Schooltoets met een afnamemoment in het midden en aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met gemiddeld 35 opgaven per toetsdeel; de leerlingen maken in totaal 70 opgaven in het midden van het schooljaar en...
Schooltoets met een afnamemoment aan het begin of in het midden van het schooljaar. De toets bestaat uit twee toetsdelen met gemiddeld 35 opgaven per toetsdeel. In totaal bestaat de toets uit 70 opgaven. Elke opgave bestaat uit een zin met een...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en een aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met vergelijkbare opgaven. Voor zowel groep 6 als 7 zijn er 35 opgaven per toetsdeel; de leerlingen maken in totaal...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en een aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met vergelijkbare opgaven. Voor zowel groep 5 als 6 zijn er 35 opgaven per toetsdeel; de leerlingen maken in totaal...
Vragenlijst bestaande uit een aantal stellingen. Opdracht voor de kandidaat is om uit telkens twee stellingen de stelling te kiezen die het beste bij hem/haar past.Het instrument is gebaseerd op een theorie waarin de mens als ‘open systeem'...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met vergelijkbare opgaven. Voor groep 3 en 4 zijn er 25 opgaven per toetsdeel, deze leerlingen maken in totaal 50...
Schooltoets bestaand uit de onderdelen Begrijpend Lezen, Technisch Lezen, Spelling en Rekenen-Wiskunde. Het betreft een speciale editie van de Eindtoets Basisonderwijs bestemd voor leerlingen met een grote leerachterstand en die vrijwel zeker in...
Test bestaande uit zes subtests:1. Telrij kennen: telwoorden kennen, tactiel tellen, tellen met een bovengrens/ondergrens, tellen met een boven- en ondergrens en met sprongen tellen.2. Tellen: telvolgorde correct aanhouden, 1-1 correspondentie,...
Vragenlijst bestaand uit 32 items. De items bestaan uit onafgemaakte zinnen, waarbij de cliënt de zin afmaakt zoals hij dat zelf wil. Voorbeeld item 8: "Ik kom in de problemen door...".De ZALC is gebaseerd op de theorie van J. Loevinger (1976,...
Vragenlijst met 35 items gericht op afzonderlijke facetten van het zelfconcept ofwel competentiebeleving. Het instrument heeft zeven schalen, elk bestaand uit vijf items: Schoolvaardigheden, Sociale acceptatie, Sportieve vaardigheden, Fysieke...