Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
kans dat psychogene factoren rugpijn (mede) bepalen
begrijpend lezen
(16)
spellingsvaardigheid
(8)
woordenschat
(6)
taal- en rekenniveau
(5)
algemeen intelligentieniveau
(4)
technische leesvaardigheid
(4)
leesvaardigheid
(4)
technisch lezen
(4)
begrijpend lezen en leesattitude
(3)
rekenvaardigheid
(3)
beginnende gecijferdheid, voorbereidende rekenvaardigheid
(2)
begrijpend lezen op woord-, zins- en tekstniveau
(2)
beroepsinteresse binnen het lbo/ibo
(2)
cognitieve ontwikkeling, schoolvorderingen, leervoorwaarden
(2)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
klassikaal milieubesef
(2)
kwantitatief en kwalitatief ordenen
(2)
leeswoordenschat
(2)
rekenen en wiskunde
(2)
sociaal-emotioneel functioneren
(2)
sociaal-emotioneel functioneren en betrokkenheid bij school
(2)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(2)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
taalontwikkeling
(2)
taalvaardigheid, receptief
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Engels woordenschat, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
taal- en rekenvaardigheid
(2)
(verbale) geheugenfuncties
(1)
actieve en passieve woordenschat
(1)
begrijpend lezen, afleiden van de hoofdgedachte uit informatieve tekst
(1)
alcoholbehoefte en drinkgedrag in bepaalde condities
(1)
algemeen niveau van wereldoriëntatie
(1)
algemeen welbevinden
(1)
algemene taalvaardigheid
(1)
attitude t.a.v. lezen en leesmateriaal
(1)
attitude t.a.v. lezen, voorkeur voor lezen als vrijetijdsbesteding
(1)
auditieve synthese (vaardigheid een gesproken woord te herkennen uit zijn losse klanken)
(1)
auditieve-, visuele-, ruimtelijke-, taal/denkontwikkeling, ontwikkeling van motoriek en werkhouding
(1)
automatisering van elementaire rekenkundige bewerkingen
(1)
basisstrategieën van het technisch lezen
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en wereldoriëntatie
(1)
beginnende geletterdheid (fonologisch bewustzijn en letterkennis)
(1)
begrijpend lezen Fries
(1)
begrijpend lezen op woord en zinsniveau
(1)
begrijpend lezen van eenvoudige teksten
(1)
begrijpend lezen van zeer korte teksten
(1)
begrijpend lezen, spelling, rekenen en instrumenteel rekenen op het niveau van groep 4 t/m 8
(1)
beheersing van de grafeem foneem relatie in het aanvankelijk leesonderwijs
(1)
beheersingsniveau en aard van eventuele stagnaties in leesontwikkeling
(1)
beleving door de klas van het vak wiskunde
(1)
beleving van meegemaakte gebeurtenissen, life events
(1)
de opvoedingsrelatie van de ouder met elk kind afzonderlijk
(1)
persoonlijkheidsaspecten, vooral t.b.v. klinische psychodiagnostiek
(1)
beroepeninteresse
(1)
cognitieve taalontwikkeling, schoolvorderingen en leervoorwaarden
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
Controle-onzekerheid
(1)
deelvaardigheden t.b.v. het voorbereidend en aanvankelijk lezen en spellen
(1)
depressie en vitale kenmerken ervan volgens DSM-III-R
(1)
didactische leerachterstand
(1)
dissociatie
(1)
diverse aspecten van begrijpend lezen
(1)
dysgrafie
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
evalueren van behandelingen, trainingen en opleidingen
(1)
fobieën
(1)
frequentie en intensiteit van depressie
(1)
functie-ontwikkeling en sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(1)
gemeenschappelijke perceptie van de klassituatie
(1)
getalbegrip, voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
globale indicatie van het tekstbegripniveau
(1)
fobieën, identificeren van
(1)
hiaten in de beheersing van spellingleerstof
(1)
hoofdrekenen tot 100
(1)
hoofdrekenvaardigheid
(1)
hostiliteit en dispositie tot agressief gedrag
(1)
huiswerkaspecten: situatie, moeilijkheden, studiegewoonten
(1)
hypochondrie
(1)
identificeren van lettercombinaties en onderscheiden van beginfonemen
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intensiteit van depressie
(1)
interesses
(1)
inzichtelijk rekenen
(1)
irrationele cognities
(1)
leerachterstanden en leerproblemen
(1)
leergebied overstijgende vaardigheden
(1)
leervoorwaarden, cognitieve ontwikkeling
(1)
leesvoorwaarden, rekenvoorwaarden, letterkennis, symboolkennis
(1)
lezen, vlot en nauwkeurig
(1)
luistervaardigheid
(1)
mate van taaldominantie of tweetaligheid: mondelinge vaardigheid in het Turks, Marokkaans, Papiamentu en Nederlands
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
mondelinge taalvaardigheid in het Nederlands
(1)
motivatie-oriëntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
(niet)acceptabel gedrag
(1)
niveau en voortgang m.b.t. rekenvaardigheid
(1)
niveau van het technisch lezen, leestempo
(1)
niveaubepaling kernvaardigheden: Nederlands, Engels, wiskunde en studievaardigheden
(1)
ontluikende gecijferdheid
(1)
ontwikkelingsniveau eind kleuterschool
(1)
open probleemgedrag in de klas dat schools rendement beinvloedt
(1)
oplossingsgedrag bij rekenen, diagnose van rekenproblemen
(1)
opvattingen/meningen die een rol spelen in het onderwijsleerproces op school
(1)
oriëntatie op het eigen lichaam en op ruimte en tijd
(1)
oriëntatie op het eigen lichaam en ruimte
(1)
passieve woordenschat
(1)
perceptie van leraar-leerlingrelatie
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
plannings- en organisatieproblemen voortkomend uit het Dyseksecutive Syndrome (v.h. frontaal syndroom)
(1)
posttraumatische stressstoornis
(1)
proces van aanpassing aan kanker en het resultaat van de aanpassing
(1)
psychisch en/of lichamelijk onwelbevinden
(1)
regelvaardigheid
(1)
reken- en wiskundevaardigheid op drie verschillende niveaus
(1)
reken- en wiskundevaardigheid
(1)
rekenvaardigheid elementaire bewerkingen (automatisering)
(1)
rekenvaardigheid, voorbereidende
(1)
schatting van de leer- en studievaardigheid
(1)
screening van depressie wat betreft frequentie
(1)
screening van tweeledig gediagnosticeerden: verstandelijk gehandicapten met een psychisch probleem
(1)
sociaal functioneren in de klas
(1)
sociaal-emotioneel functioneren in de schoolklas
(1)
sociaal-emotionele en motorische ontwikkeling en speelwerkgedrag
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling van het kind
(1)
sociaal-emotionele, motorische en creatieve ontwikkeling, speel-werkgedrag
(1)
sociaal-emotionele- en persoonlijkheidsontwikkeling
(1)
sociale competentie in de context van school
(1)
sociale vaardigheden
(1)
visuele perceptie van object en ruimte
(1)
spelling van werkwoordsvormen
(1)
spellingvaardigheid van losse woorden
(1)
spellingvaardigheid van woorden
(1)
spellingvaardigheid van zinnen en woorden
(1)
spelvaardigheid
(1)
studieattitude, condities voor effectief en zelfstandig studeren
(1)
subjectief oordeel over aspecten van aandachtsfunctie
(1)
Symptoomcomplexen binnen dwangneurose
(1)
taakspecifieke motivatie, ervaring van de leersituatie
(1)
technisch leesniveau
(1)
technisch lezen van woorden en teksten
(1)
technisch lezen van zinnen en woorden
(1)
technisch rekenen: hoofdbewerkingen met hele en gedeelde getallen;
(1)
technische leesvaardigheid in de Friese taal
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
uitspraak/verstaanbaarheid van het Nederlands (prosodie en klanken)
(1)
vaardigheid in het luisteren naar gesproken taal, begrijpend luisteren
(1)
technische vaardigheid
(1)
vaardigheidsniveau van het Nederlands als tweede taal, NT2
(1)
vaststellen van huidige conflicten
(1)
vorderingen technisch leesniveau
(1)
vroegtijdige onderkenning van voortijdig schoolverlaten
(1)
werkhouding op school
(1)
woordenschat en leesattitude
(1)
woordenschat en leesattitudeschaal
(1)
woordkennis en woordbegrip
(1)
vaardigheidsniveau in lezen, taalverzorging en rekenen
(1)
niveau van sociale- en mediavaardigheden
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen en wereldoriëntatie
(1)
sociaal-emotioneel welbevinden
(1)
ontwikkeling
(1)
Meer
Meetpretentie
actieve en passieve woordenschat
(1)
alcoholbehoefte en drinkgedrag in bepaalde condities
(1)
algemeen intelligentieniveau
(4)
algemeen niveau van wereldoriëntatie
(1)
algemeen welbevinden
(1)
algemene taalvaardigheid
(1)
attitude t.a.v. lezen en leesmateriaal
(1)
attitude t.a.v. lezen, voorkeur voor lezen als vrijetijdsbesteding
(1)
auditieve synthese (vaardigheid een gesproken woord te herkennen uit zijn losse klanken)
(1)
auditieve-, visuele-, ruimtelijke-, taal/denkontwikkeling, ontwikkeling van motoriek en werkhouding
(1)
automatisering van elementaire rekenkundige bewerkingen
(1)
basisstrategieën van het technisch lezen
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen en wereldoriëntatie
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en wereldoriëntatie
(1)
beginnende gecijferdheid, voorbereidende rekenvaardigheid
(2)
beginnende geletterdheid (fonologisch bewustzijn en letterkennis)
(1)
begrijpend lezen
(16)
begrijpend lezen, afleiden van de hoofdgedachte uit informatieve tekst
(1)
begrijpend lezen en leesattitude
(3)
begrijpend lezen Fries
(1)
begrijpend lezen op woord en zinsniveau
(1)
begrijpend lezen op woord-, zins- en tekstniveau
(2)
begrijpend lezen, spelling, rekenen en instrumenteel rekenen op het niveau van groep 4 t/m 8
(1)
begrijpend lezen van eenvoudige teksten
(1)
begrijpend lezen van zeer korte teksten
(1)
beheersingsniveau en aard van eventuele stagnaties in leesontwikkeling
(1)
beheersing van de grafeem foneem relatie in het aanvankelijk leesonderwijs
(1)
beleving door de klas van het vak wiskunde
(1)
beleving van meegemaakte gebeurtenissen, life events
(1)
beroepeninteresse
(1)
beroepsinteresse binnen het lbo/ibo
(2)
cognitieve ontwikkeling, schoolvorderingen, leervoorwaarden
(2)
cognitieve taalontwikkeling, schoolvorderingen en leervoorwaarden
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
Controle-onzekerheid
(1)
deelvaardigheden t.b.v. het voorbereidend en aanvankelijk lezen en spellen
(1)
de opvoedingsrelatie van de ouder met elk kind afzonderlijk
(1)
depressie en vitale kenmerken ervan volgens DSM-III-R
(1)
didactische leerachterstand
(1)
dissociatie
(1)
diverse aspecten van begrijpend lezen
(1)
dysgrafie
(1)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
elementaire rekenkennis
(1)
evalueren van behandelingen, trainingen en opleidingen
(1)
fobieën
(1)
fobieën, identificeren van
(1)
frequentie en intensiteit van depressie
(1)
functie-ontwikkeling en sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(1)
gemeenschappelijke perceptie van de klassituatie
(1)
getalbegrip, voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
globale indicatie van het tekstbegripniveau
(1)
hiaten in de beheersing van spellingleerstof
(1)
hoofdrekenen tot 100
(1)
hoofdrekenvaardigheid
(1)
hostiliteit en dispositie tot agressief gedrag
(1)
huiswerkaspecten: situatie, moeilijkheden, studiegewoonten
(1)
hypochondrie
(1)
identificeren van lettercombinaties en onderscheiden van beginfonemen
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intensiteit van depressie
(1)
interesses
(1)
inzichtelijk rekenen
(1)
irrationele cognities
(1)
klassikaal milieubesef
(2)
kwantitatief en kwalitatief ordenen
(2)
leerachterstanden en leerproblemen
(1)
leergebied overstijgende vaardigheden
(1)
leervoorwaarden, cognitieve ontwikkeling
(1)
leesvaardigheid
(4)
leesvoorwaarden, rekenvoorwaarden, letterkennis, symboolkennis
(1)
leeswoordenschat
(2)
lezen, vlot en nauwkeurig
(1)
luistervaardigheid
(1)
mate van taaldominantie of tweetaligheid: mondelinge vaardigheid in het Turks, Marokkaans, Papiamentu en Nederlands
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
mondelinge taalvaardigheid in het Nederlands
(1)
motivatie-oriëntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Engels woordenschat, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
(niet)acceptabel gedrag
(1)
niveaubepaling kernvaardigheden: Nederlands, Engels, wiskunde en studievaardigheden
