Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
ego-ontwikkeling, ego-stadium
algemeen intelligentieniveau
(18)
persoonlijkheid
(13)
taal- en rekenniveau
(11)
cognitieve capaciteiten
(6)
persoonlijkheidskenmerken
(5)
sociaal-emotioneel functioneren
(5)
woordenschat
(5)
persoonlijkheidseigenschappen
(4)
spellingsvaardigheid
(4)
begrijpend lezen
(3)
leesvaardigheid
(3)
psychopathologie
(3)
rekenvaardigheid
(3)
beginnende gecijferdheid, voorbereidende rekenvaardigheid
(2)
beroepeninteresse
(2)
carrièrewaarden: factoren van werk die een persoon motiveren
(2)
dyslexie
(2)
geletterdheid, beginnende
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
persoonlijkheid en voorkeuren op werkgebied
(2)
persoonlijkheid in relatie tot de werksituatie
(2)
persoonlijkheidsaspecten, aan de werksituatie gerelateerd
(2)
persoonlijkheidstrekken
(2)
rekenen, deelvaardigheden van
(2)
taal- en communicatieproblemen
(2)
taalbegrip
(2)
taalvaardigheid, receptief
(2)
technisch lezen
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Engels woordenschat, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
intelligentie
(2)
taal- en rekenvaardigheid
(2)
leervorderingen op het gebied van taal en rekenen
(2)
(inter)persoonlijke waarden, persoonlijkheidskenmerken
(1)
aandacht en concentratie
(1)
activiteiten, voorkeur voor
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
angst
(1)
anterograde amnesie
(1)
autismespectrumstoornissen
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en studievaardigheden
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en wereldoriëntatie
(1)
beginnende geletterdheid (fonologisch bewustzijn en letterkennis)
(1)
begrijpend lezen Fries
(1)
taalvaardigheid
(1)
technische leesvaardigheid
(1)
burgerschapscompetenties
(1)
cognitieve capaciteiten en vaardigheden
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve vaardigheden
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden onderliggend aan rekenen
(1)
communicatieve intentie, verbale- en preverbale ontwikkeling
(1)
dementie
(1)
depressie
(1)
depressieve symptomen
(1)
dimensies van interpersoonlijk gedrag, communicatie en repetitief/stereotiep gedrag, kenmerkend voor autismespectrumstoornissen
(1)
drijfveren, talenten en competenties
(1)
dyscalculie
(1)
eenzaamheid
(1)
eetgedrag
(1)
effect van stressreductie na interventie
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
ernst en perceptie van klachten bij multiple sclerosis (MS)
(1)
executieve functies
(1)
executieve functies op beschrijvend gedragsniveau
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
gedrags- en motivatiepatronen in de werksituatie
(1)
gedragskenmerken die duiden op een autismespectrumstoornis (ASS)
(1)
geestelijke gezondheidstoestand en sociaal functioneren
(1)
geheugen en werkgeheugen, aspecten van
(1)
geheugen, visueel
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intelligentie, niet-verbaal
(1)
kwaliteit van leven
(1)
leervoorwaarden
(1)
lees- en spellingvaardigheid
(1)
leesattitude; het geheel van positieve en negatieve gevoelens die kinderen voor lezen en leesmateriaal hebben
(1)
leeswoordenschat
(1)
lezen, vlot en nauwkeurig
(1)
luistervaardigheid
(1)
mentale vaardigheid van de sporter
(1)
mobiliteit van geest
(1)
neuropsychologische ontwikkeling
(1)
niveau van sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
niveaubepaling kernvaardigheden: Nederlands, Engels, wiskunde en studievaardigheden
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
ongewenst gedrag op school
(1)
ontluikende gecijferdheid
(1)
pedagogisch klimaat
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidsproblemen in relatie tot zichzelf en anderen
(1)
persoonlijkheidsstoornis, ernst van een
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
posttraumatische stress
(1)
prestatiemotivatie
(1)
psychopathie, psychopathische persoonlijkheidstrekken
(1)
psychopathologie en persoonlijkheidskenmerken
(1)
psychosociale vaardigheden
(1)
redeneervermogen, inductief
(1)
redeneervermogen, numeriek inductief
(1)
redeneervermogen, verbaal
(1)
regelvaardigheid
(1)
reken- en wiskundevaardigheid
