Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
klassikaal milieubesef
algemeen intelligentieniveau
(17)
persoonlijkheid
(5)
persoonlijkheidseigenschappen
(5)
begrijpend lezen
(4)
persoonlijkheidskenmerken
(4)
psychopathologie
(4)
spellingsvaardigheid
(4)
taal- en rekenniveau
(4)
aandacht en concentratie
(3)
beroepeninteresse
(3)
leesvaardigheid
(3)
taalbegrip
(3)
woordenschat
(3)
angst
(2)
technische leesvaardigheid
(2)
depressie
(2)
eetgedrag
(2)
geletterdheid, beginnende
(2)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(2)
kwaliteit van leven
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
posttraumatische stress
(2)
psychopathologie en persoonlijkheidskenmerken
(2)
rekenvaardigheid
(2)
sociale vaardigheden
(2)
technisch lezen
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Engels woordenschat, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
anterograde amnesie
(1)
autismespectrumstoornissen
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en studievaardigheden
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en wereldoriëntatie
(1)
beginnende gecijferdheid, voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
beginnende geletterdheid (fonologisch bewustzijn en letterkennis)
(1)
begrijpend lezen Fries
(1)
begrip van gesproken woorden
(1)
behandelverloop
(1)
benoemstoornissen, woordvindingsproblemen
(1)
taalvaardigheid
(1)
bronnen van werkstress
(1)
cognitieve capaciteiten en vaardigheden
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
cognitieve vaardigheden
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
dementie
(1)
depressieve symptomen
(1)
didactische leerachterstand
(1)
dimensies van interpersoonlijk gedrag, communicatie en repetitief/stereotiep gedrag, kenmerkend voor autismespectrumstoornissen
(1)
dyslexie
(1)
eenzaamheid
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
ernst en perceptie van klachten bij multiple sclerosis (MS)
(1)
evaluatie therapiegesprek
(1)
executieve functies
(1)
executieve functies op beschrijvend gedragsniveau
(1)
functioneren en welbevinden in de onderwijssituatie
(1)
functioneren van het semantisch geheugen
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedragskenmerken die duiden op een autismespectrumstoornis (ASS)
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
geestelijke gezondheidstoestand en sociaal functioneren
(1)
geheugen en werkgeheugen, aspecten van
(1)
geheugen, visueel
(1)
getalbegrip, voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
gevoel over het behandelcontact
(1)
hoofdrekenvaardigheid
(1)
klachten met betrekking tot obsessief-compulsieve stoornis (OCS)
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
intellectuele capaciteiten, hand- en vingervaardigheid
(1)
intelligentie, niet-verbaal
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
leermotivatie, zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen en sociale wenselijkheid
(1)
leervoorwaarden
(1)
lees- en spellingvaardigheid
(1)
leesattitude; het geheel van positieve en negatieve gevoelens die kinderen voor lezen en leesmateriaal hebben
(1)
lezen, vlot en nauwkeurig
(1)
luistervaardigheid
(1)
malingeren
(1)
mentale vaardigheid van de sporter
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
mondelinge taalvaardigheid in het Nederlands
(1)
neuropsychologische ontwikkeling
(1)
niveau van sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
niveaubepaling kernvaardigheden: Nederlands, Engels, wiskunde en studievaardigheden
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
ongewenst gedrag op school
(1)
ontluikende gecijferdheid
(1)
patiëntkenmerken
(1)
persoonlijkheid in de professionele context
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidsproblemen in relatie tot zichzelf en anderen
(1)
persoonlijkheidsstijl
(1)
persoonlijkheidsstoornis, ernst van een
