Schooltoets met een afnamemoment in het midden en aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met gemiddeld 35 opgaven per toetsdeel; de leerlingen maken in totaal 70 opgaven in het midden van het schooljaar en...
Schooltoets met een afnamemoment aan het begin of in het midden van het schooljaar. De toets bestaat uit twee toetsdelen met gemiddeld 35 opgaven per toetsdeel. In totaal bestaat de toets uit 70 opgaven. Elke opgave bestaat uit een zin met een...
Vragenlijst met 33 items gericht op eetgedrag met vijf antwoordalternatieven: nooit (1), zelden (2), soms (3), vaak (4) en zeer vaak (5). Een voorbeelditem is: ‘Als u iets tegenzit of verkeerd gaat, heb u dan zin om iets te eten?' De NVE bestaat...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en een aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met vergelijkbare opgaven. Voor zowel groep 6 als 7 zijn er 35 opgaven per toetsdeel; de leerlingen maken in totaal...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en een aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met vergelijkbare opgaven. Voor zowel groep 5 als 6 zijn er 35 opgaven per toetsdeel; de leerlingen maken in totaal...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met vergelijkbare opgaven. Voor groep 3 en 4 zijn er 25 opgaven per toetsdeel, deze leerlingen maken in totaal 50...
Vragenlijst bestaande uit 33 items met vijf antwoordalternatieven. Drie theorieën liggen aan de vragenlijst ten grondslag: de psychosomatische theorie, de externaliteitstheorie en de theorie van lijngericht eetgedrag. Op basis van het gevonden...
Vragenlijst van 30 items die vijf subschalen met elk 5 items omvatten: Ondersteuning in het werk, Autonomie bij de werkzaamheden, Relaties met collega's, Aard van het werk en Arbeidsvoorwaarden. De werknemer moet op een vijfpuntsschaal aangeven...
Vragenlijst bestaand uit 32 items. De items bestaan uit onafgemaakte zinnen, waarbij de cliënt de zin afmaakt zoals hij dat zelf wil. Voorbeeld item 8: "Ik kom in de problemen door...".De ZALC is gebaseerd op de theorie van J. Loevinger (1976,...
Vragenlijst van 30 items die vijf subschalen met elk 5 items omvatten: Ondersteuning in het werk, Autonomie bij de werkzaamheden, Relaties met collega's, Aard van het werk en Arbeidsvoorwaarden. De leerkracht moet op een vijfpuntsschaal aangeven...