(1)
rekenvaardigheid, voorbereidende
(1)
sociaal functioneren in de klas
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling van het kind
(1)
sociaal-emotionele vaardigheden
(1)
sociale vaardigheden
(1)
spraak- en taalvaardigheid
(1)
spraakverstaanbaarheid
(1)
symptomen van PTSS
(1)
taal- en leesstoornissen
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie
(1)
technische leesvaardigheid in de Friese taal
(1)
Theory Of Mind, sociale cognitie
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
vaardigheid in begrijpend lezen, Engels, rekenen, spelling en woordenschat
(1)
vaardigheid om gesproken woorden in fonemen te kunnen analyseren
(1)
visueelruimtelijk geheugen
(1)
werkgerelateerde drijfveren om in actie te komen met als doel een specifiek resultaat te bereiken
(1)
kwaliteit van informatieoverdracht
(1)
algemene ontwikkeling in de domeinen cognitie, taal en motoriek
(1)
psychologisch welbevinden
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
opvoedingsbelasting
(1)
vaardigheidsniveau in lezen, taalverzorging en rekenen
(1)
niveau van sociale- en mediavaardigheden
(1)
welbevinden
(1)
sociale veiligheid
(1)
suïcidaliteit
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
emotionele intelligentie
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
perfectionisme bij sporters
(1)
agressief gedrag
(1)
managementcompetenties
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen en wereldoriëntatie
(1)
verbaal redeneervermogen
(1)
stress-gerelateerde persoonlijkheidstrekken in werksituaties
(1)
persoons- en situatiekenmerken van werklozen
(1)
sociaal-emotioneel welbevinden
(1)
ontwikkeling
(1)
drijfveren en talenten
(1)
decodeervaardigheid
(1)
persoonlijkheidstrekken die weergeven welke verstandhouding iemand ten aanzien van werk heeft
(1)
algemene intelligentie
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
onderwijsgerelateerde persoonlijkheidsfactoren
(1)
kennis op het gebied van taal en rekenen
(1)
functioneren
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht en concentratie
(1)
activiteiten, voorkeur voor
(1)
agressief gedrag
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
algemeen intelligentieniveau
(18)
algemene intelligentie
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
algemene ontwikkeling in de domeinen cognitie, taal en motoriek
(1)
angst
(1)
anterograde amnesie
(1)
autismespectrumstoornissen
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen en wereldoriëntatie
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en studievaardigheden
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en wereldoriëntatie
(1)
beginnende gecijferdheid, voorbereidende rekenvaardigheid
(2)
beginnende geletterdheid (fonologisch bewustzijn en letterkennis)
(1)
begrijpend lezen
(3)
begrijpend lezen Fries
(1)
beroepeninteresse
(2)
burgerschapscompetenties
(1)
carrièrewaarden: factoren van werk die een persoon motiveren
(2)
cognitieve capaciteiten
(6)
cognitieve capaciteiten en vaardigheden
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve vaardigheden
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden onderliggend aan rekenen
(1)
communicatieve intentie, verbale- en preverbale ontwikkeling
(1)
decodeervaardigheid
(1)
dementie
(1)
depressie
(1)
depressieve symptomen
(1)
dimensies van interpersoonlijk gedrag, communicatie en repetitief/stereotiep gedrag, kenmerkend voor autismespectrumstoornissen
(1)
drijfveren en talenten
(1)
drijfveren, talenten en competenties
(1)
dyscalculie
(1)
dyslexie
(2)
eenzaamheid
(1)
eetgedrag
(1)
effect van stressreductie na interventie
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele intelligentie
(1)
ernst en perceptie van klachten bij multiple sclerosis (MS)
(1)
executieve functies
(1)
executieve functies op beschrijvend gedragsniveau
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
functioneren
(1)
gedrags- en motivatiepatronen in de werksituatie
(1)
gedragskenmerken die duiden op een autismespectrumstoornis (ASS)
(1)
geestelijke gezondheidstoestand en sociaal functioneren
(1)
geheugen en werkgeheugen, aspecten van
(1)
geheugen, visueel
(1)
geletterdheid, beginnende
(2)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intelligentie
(2)
intelligentie, niet-verbaal
(1)
(inter)persoonlijke waarden, persoonlijkheidskenmerken
(1)
kennis op het gebied van taal en rekenen
(1)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
kwaliteit van informatieoverdracht
(1)
kwaliteit van leven
(1)
leervoorwaarden
(1)
leervorderingen op het gebied van taal en rekenen
(2)
leesattitude; het geheel van positieve en negatieve gevoelens die kinderen voor lezen en leesmateriaal hebben
(1)
lees- en spellingvaardigheid
(1)
leesvaardigheid
(3)
leeswoordenschat
(1)
lezen, vlot en nauwkeurig
(1)
luistervaardigheid
(1)
managementcompetenties
(1)
mentale vaardigheid van de sporter
(1)
mobiliteit van geest
(1)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Engels woordenschat, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
neuropsychologische ontwikkeling
(1)
niveaubepaling kernvaardigheden: Nederlands, Engels, wiskunde en studievaardigheden
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
niveau van sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
niveau van sociale- en mediavaardigheden
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
onderwijsgerelateerde persoonlijkheidsfactoren
(1)
ongewenst gedrag op school
(1)
ontluikende gecijferdheid
(1)
ontwikkeling
(1)
opvoedingsbelasting
(1)
pedagogisch klimaat
(1)
perfectionisme bij sporters
(1)
persoonlijkheid
(13)
persoonlijkheid en voorkeuren op werkgebied
(2)
persoonlijkheid in relatie tot de werksituatie
(2)
persoonlijkheidsaspecten, aan de werksituatie gerelateerd
(2)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(4)
persoonlijkheidskenmerken
(5)
persoonlijkheidsproblemen in relatie tot zichzelf en anderen
(1)
persoonlijkheidsstoornis, ernst van een
(1)
persoonlijkheidstrekken
(2)
persoonlijkheidstrekken die weergeven welke verstandhouding iemand ten aanzien van werk heeft
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
persoons- en situatiekenmerken van werklozen
(1)
posttraumatische stress
(1)
prestatiemotivatie
(1)
psychologisch welbevinden
(1)
psychopathie, psychopathische persoonlijkheidstrekken
(1)
psychopathologie
(3)
psychopathologie en persoonlijkheidskenmerken
(1)
psychosociale vaardigheden
(1)
redeneervermogen, inductief
(1)
redeneervermogen, numeriek inductief
(1)
redeneervermogen, verbaal
(1)
regelvaardigheid
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(2)
reken- en wiskundevaardigheid
(1)
rekenvaardigheid
(3)
rekenvaardigheid, voorbereidende
(1)
sociaal-emotioneel functioneren
(5)
sociaal-emotioneel welbevinden
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling van het kind
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
sociaal-emotionele vaardigheden
(1)
sociaal functioneren in de klas
(1)
sociale vaardigheden
(1)
sociale veiligheid
(1)
spellingsvaardigheid
(4)
spraak- en taalvaardigheid
(1)
spraakverstaanbaarheid
(1)
stress-gerelateerde persoonlijkheidstrekken in werksituaties
(1)
suïcidaliteit
(1)
symptomen van PTSS
(1)
taalbegrip
(2)
taal- en communicatieproblemen
(2)
taal- en leesstoornissen
(1)
taal- en rekenniveau
(11)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
taal- en rekenvaardigheid
(2)
taalproblemen
(1)
taalproductie
(1)
taalvaardigheid
(1)
taalvaardigheid, receptief
(2)
technische leesvaardigheid
(1)
technische leesvaardigheid in de Friese taal
(1)
technisch lezen
(2)
Theory Of Mind, sociale cognitie
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
vaardigheid in begrijpend lezen, Engels, rekenen, spelling en woordenschat
(1)
vaardigheid om gesproken woorden in fonemen te kunnen analyseren
(1)
vaardigheidsniveau in lezen, taalverzorging en rekenen
(1)
verbaal redeneervermogen
(1)
visueelruimtelijk geheugen
(1)
voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
welbevinden
(1)
werkgerelateerde drijfveren om in actie te komen met als doel een specifiek resultaat te bereiken
(1)
woordenschat
(5)
Er zijn geen resultaten gevonden
Beoordeeld
Laatste 20 jaar
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief