Vragenlijst die bestaat uit 22 schalen; 11 schalen voor ‘Behoeften’ en 11 schalen voor ‘Rollen’. De schalen kunnen worden ingedeeld in zeven factoren: ‘Impact & Gedrevenheid’, ‘Organisatie & Structuur’, ‘Ideeën & Verandering’,...
Schooltoets voor het vaststellen van het niveau van de Friese leesvaardigheid van leerlingen eind groep 8. De items bestaan uit meerkeuzeopgaven met vier antwoordmogelijkheden die betrekking hebben op teksten. Hierbij zijn verschillende...
Vragenlijst bestaand uit zeven factoren en 20 schalen. De zeven factoren zijn: Leiderschap, Werkoriëntatie, Oriëntatie op verandering, Sociale oriëntatie, Werktempo, Inschikkelijkheid en Prestatie oriëntatie. Er is een ipsatieve versie, de...
Vragenlijst met 20 items die gevoelens en emoties weergeven, zoals ‘Aandachtig', ‘Vijandig', enz. Cliënt geeft aan op een vijfpuntsschaal, van ‘nauwelijks of helemaal niet' tot ‘in sterke mate', in welke mate hij zich de afgelopen twee weken...
Twee parallelle schalen, Bf-S en Bf-S', elk met 28 bipolaire items. De items bestaan uit twee tegenstellingen waarbij cliënt aangeeft welk woord het best overeenkomt met hoe hij zich nu voelt, b.v. meer levendig/meer lusteloos. Geschikt voor...
De test bestaat uit drie subtests van de GIT: Cijferen, Legkaart en Woordmatrijs. Elke subtest heeft drie oefenitems, alle items worden aangeboden.
De vragenlijst bevat 13 schalen, te verdelen in 8 stressoren (overbelasting, rolonduidelijkheid enz.), 3 psychische strains (gebrek aan arbeidssatisfactie enz.), 3 gezondheidsstrains (gezondheidsklachten enz.), 2 modererende variabelen en enkele...
De vragenlijst bestaat uit 84 items in vragende vorm die beantwoord moeten worden op een vijfpuntsschaal. De lijst omvat:a) stressoren: 16 concepten zoals rolambiguïteit, overbelasting door hoeveelheid werk, participatie, etc.,b) strains: 7...
Vragenlijst met tien items waarbij cliënt gevraagd wordt hoe hij zich op een bepaald moment voelt (toestandsboosheid) en tien items die vragen naar hoe hij zich in het algemeen voelt (boosheidsdispositie). Cliënt antwoordt op een vierpuntsschaal...
De vragenlijst bestaat in twee uitvoeringen: de Likertvorm (bedoeld voor vergelijkingen tussen groepen per behoeftencategorie) en de Q-sort vorm (bedoeld voor vergelijkingen tussen behoeftencategorieën binnen één persoon).Beide uitvoeringen...