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
positieve en negatieve denkstijl
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiemotivatie
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
psychisch lijden
(1)
psychische draagkracht
(1)
psychopathie, psychopathische persoonlijkheidstrekken
(1)
psychosociale problemen
(1)
psychosociale vaardigheden
(1)
regelvaardigheid
(1)
reken- en wiskundevaardigheid
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
rekenvaardigheid, voorbereidende
(1)
risico op dyslexie
(1)
risicotaxatie ten aanzien van delinquent gedrag en/of agressie
(1)
sociaal-cognitieve vaardigheden in de school- en thuissituatie
(1)
sociaal-emotioneel functioneren
(1)
sociaal-emotioneel functioneren en betrokkenheid bij school
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociale competentie in de context van school
(1)
spraak- en taalvaardigheid
(1)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(1)
symptomen van PTSS
(1)
taal- en communicatieproblemen
(1)
taal- en leesstoornissen
(1)
taalontwikkeling
(1)
taalontwikkeling, communicatieve vaardigheden
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie
(1)
taalvaardigheid, receptief
(1)
technische leesvaardigheid in de Friese taal
(1)
Theory Of Mind, sociale cognitie
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
visueelruimtelijk geheugen
(1)
vooruitgang van cliënten die behandeling krijgen
(1)
kwaliteit van informatieoverdracht
(1)
algemene ontwikkeling in de domeinen cognitie, taal en motoriek
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
opvoedingsbelasting
(1)
vaardigheidsniveau in lezen, taalverzorging en rekenen
(1)
niveau van sociale- en mediavaardigheden
(1)
welbevinden
(1)
sociale veiligheid
(1)
suïcidaliteit
(1)
emotionele intelligentie
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
agressief gedrag
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen en wereldoriëntatie
(1)
stress-gerelateerde persoonlijkheidstrekken in werksituaties
(1)
decodeervaardigheid
(1)
persoonlijkheidstrekken die weergeven welke verstandhouding iemand ten aanzien van werk heeft
(1)
algemene intelligentie
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
taal- en rekenvaardigheid
(1)
leervorderingen op het gebied van taal en rekenen
(1)
onderwijsgerelateerde persoonlijkheidsfactoren
(1)
copinggedrag
(1)
kenmerken van de (premorbide) persoonlijkheid
(1)
de perceptie van een leerling over diens affectieve relatie met een individuele leerkracht.
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht en concentratie
(3)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
agressief gedrag
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
algemeen intelligentieniveau
(17)
algemene intelligentie
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
algemene ontwikkeling in de domeinen cognitie, taal en motoriek
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
angst
(2)
anterograde amnesie
(1)
autismespectrumstoornissen
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen en wereldoriëntatie
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en studievaardigheden
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en wereldoriëntatie
(1)
beginnende gecijferdheid, voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
beginnende geletterdheid (fonologisch bewustzijn en letterkennis)
(1)
begrijpend lezen
(4)
begrijpend lezen Fries
(1)
begrip van gesproken woorden
(1)
behandelverloop
(1)
benoemstoornissen, woordvindingsproblemen
(1)
beroepeninteresse
(3)
bronnen van werkstress
(1)
cognitieve capaciteiten en vaardigheden
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
cognitieve vaardigheden
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
copinggedrag
(1)
decodeervaardigheid
(1)
dementie
(1)
de perceptie van een leerling over diens affectieve relatie met een individuele leerkracht.
(1)
depressie
(2)
depressieve symptomen
(1)
didactische leerachterstand
(1)
dimensies van interpersoonlijk gedrag, communicatie en repetitief/stereotiep gedrag, kenmerkend voor autismespectrumstoornissen
(1)
dyslexie
(1)
eenzaamheid
(1)
eetgedrag
(2)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
emotionele intelligentie
(1)
ernst en perceptie van klachten bij multiple sclerosis (MS)
(1)
evaluatie therapiegesprek
(1)
executieve functies
(1)
executieve functies op beschrijvend gedragsniveau
(1)
functioneren en welbevinden in de onderwijssituatie
(1)
functioneren van het semantisch geheugen
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedragskenmerken die duiden op een autismespectrumstoornis (ASS)
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
geestelijke gezondheidstoestand en sociaal functioneren
(1)
geheugen en werkgeheugen, aspecten van
(1)
geheugen, visueel
(1)
geletterdheid, beginnende
(2)
getalbegrip, voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
gevoel over het behandelcontact
(1)
hoofdrekenvaardigheid
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
intellectuele capaciteiten, hand- en vingervaardigheid
(1)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(2)
intelligentie, niet-verbaal
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
kenmerken van de (premorbide) persoonlijkheid
(1)
klachten met betrekking tot obsessief-compulsieve stoornis (OCS)
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
kwaliteit van informatieoverdracht
(1)
kwaliteit van leven
(2)
leermotivatie, zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen en sociale wenselijkheid
(1)
leervoorwaarden
(1)
leervorderingen op het gebied van taal en rekenen
(1)
leesattitude; het geheel van positieve en negatieve gevoelens die kinderen voor lezen en leesmateriaal hebben
(1)
lees- en spellingvaardigheid
(1)
leesvaardigheid
(3)
lezen, vlot en nauwkeurig
(1)
luistervaardigheid
(1)
malingeren
(1)
mentale vaardigheid van de sporter
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
mondelinge taalvaardigheid in het Nederlands
(1)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Engels woordenschat, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
neuropsychologische ontwikkeling
(1)
niveaubepaling kernvaardigheden: Nederlands, Engels, wiskunde en studievaardigheden
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
niveau van sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
niveau van sociale- en mediavaardigheden
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
onderwijsgerelateerde persoonlijkheidsfactoren
(1)
ongewenst gedrag op school
(1)
ontluikende gecijferdheid
(1)
opvoedingsbelasting
(1)
patiëntkenmerken
(1)
persoonlijkheid
(5)
persoonlijkheid in de professionele context
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(5)
persoonlijkheidskenmerken
(4)
persoonlijkheidsproblemen in relatie tot zichzelf en anderen
(1)
persoonlijkheidsstijl
(1)
persoonlijkheidsstoornis, ernst van een
(1)
persoonlijkheidstrekken die weergeven welke verstandhouding iemand ten aanzien van werk heeft
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
positieve en negatieve denkstijl
(1)
posttraumatische stress
(2)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiemotivatie
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
psychische draagkracht
(1)
psychisch lijden
(1)
psychopathie, psychopathische persoonlijkheidstrekken
(1)
psychopathologie
(4)
psychopathologie en persoonlijkheidskenmerken
(2)
psychosociale problemen
(1)
psychosociale vaardigheden
(1)
regelvaardigheid
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
reken- en wiskundevaardigheid
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
rekenvaardigheid
(2)
rekenvaardigheid, voorbereidende
(1)
risico op dyslexie
(1)
risicotaxatie ten aanzien van delinquent gedrag en/of agressie
(1)
sociaal-cognitieve vaardigheden in de school- en thuissituatie
(1)
sociaal-emotioneel functioneren
(1)
sociaal-emotioneel functioneren en betrokkenheid bij school
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
sociale competentie in de context van school
(1)
sociale vaardigheden
(2)
sociale veiligheid
(1)
spellingsvaardigheid
(4)
spraak- en taalvaardigheid
(1)
stress-gerelateerde persoonlijkheidstrekken in werksituaties
(1)
suïcidaliteit
(1)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(1)
symptomen van PTSS
(1)
taalbegrip
(3)
taal- en communicatieproblemen
(1)
taal- en leesstoornissen
(1)
taal- en rekenniveau
(4)
taal- en rekenvaardigheid
(1)
taalontwikkeling
(1)
taalontwikkeling, communicatieve vaardigheden
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie
(1)
taalvaardigheid
(1)
taalvaardigheid, receptief
(1)
technische leesvaardigheid
(2)
technische leesvaardigheid in de Friese taal
(1)
technisch lezen
(2)
Theory Of Mind, sociale cognitie
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
vaardigheidsniveau in lezen, taalverzorging en rekenen
(1)
visueelruimtelijk geheugen
(1)
voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
vooruitgang van cliënten die behandeling krijgen
(1)
welbevinden
(1)
woordenschat
(3)
Er zijn geen resultaten gevonden
Beoordeeld
Laatste 20 jaar
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief