Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
emotionele en gedragsproblemen
sociaal-emotionele problemen
algemeen intelligentieniveau
(13)
taal- en rekenniveau
(11)
persoonlijkheid
(6)
cognitieve capaciteiten
(5)
sociaal-emotioneel functioneren
(5)
persoonlijkheidskenmerken
(4)
woordenschat
(4)
leesvaardigheid
(3)
persoonlijkheidseigenschappen
(3)
rekenvaardigheid
(3)
spellingsvaardigheid
(3)
carrièrewaarden: factoren van werk die een persoon motiveren
(2)
persoonlijkheid in relatie tot de werksituatie
(2)
persoonlijkheidstrekken
(2)
psychopathologie
(2)
rekenen, deelvaardigheden van
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Engels woordenschat, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
intelligentie
(2)
taal- en rekenvaardigheid
(2)
leervorderingen op het gebied van taal en rekenen
(2)
(inter)persoonlijke waarden, persoonlijkheidskenmerken
(1)
aandacht en concentratie
(1)
activiteiten, voorkeur voor
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
angst
(1)
anterograde amnesie
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en studievaardigheden
(1)
beginnende gecijferdheid, voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
begrijpend lezen
(1)
begrijpend lezen Fries
(1)
technische leesvaardigheid
(1)
beroepeninteresse
(1)
burgerschapscompetenties
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve vaardigheden
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden onderliggend aan rekenen
(1)
communicatieve intentie, verbale- en preverbale ontwikkeling
(1)
depressie
(1)
depressieve symptomen
(1)
dimensies van interpersoonlijk gedrag, communicatie en repetitief/stereotiep gedrag, kenmerkend voor autismespectrumstoornissen
(1)
dyslexie
(1)
eenzaamheid
(1)
eetgedrag
(1)
effect van stressreductie na interventie
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
executieve functies
(1)
executieve functies op beschrijvend gedragsniveau
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
gedrags- en motivatiepatronen in de werksituatie
(1)
gedragskenmerken die duiden op een autismespectrumstoornis (ASS)
(1)
geheugen en werkgeheugen, aspecten van
(1)
geheugen, visueel
(1)
geletterdheid, beginnende
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intelligentie, niet-verbaal
(1)
kwaliteit van leven
(1)
lees- en spellingvaardigheid
(1)
leesattitude; het geheel van positieve en negatieve gevoelens die kinderen voor lezen en leesmateriaal hebben
(1)
leeswoordenschat
(1)
luistervaardigheid
(1)
mobiliteit van geest
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(1)
pedagogisch klimaat
(1)
persoonlijkheid en voorkeuren op werkgebied
(1)
persoonlijkheidsaspecten, aan de werksituatie gerelateerd
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidsproblemen in relatie tot zichzelf en anderen
(1)
psychopathie, psychopathische persoonlijkheidstrekken
(1)
psychopathologie en persoonlijkheidskenmerken
(1)
psychosociale vaardigheden
(1)
redeneervermogen, inductief
(1)
redeneervermogen, numeriek inductief
(1)
redeneervermogen, verbaal
(1)
reken- en wiskundevaardigheid
(1)
sociaal functioneren in de klas
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
sociaal-emotionele vaardigheden
(1)
sociale vaardigheden
(1)
spraak- en taalvaardigheid
(1)
spraakverstaanbaarheid
(1)
symptomen van PTSS
(1)
taal- en communicatieproblemen
(1)
taalbegrip
(1)
taalproblemen
(1)
taalvaardigheid, receptief
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
vaardigheid in begrijpend lezen, Engels, rekenen, spelling en woordenschat
(1)
visueelruimtelijk geheugen
(1)
werkgerelateerde drijfveren om in actie te komen met als doel een specifiek resultaat te bereiken
(1)
kwaliteit van informatieoverdracht
(1)
algemene ontwikkeling in de domeinen cognitie, taal en motoriek
(1)
psychologisch welbevinden
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
opvoedingsbelasting
(1)
vaardigheidsniveau in lezen, taalverzorging en rekenen
(1)
niveau van sociale- en mediavaardigheden
(1)
welbevinden
(1)
sociale veiligheid
(1)
suïcidaliteit
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
emotionele intelligentie
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
perfectionisme bij sporters
(1)
agressief gedrag
(1)
managementcompetenties
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen en wereldoriëntatie
(1)
verbaal redeneervermogen
(1)
stress-gerelateerde persoonlijkheidstrekken in werksituaties
(1)
persoons- en situatiekenmerken van werklozen
(1)
sociaal-emotioneel welbevinden
(1)
ontwikkeling
(1)
drijfveren en talenten
(1)
decodeervaardigheid
(1)
persoonlijkheidstrekken die weergeven welke verstandhouding iemand ten aanzien van werk heeft
(1)
algemene intelligentie
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
onderwijsgerelateerde persoonlijkheidsfactoren
(1)
kennis op het gebied van taal en rekenen
(1)
functioneren
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht en concentratie
(1)
activiteiten, voorkeur voor
(1)
agressief gedrag
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
algemeen intelligentieniveau
(13)
algemene intelligentie
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
algemene ontwikkeling in de domeinen cognitie, taal en motoriek
(1)
angst
(1)
anterograde amnesie
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen en wereldoriëntatie
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en studievaardigheden
(1)
beginnende gecijferdheid, voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
begrijpend lezen
(1)
begrijpend lezen Fries
(1)
beroepeninteresse
(1)
burgerschapscompetenties
(1)
carrièrewaarden: factoren van werk die een persoon motiveren
(2)
cognitieve capaciteiten
(5)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve vaardigheden
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden onderliggend aan rekenen
(1)
communicatieve intentie, verbale- en preverbale ontwikkeling
(1)
decodeervaardigheid
(1)
depressie
(1)
depressieve symptomen
(1)
dimensies van interpersoonlijk gedrag, communicatie en repetitief/stereotiep gedrag, kenmerkend voor autismespectrumstoornissen
(1)
drijfveren en talenten
(1)
dyslexie
(1)
eenzaamheid
(1)
eetgedrag
(1)
effect van stressreductie na interventie
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele intelligentie
(1)
executieve functies
(1)
executieve functies op beschrijvend gedragsniveau
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
functioneren
(1)
gedrags- en motivatiepatronen in de werksituatie
(1)
gedragskenmerken die duiden op een autismespectrumstoornis (ASS)
(1)
geheugen en werkgeheugen, aspecten van
(1)
geheugen, visueel
(1)
geletterdheid, beginnende
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intelligentie
(2)
intelligentie, niet-verbaal
(1)
(inter)persoonlijke waarden, persoonlijkheidskenmerken
(1)
kennis op het gebied van taal en rekenen
(1)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
kwaliteit van informatieoverdracht
(1)
kwaliteit van leven
(1)
leervorderingen op het gebied van taal en rekenen
(2)
leesattitude; het geheel van positieve en negatieve gevoelens die kinderen voor lezen en leesmateriaal hebben
(1)
lees- en spellingvaardigheid
(1)
leesvaardigheid
(3)
leeswoordenschat
(1)
luistervaardigheid
(1)
managementcompetenties
(1)
mobiliteit van geest
(1)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Engels woordenschat, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
niveau van sociale- en mediavaardigheden
(1)
onderwijsgerelateerde persoonlijkheidsfactoren
(1)
ontwikkeling
(1)
opvoedingsbelasting
(1)
pedagogisch klimaat
(1)
perfectionisme bij sporters
(1)
persoonlijkheid
(6)
persoonlijkheid en voorkeuren op werkgebied
(1)
persoonlijkheid in relatie tot de werksituatie
(2)
persoonlijkheidsaspecten, aan de werksituatie gerelateerd
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(3)
persoonlijkheidskenmerken
(4)
persoonlijkheidsproblemen in relatie tot zichzelf en anderen
(1)
persoonlijkheidstrekken
(2)
persoonlijkheidstrekken die weergeven welke verstandhouding iemand ten aanzien van werk heeft
(1)
persoons- en situatiekenmerken van werklozen
(1)
psychologisch welbevinden
(1)
psychopathie, psychopathische persoonlijkheidstrekken
(1)
psychopathologie
(2)
psychopathologie en persoonlijkheidskenmerken
(1)
psychosociale vaardigheden
(1)
redeneervermogen, inductief
(1)
redeneervermogen, numeriek inductief
(1)
redeneervermogen, verbaal
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(2)
reken- en wiskundevaardigheid
(1)
rekenvaardigheid
(3)
sociaal-emotioneel functioneren
(5)
sociaal-emotioneel welbevinden
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
sociaal-emotionele vaardigheden
(1)
sociaal functioneren in de klas
(1)
sociale vaardigheden
(1)
sociale veiligheid
(1)
spellingsvaardigheid
(3)
spraak- en taalvaardigheid
(1)
spraakverstaanbaarheid
(1)
stress-gerelateerde persoonlijkheidstrekken in werksituaties
(1)
suïcidaliteit
(1)
symptomen van PTSS
(1)
taalbegrip
(1)
taal- en communicatieproblemen
(1)
taal- en rekenniveau
(11)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
taal- en rekenvaardigheid
(2)
taalproblemen
(1)
taalvaardigheid, receptief
(1)
technische leesvaardigheid
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
vaardigheid in begrijpend lezen, Engels, rekenen, spelling en woordenschat
(1)
vaardigheidsniveau in lezen, taalverzorging en rekenen
(1)
verbaal redeneervermogen
(1)
visueelruimtelijk geheugen
(1)
voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
welbevinden
(1)
werkgerelateerde drijfveren om in actie te komen met als doel een specifiek resultaat te bereiken
(1)
woordenschat
(4)
Er zijn geen resultaten gevonden
Beoordeeld
Laatste 20 jaar
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief