden van het schooljaar en...
Schooltoets met een afnamemoment aan het begin of in het midden van het schooljaar. De toets bestaat uit twee toetsdelen met gemiddeld 35 opgaven per toetsdeel. In totaal bestaat de toets uit 70 opgaven. Elke opgave bestaat uit een zin met een...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en een aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met vergelijkbare opgaven. Voor zowel groep 6 als 7 zijn er 35 opgaven per toetsdeel; de leerlingen maken in totaal...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en een aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met vergelijkbare opgaven. Voor zowel groep 5 als 6 zijn er 35 opgaven per toetsdeel; de leerlingen maken in totaal...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met vergelijkbare opgaven. Voor groep 3 en 4 zijn er 25 opgaven per toetsdeel, deze leerlingen maken in totaal 50...
Vragenlijst bestaande uit 45 items met 5 antwoordmogelijkheden: ‘nooit', ‘zelden', ‘soms', ‘regelmatig' en ‘bijna altijd'. De items hebben betrekking op 3 schalen: symptomatische distress (intrapsychisch functioneren; 25 items), het...
Begeleidingsinstrument met 50 klachten en verschijnselen waarvan patiënt op vijfpuntsschalen moet aangeven hoe vaak deze de afgelopen week zijn ervaren.De 4DKL omvat vier subschalen: Distress (symptomen van stress en surmenage, 16 items),...
Plaatjesboek met 40 in moeilijkheidsgraad oplopende tekeningen op A4-formaat. De leerling moet de plaatjes benoemen. De zelfstandige naamwoorden zijn gebaseerd op bestaand materiaal voor de basisschool.De schooltoets maakt deel uit van het...
Deze toets maakt deel uit van het DLE Leerlingvolgsysteem en vervangt de Tempo Test Rekenen, (De Vos, 1992). Hij bestaat uit 200 in moeilijkheidsgraad oplopende sommen: optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen tot 100. Hierbij zijn...
In dit begeleidingsinstrument wordt aan de hand van tien aspecten (formuleren van teamdoelen, luisteren naar elkaar, leiderschap, bijdrage teamleden, creativiteit, meningsverschillen, beslissingen, evaluatie, feedback en perceptie van elkaar)...