Schooltoets met een afnamemoment in het midden en aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met gemiddeld 35 opgaven per toetsdeel; de leerlingen maken in totaal 70 opgaven in het midden van het schooljaar en...
Schooltoets met een afnamemoment aan het begin of in het midden van het schooljaar. De toets bestaat uit twee toetsdelen met gemiddeld 35 opgaven per toetsdeel. In totaal bestaat de toets uit 70 opgaven. Elke opgave bestaat uit een zin met een...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en een aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met vergelijkbare opgaven. Voor zowel groep 6 als 7 zijn er 35 opgaven per toetsdeel; de leerlingen maken in totaal...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en een aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met vergelijkbare opgaven. Voor zowel groep 5 als 6 zijn er 35 opgaven per toetsdeel; de leerlingen maken in totaal...
Schooltoets met een afnamemoment in het midden en aan het einde van het schooljaar. Per afnamemoment zijn er twee toetsdelen met vergelijkbare opgaven. Voor groep 3 en 4 zijn er 25 opgaven per toetsdeel, deze leerlingen maken in totaal 50...
Plaatjesboek met 40 in moeilijkheidsgraad oplopende tekeningen op A4-formaat. De leerling moet de plaatjes benoemen. De zelfstandige naamwoorden zijn gebaseerd op bestaand materiaal voor de basisschool.De schooltoets maakt deel uit van het...
De lange versie van de vragenlijst bestaat uit 101 dichotome items; 87 items omvatten vier subschalen: Psychoticisme, Extraversie, Neuroticisme en Sociale Wenselijkheid. Er is ook een verkorte versie met 48 items, de EPQ-RSS.De lange versie is...
De UCL-A is een voor jonge adolescenten bewerkte versie van de UCL. Van 17 items werd de UCL-formulering gewijzigd en bij veel andere werden kleine aanpassingen aangebracht. De vragenlijst heeft 47 items die zeven subschalen omvatten:...
De test bestaat uit vier formulieren met elk 100 items. Elk formulier heeft 20 bijbehorende oefenitems. De items bestaan uit een kader met een blokje of pijltje. Men moet de stimulus-locatie of de pijlrichting aangeven in een kader met vier...
Men legt voor de patiënt in een vaste volgorde een aantal schijfjes op tafel. Deze schijfjes variëren in grootte, vorm en kleur. De test bestaat uit vijf reeksen ‘oral commands expressed in progressively more and more complex non redundant...