Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
algemeen intelligentieniveau
(12)
persoonlijkheidsaspecten
(4)
persoonlijkheidskenmerken
(3)
aandacht en concentratie
(2)
cognitieve ontwikkeling, schoolvorderingen, leervoorwaarden
(2)
leerlingkenmerken t.a.v. gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(2)
persoonlijkheid
(2)
persoonlijkheidsaspecten, temperament en karakter
(2)
posttraumatische stress
(2)
spannings- en vermijdingsaspecten van interpersoonlijk gedrag
(2)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemene cognitieve functies t.b.v. vroegtijdige differentiaal diagnostiek
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
anterograde amnesie
(1)
auditieve aandacht, selectieve en volgehouden
(1)
basisfuncties en beginnend leren
(1)
burnout
(1)
capaciteiten: zowel aanleg- als aangeleerde factoren
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitieve dysfuncties
(1)
cognitieve dysfuncties t.b.v. opname of overplaatsing
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve taalontwikkeling, schoolvorderingen en leervoorwaarden
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
communicatieve vaardigheden
(1)
copinggedrag bij confrontatie met problemen
(1)
copinggedrag bij confrontatie met problemen, coping als persoonlijkheidsstijl
(1)
copingstijlen
(1)
vermogen zich open te stellen voor situaties van het leven van alledag, een aspect van de sociale intelligentie
(1)
dementiesyndroom verschijnselen
(1)
depressie
(1)
diagnose van persoonlijkheidsstoornissen volgens DSM-IV en ICD-10
(1)
dyslexie
(1)
eetgedrag
(1)
faalangst: evaluatie angst en vermijdingstendens in taaksituaties tijdens de les
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
gedragssymptomen van ADHD-problematiek
(1)
houding t.o.v. sociale limieten: wetten, regels, normen en verwachtingen in de leefomgeving
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
intellectuele capaciteiten, hand- en vingervaardigheid
(1)
intelligentie(facetten)
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
inzicht in de wijze waarop ervaringen uit het verleden zijn geinterpreteerd
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
leervoorwaarden
(1)
leervoorwaarden, cognitieve ontwikkeling
(1)
lezen en rekenen
(1)
malingeren
(1)
manifest pathologisch gedrag
(1)
mening van ouders over de persoonlijkheid van hun kind
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
opsporing van psychische problematiek, neuroticisme
(1)
organisch psychosyndroom
(1)
persoonlijkheidsaspecten en vaardigheden in relatie tot anderen
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
planningsstoornissen
(1)
positieve en negatieve denkstijl
(1)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
prestatiemotivatie, werkstijlen
(1)
redeneervermogen, inductief
(1)
redeneervermogen, numeriek inductief
(1)
redeneervermogen, verbaal
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
relatiestructuren, gezinscohesie en hiërarchie in het gezin
(1)
spelgedrag
(1)
stoornissen in cognitie en gedrag, type en ernst dementie, psychiatrische symptomatologie
(1)
Theory Of Mind (TOM)
(1)
toestandsangst en angstdispositie
(1)
verbaal en performaal functioneren, algemene en specifieke leervoorwaarden
(1)
voorlopersymptomen van ADHD
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht en concentratie
(2)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemeen intelligentieniveau
(12)
algemene cognitieve functies t.b.v. vroegtijdige differentiaal diagnostiek
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
anterograde amnesie
(1)
auditieve aandacht, selectieve en volgehouden
(1)
basisfuncties en beginnend leren
(1)
burnout
(1)
capaciteiten: zowel aanleg- als aangeleerde factoren
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitieve dysfuncties
(1)
cognitieve dysfuncties t.b.v. opname of overplaatsing
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve ontwikkeling, schoolvorderingen, leervoorwaarden
(2)
cognitieve taalontwikkeling, schoolvorderingen en leervoorwaarden
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
communicatieve vaardigheden
(1)
copinggedrag bij confrontatie met problemen
