Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
klassikaal milieubesef
begrijpend lezen
(3)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
actieve en passieve woordenschat
(1)
angst, depressie en stress
(1)
automatisering van elementaire rekenkundige bewerkingen
(1)
beginnende geletterdheid (fonologisch bewustzijn en letterkennis)
(1)
begrijpend lezen, spelling, rekenen en instrumenteel rekenen op het niveau van groep 4 t/m 8
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(1)
depressieve symptomen
(1)
differentiaaldiagnose van gedragsstoornissen
(1)
dysgrafie
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
ernst van depressie als toestand
(1)
frequentie en intensiteit van depressie
(1)
getalbegrip, voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
globale indicatie van het tekstbegripniveau
(1)
hiaten in de beheersing van spellingleerstof
(1)
intensiteit van depressie
(1)
lees- en spellingvaardigheid
(1)
luistervaardigheid
(1)
motivatie-oriƫntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
niveau van het technisch lezen, leestempo
(1)
oplossingsgedrag bij rekenen, diagnose van rekenproblemen
(1)
persoonlijkheidsstoornis, ernst van een
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
posttraumatische stressstoornis
(1)
prestatiemotivatie
(1)
psychisch lijden
(1)
psychopathologie
(1)
psychopathologische verschijnselen
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
risicotaxatie ten aanzien van delinquent gedrag en/of agressie
(1)
spellingvaardigheid van losse woorden
(1)
spellingvaardigheid van zinnen en woorden
(1)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(1)
technisch lezen van zinnen en woorden
(1)
technisch rekenen: hoofdbewerkingen met hele en gedeelde getallen;
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
toestandsdepressie, stemmingswisselingen tussen depressie en manie
(1)
vaardigheden en probleemgedrag, zoals door de jeugdige wordt gepercipieerd
(1)
vaardigheden en probleemgedrag, zoals door de leerkracht wordt gepercipieerd
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
woordkennis en woordbegrip
(1)
Meer
Meetpretentie
actieve en passieve woordenschat
(1)
angst, depressie en stress
(1)
automatisering van elementaire rekenkundige bewerkingen
(1)
beginnende geletterdheid (fonologisch bewustzijn en letterkennis)
(1)
begrijpend lezen
(3)
begrijpend lezen, spelling, rekenen en instrumenteel rekenen op het niveau van groep 4 t/m 8
(1)
depressieve symptomen
(1)
differentiaaldiagnose van gedragsstoornissen
(1)
dysgrafie
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
elementaire rekenkennis
(1)
ernst van depressie als toestand
(1)
frequentie en intensiteit van depressie
(1)
getalbegrip, voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
globale indicatie van het tekstbegripniveau
(1)
hiaten in de beheersing van spellingleerstof
(1)
intensiteit van depressie
(1)
lees- en spellingvaardigheid
(1)
luistervaardigheid
(1)
motivatie-oriƫntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
niveau van het technisch lezen, leestempo
(1)
oplossingsgedrag bij rekenen, diagnose van rekenproblemen
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(1)
persoonlijkheidsstoornis, ernst van een
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
posttraumatische stressstoornis
(1)
prestatiemotivatie
(1)
psychisch lijden
(1)
psychopathologie
(1)
psychopathologische verschijnselen
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
risicotaxatie ten aanzien van delinquent gedrag en/of agressie
(1)
spellingvaardigheid van losse woorden
(1)
spellingvaardigheid van zinnen en woorden
(1)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
technisch lezen van zinnen en woorden
(1)
technisch rekenen: hoofdbewerkingen met hele en gedeelde getallen;
(1)
toestandsdepressie, stemmingswisselingen tussen depressie en manie
(1)
vaardigheden en probleemgedrag, zoals door de jeugdige wordt gepercipieerd
(1)
vaardigheden en probleemgedrag, zoals door de leerkracht wordt gepercipieerd
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
woordkennis en woordbegrip
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
remedial teacher
psychiater
leerkracht
(2)
Meer
Interpretatie door
leerkracht
(2)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief