Vragenlijst bestaand uit drie versies: één voor ouders (van kinderen in de leeftijd van 5 tot en met 17 jaar), één voor leerkrachten (van kinderen in de leeftijd van 5 tot en met 11 jaar) en een zelfrapportagevragenlijst voor kinderen van 11 tot...
Vragenlijst bestaand uit 91 items verdeeld over 11 subschalen met zes tot elf items per subschaal. Drie subschalen betreffen gewicht en eetgedrag: Najagen van dunheid, Bulimia en Ontevredenheid met het lichaam. Zeven subschalen betreffen...
Vragenlijst met 160 items die tien gedragsstijlen omvatten: PA Leidend, beïnvloedend; BC Competitief, onafhankelijk; DE Aanvallend, agressief; FG Kritisch, wantrouwend; nFnG Gereserveerd, zwijgzaam; HI Teruggetrokken, verlegen; JK Afhankelijk,...
Begeleidingsinstrument met 29 items verdeeld over vier subschalen: Academische Competentie (6 items), Tentamen Competentie (6 items), Time Management (4 items), Strategisch Studeren (5 items). Op vierpuntsschalen wordt ingevuld in hoeverre de...
Vragenlijst met 31 items die vijf subschalen omvatten: Afleidbaarheid, Overmaat aan informatie, Verwerkingscapaciteit, Aandachtscontrole, Conceptuele controle. Op vijfpuntsschalen van ‘nooit' tot ‘altijd' moet men aangeven in hoeverre de...
De door de ouders/verzorgers in te vullen vragenlijst bestaat uit een competentiedeel met 20 vragen betreffende sport, hobbies, school e.d. die met ja/nee of op vierpuntsschalen beantwoord moeten worden, en een gedragsprobleemdeel met totaal 120...
Vragenlijst met 20 items bestaand uit drie of vier pijnbeschrijvende adjectieven geordend naar oplopende intensiteit, b.v. kloppend, bonzend, barstend. Cliënt moet aankruisen welk woord op dit moment het best zijn pijn beschrijft. Niet elk item...
Test met 27 items met vier antwoordmogelijkheden. De items hebben betrekking op actuele verkoopsystemen en strategieën. Uiterste ruwe scores van -136 tot +119. Apart antwoordformulier.
Vragenlijst met 50 items, bestaande uit twee vormen, de Zelfvorm en de Partnervorm waarbij cliënt resp. de houding tegenover de partner en partners houding tegenover cliënt beoordeelt door op een zespuntsschaal aan te geven in hoeverre een...
De vragenlijst bestaat in twee uitvoeringen: de Likertvorm (bedoeld voor vergelijkingen tussen groepen per behoeftencategorie) en de Q-sort vorm (bedoeld voor vergelijkingen tussen behoeftencategorieën binnen één persoon).Beide uitvoeringen...