Vragenlijst die bestaat uit 22 schalen; 11 schalen voor ‘Behoeften’ en 11 schalen voor ‘Rollen’. De schalen kunnen worden ingedeeld in zeven factoren: ‘Impact & Gedrevenheid’, ‘Organisatie & Structuur’, ‘Ideeën & Verandering’,...
Online vragenlijst gericht op persoonlijkheidsaspecten die relevant zijn voor de werksituatie met 197 items en 25 schalen die zijn verdeeld over de volgende vijf factoren:Invloed: bestaat uit de schalen Status (7 items), Dominantie (8 items),...
Online vragenlijst gericht op persoonlijkheidsaspecten die relevant zijn voor de werksituatie met 276 items en 25 schalen die zijn verdeeld over de volgende vijf factoren:- Invloed: bestaat uit de schalen Status (10 items), Dominantie (12...
Vragenlijst bestaand uit zeven factoren en 20 schalen. De zeven factoren zijn: Leiderschap, Werkoriëntatie, Oriëntatie op verandering, Sociale oriëntatie, Werktempo, Inschikkelijkheid en Prestatie oriëntatie. Er is een ipsatieve versie, de...
De schooltoets bestaat uit een boekje met 60 zinnen. In elke zin staat een vet gedrukt woord (geen werkwoorden) waarvan de leerling moet aangeven of het goed of fout is geschreven.De items variëren in moeilijkheidsgraad. De toets wordt afgenomen...
Schooltoets bestaand uit een boekje met 60 zinnen. In elke zin staat een vet gedrukt woord (geen werkwoorden) waarvan de leerling moet aangeven of het goed of fout is geschreven. De items variëren in moeilijkheidsgraad. De toets wordt afgenomen...
De schooltoets Leestechniek is een "voorloper" van de schooltoets Leestempo. In Leestechniek (groep 3) die wordt afgenomen zodra alle letters zijn behandeld, moeten woorden worden gelezen (zonder tijdslimiet); in Leestempo voor groep 4 t/m 8...
De batterij bestaat uit 11 onderdelen: 1. Algemene indruk (vrije observatie), 2. Inzicht in eigen functioneren, 3. Episodisch geheugen, 4. Oriëntatie, 5. Diapositieven-onderzoek, 6. Uitgestelde vrije reproductie, 7. Cijferen, 8. Hoofdrekenen,...
Vragenlijst gebaseerd op de Patient Request Form van Lazare e.a., 1972, met 61 items. De cliënt beantwoordt de wensen of hulpvragen op een driepuntsschaal van ‘helemaal niet' tot ‘dit is precies wat ik wil'. De HVL omvat zes schalen: 1....
De vragenlijst bestaat uit 20 open vragen, voorzien van een illustratie, waarbij cliënt zo uitgebreid mogelijk zijn subjectief beleven van ervaringen moet beschrijven. De vragen zijn geordend van verleden via heden naar toekomst en betreffen...