(1)
niveau en voortgang m.b.t. rekenvaardigheid
(1)
niveau van het technisch lezen, leestempo
(1)
niveau van sociale- en mediavaardigheden
(1)
ontluikende gecijferdheid
(1)
ontwikkeling
(1)
ontwikkelingsniveau eind kleuterschool
(1)
open probleemgedrag in de klas dat schools rendement beinvloedt
(1)
oplossingsgedrag bij rekenen, diagnose van rekenproblemen
(1)
opvattingen/meningen die een rol spelen in het onderwijsleerproces op school
(1)
oriëntatie op het eigen lichaam en op ruimte en tijd
(1)
oriëntatie op het eigen lichaam en ruimte
(1)
passieve woordenschat
(1)
perceptie van leraar-leerlingrelatie
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheidsaspecten, vooral t.b.v. klinische psychodiagnostiek
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
plannings- en organisatieproblemen voortkomend uit het Dyseksecutive Syndrome (v.h. frontaal syndroom)
(1)
posttraumatische stressstoornis
(1)
proces van aanpassing aan kanker en het resultaat van de aanpassing
(1)
psychisch en/of lichamelijk onwelbevinden
(1)
regelvaardigheid
(1)
rekenen en wiskunde
(2)
reken- en wiskundevaardigheid
(1)
reken- en wiskundevaardigheid op drie verschillende niveaus
(1)
rekenvaardigheid
(3)
rekenvaardigheid elementaire bewerkingen (automatisering)
(1)
rekenvaardigheid, voorbereidende
(1)
schatting van de leer- en studievaardigheid
(1)
screening van depressie wat betreft frequentie
(1)
screening van tweeledig gediagnosticeerden: verstandelijk gehandicapten met een psychisch probleem
(1)
sociaal-emotioneel functioneren
(2)
sociaal-emotioneel functioneren en betrokkenheid bij school
(2)
sociaal-emotioneel functioneren in de schoolklas
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(2)
sociaal-emotioneel welbevinden
(1)
sociaal-emotionele en motorische ontwikkeling en speelwerkgedrag
(1)
sociaal-emotionele- en persoonlijkheidsontwikkeling
(1)
sociaal-emotionele, motorische en creatieve ontwikkeling, speel-werkgedrag
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling van het kind
(1)
sociaal functioneren in de klas
(1)
sociale competentie in de context van school
(1)
sociale vaardigheden
(1)
spellingsvaardigheid
(8)
spellingvaardigheid van losse woorden
(1)
spellingvaardigheid van woorden
(1)
spellingvaardigheid van zinnen en woorden
(1)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
spelling van werkwoordsvormen
(1)
spelvaardigheid
(1)
studieattitude, condities voor effectief en zelfstandig studeren
(1)
subjectief oordeel over aspecten van aandachtsfunctie
(1)
Symptoomcomplexen binnen dwangneurose
(1)
taakspecifieke motivatie, ervaring van de leersituatie
(1)
taal- en rekenniveau
(5)
taal- en rekenvaardigheid
(2)
taalontwikkeling
(2)
taalvaardigheid, receptief
(2)
technische leesvaardigheid
(4)
technische leesvaardigheid in de Friese taal
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
technische vaardigheid
(1)
technisch leesniveau
(1)
technisch lezen
(4)
technisch lezen van woorden en teksten
(1)
technisch lezen van zinnen en woorden
(1)
technisch rekenen: hoofdbewerkingen met hele en gedeelde getallen;
(1)
uitspraak/verstaanbaarheid van het Nederlands (prosodie en klanken)
(1)
vaardigheid in het luisteren naar gesproken taal, begrijpend luisteren
(1)
vaardigheidsniveau in lezen, taalverzorging en rekenen
(1)
vaardigheidsniveau van het Nederlands als tweede taal, NT2
(1)
vaststellen van huidige conflicten
(1)
(verbale) geheugenfuncties
(1)
visuele perceptie van object en ruimte
(1)
vorderingen technisch leesniveau
(1)
vroegtijdige onderkenning van voortijdig schoolverlaten
(1)
werkhouding op school
(1)
woordenschat
(6)
woordenschat en leesattitude
(1)
woordenschat en leesattitudeschaal
(1)
woordkennis en woordbegrip
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
klinisch psycholoog
leerkracht
psycholoog
(1)
Meer
Interpretatie door
psycholoog
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief