De vragenlijst bestaat uit twee onderdelen (mogelijk uit te breiden tot drie): 1. vragen over relevante achtergrondgegevens van de organisatie en over demo- en biografische gegevens van de respondenten; 2. het standaardonderdeel; 3. (optioneel)...
Vragenlijst met tien items waarbij cliënt gevraagd wordt hoe hij zich op een bepaald moment voelt (toestandsboosheid) en tien items die vragen naar hoe hij zich in het algemeen voelt (boosheidsdispositie). Cliënt antwoordt op een vierpuntsschaal...
De schaal bestaat uit 24 multiple-choice items die naar vier sociale situaties verwijzen, t.w. A. sociale interactiesituaties waarin men opvalt; B. beoordelingssituaties; C. nieuwe en onverwachte situaties en D. gezelligheids- en informele...
De schaal bestaat uit een invulformulier voor elk groepslid waarop via een vijfpuntsschaal van minst naar meest, elk ander groepslid gescoord wordt naar de mate waarin deze tot steun zou kunnen zijn bij persoonlijke moeilijkheden. Kan gebruikt...