Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
begrijpend lezen Fries
algemeen intelligentieniveau
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
cognitieve capaciteiten
(3)
persoonlijkheidseigenschappen
(2)
taal- en rekenniveau
(2)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
intelligentie
(2)
taal- en rekenvaardigheid
(2)
leervorderingen op het gebied van taal en rekenen
(2)
cognitieve functies
(1)
depressie
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheid en voorkeuren op werkgebied
(1)
persoonlijkheidsaspecten, aan de werksituatie gerelateerd
(1)
rekenvaardigheid
(1)
sociaal-emotioneel functioneren
(1)
taal- en communicatieproblemen
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
perfectionisme bij sporters
(1)
agressief gedrag
(1)
managementcompetenties
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen en wereldoriƫntatie
(1)
verbaal redeneervermogen
(1)
stress-gerelateerde persoonlijkheidstrekken in werksituaties
(1)
persoons- en situatiekenmerken van werklozen
(1)
sociaal-emotioneel welbevinden
(1)
ontwikkeling
(1)
drijfveren en talenten
(1)
decodeervaardigheid
(1)
persoonlijkheidstrekken die weergeven welke verstandhouding iemand ten aanzien van werk heeft
(1)
algemene intelligentie
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
onderwijsgerelateerde persoonlijkheidsfactoren
(1)
kennis op het gebied van taal en rekenen
(1)
functioneren
(1)
Persoonlijkheid, Motivatie, Bezigheden, Studiehouding, Interesses, Capaciteiten
(1)
kenmerken van de (premorbide) persoonlijkheid
(1)
Meer
Meetpretentie
agressief gedrag
(1)
algemene intelligentie
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen en wereldoriƫntatie
(1)
cognitieve capaciteiten
(3)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
cognitieve functies
(1)
decodeervaardigheid
(1)
depressie
(1)
drijfveren en talenten
(1)
functioneren
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
intelligentie
(2)
kenmerken van de (premorbide) persoonlijkheid
(1)
kennis op het gebied van taal en rekenen
(1)
leervorderingen op het gebied van taal en rekenen
(2)
managementcompetenties
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
onderwijsgerelateerde persoonlijkheidsfactoren
(1)
ontwikkeling
(1)
perfectionisme bij sporters
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheid en voorkeuren op werkgebied
(1)
Persoonlijkheid, Motivatie, Bezigheden, Studiehouding, Interesses, Capaciteiten
(1)
persoonlijkheidsaspecten, aan de werksituatie gerelateerd
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(2)
persoonlijkheidstrekken die weergeven welke verstandhouding iemand ten aanzien van werk heeft
(1)
persoons- en situatiekenmerken van werklozen
(1)
rekenvaardigheid
(1)
sociaal-emotioneel functioneren
(1)
sociaal-emotioneel welbevinden
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
stress-gerelateerde persoonlijkheidstrekken in werksituaties
(1)
taal- en communicatieproblemen
(1)
taal- en rekenniveau
(2)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
taal- en rekenvaardigheid
(2)
verbaal redeneervermogen
(1)
voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatiesoort
kinderen tot 8 jaar met een cognitieve achterstand
(1)
oudere zwakbegaafde kinderen
(1)
zwakbegaafde volwassenen
(1)
kinderen
(1)
kinderen in de leeftijd van 6-17 jaar
(1)
kinderen in de leeftijd van 2-8 jaar
(1)
kinderen met beperkingen op het gebied van taalontwikkeling en communicatie
(1)
Meer
Populatiesoort
kinderen
(1)
kinderen in de leeftijd van 2-8 jaar
(1)
kinderen in de leeftijd van 6-17 jaar
(1)
kinderen met beperkingen op het gebied van taalontwikkeling en communicatie
(1)
kinderen tot 8 jaar met een cognitieve achterstand
(1)
oudere zwakbegaafde kinderen
(1)
zwakbegaafde volwassenen
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatie leeftijd
Van:
Tot:
Pas toe
Wijze van afname
papier & potlood
(3)
Meer
Wijze van afname
papier & potlood
(3)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname door
toegepast psycholoog (hbo)
(2)
psychologisch medewerker
(2)
psychodiagnostisch medewerker
(1)
diagnostisch gekwalificeerde professional
(1)
onder supervisie van diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(1)
psychologisch assistent
(1)
testleider met ervaring in het afnemen van tests bij kinderen
(1)
Meer
Afname door
diagnostisch gekwalificeerde professional
(1)
onder supervisie van diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(1)
psychodiagnostisch medewerker
(1)
psychologisch assistent
(1)
psychologisch medewerker
(2)
testleider met ervaring in het afnemen van tests bij kinderen
(1)
toegepast psycholoog (hbo)
(2)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(1)
psycholoog
(1)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(1)
(ortho)pedagoog
(1)
deskundige
(1)
Meer
Interpretatie door
deskundige
(1)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(1)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(1)
(ortho)pedagoog
(1)
psycholoog
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname duur
Van:
Tot:
Pas toe
Beoordeeld
Laatste 10 jaar
Jaar normering
Van:
Tot:
Pas toe
Uitgever
Pearson Benelux B.V.
(2)
Hogrefe Uitgevers
(1)
Meer
Uitgever
Hogrefe Uitgevers
(1)
Pearson Benelux B.V.
(2)
Er zijn geen resultaten gevonden
Resultaten 11 t/m 3 van 3
Datum beoordeling
Alfabetisch
Relevantie
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief