Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
technische vaardigheid
sociaal-emotionele ontwikkeling
onthechting, psychopathie
persoonlijkheidsfactoren
persoonlijkheidsaspecten
(5)
algemeen intelligentieniveau
(4)
persoonlijkheidseigenschappen
(3)
eenzaamheid
(2)
persoonlijkheidsaspecten, temperament en karakter
(2)
posttraumatische stress
(2)
aandacht en concentratie
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
actuele bindingen (meningen/houdingen/standpuntbepalingen/keuzes en exploratie) op zes gebieden
(1)
angst
(1)
aandacht
(1)
affectieve betekenis van begrippen
(1)
persoonlijkheidsaspecten, vooral t.b.v. klinische psychodiagnostiek
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(1)
beperkingen in vaardigheden en gedrag
(1)
boosheid en woede, als toestand en dispositie
(1)
chronisch pijngedrag
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitieve copingstrategieën
(1)
cognitieve en creatieve vaardigheden
(1)
Controle-onzekerheid
(1)
copinggedrag bij confrontatie met problemen
(1)
depressie
(1)
depressie en vitale kenmerken ervan volgens DSM-III-R
(1)
diagnose van psychopathologische verschijnselen
(1)
ernst van depressie als toestand
(1)
evalueren van behandelingen, trainingen en opleidingen
(1)
expliciteren en ontwikkelen van het totaal aan waardengebieden
(1)
facetten van competentiebeleving en eigenwaarde
(1)
functioneren van het semantisch geheugen
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
geheugen en werkgeheugen, aspecten van
(1)
handvoorkeur
(1)
intellectuele capaciteiten, hand- en vingervaardigheid
(1)
interferentieverschijnselen in het cognitief functioneren door middel van kleur-woord benoeming
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
non verbaal geheugen (mits visuomotoriek intact)
(1)
opleiding- en/of beroepskeuze
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheidsaspecten en vaardigheden in relatie tot anderen
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidskenmerken en psychopathologie
(1)
planning, flexibiliteit
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
problemen in de omgang met anderen (sociale angst en sociale vaardigheden)
(1)
reflexiviteit impulsiviteit, cognitief tempo
(1)
relatie met partner (student ouderrelatie)
(1)
retentie over langere periode
(1)
rolbelevingen
(1)
ruimtelijk inzicht
(1)
spannings- en vermijdingsaspecten van interpersoonlijk gedrag
(1)
spanningsbehoefte
(1)
stemmingen
(1)
temperamenteigenschappen
(1)
toestandsangst en angstdispositie
(1)
vaststellen van huidige conflicten
(1)
visuomotorische constructie
(1)
volledige kleurenblindheid, rood-groen protanomalie en rood-groen deuteranomalie (niet blauw-geel anomalie)
(1)
waarden in het sociale verkeer
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
suïcidaliteit
(1)
emotionele intelligentie
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht
(1)
aandacht en concentratie
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
actuele bindingen (meningen/houdingen/standpuntbepalingen/keuzes en exploratie) op zes gebieden
(1)
affectieve betekenis van begrippen
(1)
algemeen intelligentieniveau
(4)
angst
(1)
beperkingen in vaardigheden en gedrag
(1)
boosheid en woede, als toestand en dispositie
(1)
chronisch pijngedrag
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitieve copingstrategieën
(1)
cognitieve en creatieve vaardigheden
(1)
Controle-onzekerheid
(1)
copinggedrag bij confrontatie met problemen
(1)
depressie
(1)
depressie en vitale kenmerken ervan volgens DSM-III-R
(1)
diagnose van psychopathologische verschijnselen
(1)
eenzaamheid
(2)
emotionele intelligentie
(1)
ernst van depressie als toestand
(1)
evalueren van behandelingen, trainingen en opleidingen
(1)
expliciteren en ontwikkelen van het totaal aan waardengebieden
(1)
facetten van competentiebeleving en eigenwaarde
(1)
functioneren van het semantisch geheugen
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
geheugen en werkgeheugen, aspecten van
(1)
handvoorkeur
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
intellectuele capaciteiten, hand- en vingervaardigheid
(1)
interferentieverschijnselen in het cognitief functioneren door middel van kleur-woord benoeming
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
non verbaal geheugen (mits visuomotoriek intact)
(1)
opleiding- en/of beroepskeuze
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheidsaspecten
(5)
persoonlijkheidsaspecten en vaardigheden in relatie tot anderen
(1)
persoonlijkheidsaspecten, temperament en karakter
(2)
persoonlijkheidsaspecten, vooral t.b.v. klinische psychodiagnostiek
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(3)
persoonlijkheidskenmerken
(1)
persoonlijkheidskenmerken en psychopathologie
(1)
planning, flexibiliteit
(1)
posttraumatische stress
(2)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
problemen in de omgang met anderen (sociale angst en sociale vaardigheden)
(1)
reflexiviteit impulsiviteit, cognitief tempo
(1)
relatie met partner (student ouderrelatie)
(1)
retentie over langere periode
(1)
rolbelevingen
(1)
ruimtelijk inzicht
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
spanningsbehoefte
(1)
spannings- en vermijdingsaspecten van interpersoonlijk gedrag
(1)
stemmingen
(1)
suïcidaliteit
(1)
temperamenteigenschappen
(1)
toestandsangst en angstdispositie
(1)
vaststellen van huidige conflicten
(1)
visuomotorische constructie
(1)
volledige kleurenblindheid, rood-groen protanomalie en rood-groen deuteranomalie (niet blauw-geel anomalie)
(1)
waarden in het sociale verkeer
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatiesoort
adolescenten
volwassenen
(2)
jongeren
(1)
opleidingsniveau kmbo/mavo en hoger
(1)
kinderen
(1)
volwassenen
(1)
kleuters
(1)
leerlingen in groep 6 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 t/m 8 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 7 en 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
peuters
(1)
Meer
Populatiesoort
jongeren
(1)
kinderen
(1)
kleuters
(1)
leerlingen in groep 6 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 t/m 8 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 7 en 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
opleidingsniveau kmbo/mavo en hoger
(1)
peuters
(1)
volwassenen
(2)
volwassenen
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatie leeftijd
Van:
Tot:
Pas toe
Wijze van afname
papier & potlood
(1)
Meer
Wijze van afname
papier & potlood
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname door
psycholoog
(1)
Meer
Afname door
psycholoog
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
psycholoog
(1)
Meer
Interpretatie door
psycholoog
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname duur
Van:
Tot:
Pas toe
Jaar normering
Van:
Tot:
Pas toe
Uitgever
OPP Unlocking Potential
(1)
Meer
Uitgever
OPP Unlocking Potential
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Resultaten 1 t/m 1 van 1
Datum beoordeling
Alfabetisch
Relevantie
CATTELL 16 PF, VORM B, 1967
Bewerkt van CATTELL (1957) door Groep Onderwijsresearch T.H. Eindhoven
Uitgegeven door: OPP Unlocking Potential
De test bestaat uit 187 vragen met drie antwoordmogelijkheden en omvat 16 persoonlijkheidsfactoren.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief