Vragenlijst waarmee welbevinden en ervaren sociale veiligheid kan worden gemeten bij leerlingen in de groepen 5 tot en met 8 van het regulier basisonderwijs. De vragenlijst bevat 20 items, verdeeld over twee schalen, te weten de schaal...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met gemiddeld 35 opgaven per toetsdeel; de leerlingen maken in totaal 70 opgaven in het midden van het schooljaar en...
Vragenlijst met 40 vragen, waarmee sociaal-emotionele vaardigheden worden gemeten. Het construct wordt onderverdeeld in drie meer specifieke vaardigheden, namelijk emotionele vaardigheden, sociale vaardigheden en vaardigheden ten aanzien van het...
Schooltoets met een afnamemoment aan het begin of in het midden van het schooljaar. De toets bestaat uit twee toetsdelen met gemiddeld 35 opgaven per toetsdeel. In totaal bestaat de toets uit 70 opgaven. Elke opgave bestaat uit een zin met een...
Vragenlijst met een algemeen gedeelte dat over de klas of groep gaat waarin een leerling zit en een specifiek gedeelte dat gaat over de leerkracht waarover de leerling de vragenlijst moet invullen. Het algemene gedeelte bestaat uit twee schalen:...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en een aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met vergelijkbare opgaven. Voor zowel groep 6 als 7 zijn er 35 opgaven per toetsdeel; de leerlingen maken in totaal...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en een aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met vergelijkbare opgaven. Voor zowel groep 5 als 6 zijn er 35 opgaven per toetsdeel; de leerlingen maken in totaal...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met vergelijkbare opgaven. Voor groep 3 en 4 zijn er 25 opgaven per toetsdeel, deze leerlingen maken in totaal 50...
Vragenlijst bestaand uit 32 items. De items bestaan uit onafgemaakte zinnen, waarbij de cliënt de zin afmaakt zoals hij dat zelf wil. Voorbeeld item 8: "Ik kom in de problemen door...".De ZALC is gebaseerd op de theorie van J. Loevinger (1976,...