(1)
copinggedrag bij confrontatie met problemen, coping als persoonlijkheidsstijl
(1)
copingstijlen
(1)
dementiesyndroom verschijnselen
(1)
depressie
(1)
diagnose van persoonlijkheidsstoornissen volgens DSM-IV en ICD-10
(1)
dyslexie
(1)
eetgedrag
(1)
faalangst: evaluatie angst en vermijdingstendens in taaksituaties tijdens de les
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
gedragssymptomen van ADHD-problematiek
(1)
houding t.o.v. sociale limieten: wetten, regels, normen en verwachtingen in de leefomgeving
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
intellectuele capaciteiten, hand- en vingervaardigheid
(1)
intelligentie(facetten)
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
inzicht in de wijze waarop ervaringen uit het verleden zijn geinterpreteerd
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
leerlingkenmerken t.a.v. gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(2)
leervoorwaarden
(1)
leervoorwaarden, cognitieve ontwikkeling
(1)
lezen en rekenen
(1)
malingeren
(1)
manifest pathologisch gedrag
(1)
mening van ouders over de persoonlijkheid van hun kind
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
opsporing van psychische problematiek, neuroticisme
(1)
organisch psychosyndroom
(1)
persoonlijkheid
(2)
persoonlijkheidsaspecten
(4)
persoonlijkheidsaspecten en vaardigheden in relatie tot anderen
(1)
persoonlijkheidsaspecten, temperament en karakter
(2)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(3)
planningsstoornissen
(1)
positieve en negatieve denkstijl
(1)
posttraumatische stress
(2)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
prestatiemotivatie, werkstijlen
(1)
redeneervermogen, inductief
(1)
redeneervermogen, numeriek inductief
(1)
redeneervermogen, verbaal
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
relatiestructuren, gezinscohesie en hiërarchie in het gezin
(1)
spannings- en vermijdingsaspecten van interpersoonlijk gedrag
(2)
spelgedrag
(1)
stoornissen in cognitie en gedrag, type en ernst dementie, psychiatrische symptomatologie
(1)
Theory Of Mind (TOM)
(1)
toestandsangst en angstdispositie
(1)
verbaal en performaal functioneren, algemene en specifieke leervoorwaarden
(1)
vermogen zich open te stellen voor situaties van het leven van alledag, een aspect van de sociale intelligentie
(1)
voorlopersymptomen van ADHD
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatiesoort
volwassenen
(25)
adolescenten
(21)
kinderen
(16)
brede doelgroep, met restricties voor taal- en opleidingsniveau
(6)
volwassenen
(4)
jongeren
(3)
leerlingen in groep 7 en 8 van het regulier basisonderwijs
(3)
psychogeriatrische patiënten
(2)
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in klas 1 t/m 3 van het regulier voortgezet onderwijs
(2)
patiënten
(2)
leerlingen in groep 2 van het regulier basisonderwijs
(2)
hoog)bejaarde bewoners van psychogeriatrische verpleeghuizen
(1)
(probleem)jongeren
(1)
afasiepatiënten met matige tot ernstige niet-vloeiende afasie
(1)
algemene bevolking
(1)
psychiatrische patiënten
(1)
allochtone kinderen
(1)
opleidingsniveau basisonderwijs t/m havo/mbo
(1)
bewoners van verzorgingshuizen
(1)
cliënten bij wie een vermoeden bestaat van malingeren
(1)
cliënten in de geestelijke gezondheidszorg
(1)
bewoners van verpleeghuizen
(1)
leerkrachten bovenbouw basisonderwijs en klas 1 van het voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 van het regulier basisonderwijs
(1)
dove en slechthorende kinderen
(1)
geriatrische patiënten
(1)
jongeren, normaal en klinisch
(1)
jongvolwassenen met gewichts- of eetproblemen
(1)
kinderen die ten minste 6 jaar in Nederland of Vlaanderen wonen
(1)
kinderen bij wie afname van een intelligentietest met verbale elementen niet wenselijk is
(1)
jongvolwassenen bij wie afname van een intelligentietest met verbale elementen niet wenselijk is
(1)
kinderen met of zonder ontwikkelingsstoornissen
(1)
kleuters
(1)
kinderen met een taal- en/of spraakstoornis
(1)
geremde en moeilijk te motiveren kinderen
(1)
leerlingen
(1)
leden van gezinnen of leefgemeenschappen
(1)
leerlingen in het regulier basisonderwijs in de leeftijd van 4 t/m 12;6 jaar
(1)
leerlingen in het speciaal basisonderwijs in de leeftijd van 4 t/m 12;6 jaar
(1)
leerlingen in groep 6 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 3 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs die zich hebben aangemeld bij het voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in groep 8 van het speciaal basisonderwijs die zich hebben aangemeld bij het voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in het Vlaamse basis- en speciaal onderwijs
(1)
leerlingen op het vmbo van het regulier voortgezet onderwijs met leerproblemen
(1)
leerlingen in het regulier basisonderwijs met leerproblemen
(1)
kinderen met een lichte verstandelijke beperking
(1)
neurologische patiënten
(1)
normale kinderen
(1)
oudere psychogeriatrische patiënten in verpleeghuizen
(1)
ouderen
(1)
ouderen, niet ernstig motorisch of zintuiglijk gehandicapt
(1)
opleidingsniveau hbo of universitair
(1)
patiënten met geheugenstoornis
(1)
dementie patiënten
(1)
personen zonder ernstige gehoorstoornis of auditief discriminatieprobleem
(1)
peuters
(1)
volwassenen in een arbeidssituatie
(1)
volwassen werknemers in de zorgsector
(1)
zuigelingen en jonge kinderen van 16 dagen tot 42 maanden en 15 dagen
(1)
leerlingen in groep 4 t/m 6 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in het LOM onderwijs van 8 t/m 12 jaar
(1)
leerlingen in het MLK onderwijs van 9 t/m 12 jaar
(1)
leerlingen in groep 2 t/m 5 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 3 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in het LOM onderwijs ouder dan 10 jaar
(1)
leerlingen in het MLK onderwijs ouder dan 10 jaar
(1)
kinderen vanaf 10 jaar
(1)
kinderen vanaf 3 jaar
(1)
Meer
Populatiesoort
adolescenten
(21)
afasiepatiënten met matige tot ernstige niet-vloeiende afasie
(1)
algemene bevolking
(1)
allochtone kinderen
(1)
bewoners van verpleeghuizen
(1)
bewoners van verzorgingshuizen
(1)
brede doelgroep, met restricties voor taal- en opleidingsniveau
(6)
cliënten bij wie een vermoeden bestaat van malingeren
(1)
cliënten in de geestelijke gezondheidszorg
(1)
dementie patiënten
(1)
dove en slechthorende kinderen
(1)
geremde en moeilijk te motiveren kinderen
(1)
geriatrische patiënten
(1)
hoog)bejaarde bewoners van psychogeriatrische verpleeghuizen
(1)
jongeren
(3)
jongeren, normaal en klinisch
(1)
jongvolwassenen bij wie afname van een intelligentietest met verbale elementen niet wenselijk is
(1)
jongvolwassenen met gewichts- of eetproblemen
(1)
kinderen
(16)
kinderen bij wie afname van een intelligentietest met verbale elementen niet wenselijk is
(1)
kinderen die ten minste 6 jaar in Nederland of Vlaanderen wonen
(1)
kinderen met een lichte verstandelijke beperking
(1)
kinderen met een taal- en/of spraakstoornis
(1)
kinderen met of zonder ontwikkelingsstoornissen
(1)
kinderen vanaf 10 jaar
(1)
kinderen vanaf 3 jaar
(1)
kleuters
(1)
leden van gezinnen of leefgemeenschappen
(1)
leerkrachten bovenbouw basisonderwijs en klas 1 van het voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen
(1)
leerlingen in groep 2 t/m 5 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 2 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 3 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 3 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 4 t/m 6 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 7 en 8 van het regulier basisonderwijs
(3)
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs die zich hebben aangemeld bij het voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in groep 8 van het speciaal basisonderwijs die zich hebben aangemeld bij het voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in het LOM onderwijs ouder dan 10 jaar
(1)
leerlingen in het LOM onderwijs van 8 t/m 12 jaar
(1)
leerlingen in het MLK onderwijs ouder dan 10 jaar
(1)
leerlingen in het MLK onderwijs van 9 t/m 12 jaar
(1)
leerlingen in het regulier basisonderwijs in de leeftijd van 4 t/m 12;6 jaar
(1)
leerlingen in het regulier basisonderwijs met leerproblemen
(1)
leerlingen in het speciaal basisonderwijs in de leeftijd van 4 t/m 12;6 jaar
(1)
leerlingen in het Vlaamse basis- en speciaal onderwijs
(1)
leerlingen in klas 1 t/m 3 van het regulier voortgezet onderwijs
(2)
leerlingen op het vmbo van het regulier voortgezet onderwijs met leerproblemen
(1)
neurologische patiënten
(1)
normale kinderen
(1)
opleidingsniveau basisonderwijs t/m havo/mbo
(1)
opleidingsniveau hbo of universitair
(1)
ouderen
(1)
ouderen, niet ernstig motorisch of zintuiglijk gehandicapt
(1)
oudere psychogeriatrische patiënten in verpleeghuizen
(1)
patiënten
(2)
patiënten met geheugenstoornis
(1)
personen zonder ernstige gehoorstoornis of auditief discriminatieprobleem
(1)
peuters
(1)
(probleem)jongeren
(1)
psychiatrische patiënten
(1)
psychogeriatrische patiënten
(2)
volwassenen
(25)
volwassenen
(4)
volwassenen in een arbeidssituatie
(1)
volwassen werknemers in de zorgsector
(1)
zuigelingen en jonge kinderen van 16 dagen tot 42 maanden en 15 dagen
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatie leeftijd
Van:
Tot:
Pas toe
Wijze van afname
papier & potlood
(72)
digitaal
(28)
anders
(16)
Meer
Wijze van afname
anders
(16)
digitaal
(28)
papier & potlood
(72)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname door
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(68)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(36)
psycholoog
(12)
leerkracht
(11)
diagnostisch gekwalificeerde pedagoog
(10)
diagnostisch gekwalificeerde psychiater
(5)
onder supervisie van psycholoog
(5)
psychodiagnostisch medewerker
(3)
onder supervisie van therapeut
(3)
diagnostisch gekwalificeerde psychotherapeut
(3)
therapeut
(2)
(ortho)pedagoog
(2)
psychotherapeut
(2)
onder supervisie van diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(2)
testassistent
(2)
toegepast psycholoog (hbo)
(1)
studentpsycholoog
(1)
na certificering/cursus/ training
(1)
diagnostisch gekwalificeerde arbo deskundige
(1)
arts
(1)
ergotherapeut
(1)
gedragswetenschapper
(1)
pedagoog
(1)
remedial teacher
(1)
intern begeleider
(1)
onder supervisie van diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(1)
onder supervisie van (ortho)pedagoog
(1)
medisch specialist
(1)
psychiatrisch verpleegkundige
(1)
geriatrisch verpleegkundige
(1)
diagnostisch gekwalificeerde gedragswetenschapper
(1)
onder supervisie van pedagoog
(1)
diagnostische gekwalificeerde gezondheidswetenschapper
(1)
diagnostisch gekwalificeerde GGK-er
(1)
leerkracht basisschool
(1)
leerkracht, getraind in testafname
(1)
diagnostisch gekwalificeerde onderzoeker
(1)
psychologisch medewerker
(1)
Meer
Afname door
arts
(1)
diagnostische gekwalificeerde gezondheidswetenschapper
(1)
diagnostisch gekwalificeerde arbo deskundige
(1)
diagnostisch gekwalificeerde gedragswetenschapper
(1)
diagnostisch gekwalificeerde GGK-er
(1)
diagnostisch gekwalificeerde onderzoeker
(1)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(36)
diagnostisch gekwalificeerde pedagoog
(10)
diagnostisch gekwalificeerde psychiater
(5)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(68)
diagnostisch gekwalificeerde psychotherapeut
(3)
ergotherapeut
(1)
gedragswetenschapper
(1)
geriatrisch verpleegkundige
(1)
intern begeleider
(1)
leerkracht
(11)
leerkracht basisschool
(1)
leerkracht, getraind in testafname
(1)
medisch specialist
(1)
na certificering/cursus/ training
(1)
onder supervisie van diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(1)
onder supervisie van diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(2)
onder supervisie van (ortho)pedagoog
(1)
onder supervisie van pedagoog
(1)
onder supervisie van psycholoog
(5)
onder supervisie van therapeut
(3)
(ortho)pedagoog
(2)
pedagoog
(1)
psychiatrisch verpleegkundige
(1)
psychodiagnostisch medewerker
(3)
psychologisch medewerker
(1)
psycholoog
(12)
psychotherapeut
(2)
remedial teacher
(1)
studentpsycholoog
(1)
testassistent
(2)
therapeut
(2)
toegepast psycholoog (hbo)
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
studentpsycholoog
onder supervisie van therapeut
psycholoog
(269)
leerkracht
(199)
(ortho)pedagoog
(110)
onder supervisie van psycholoog
(63)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(53)
na certificering/cursus/ training
(45)
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
(38)
remedial teacher
(29)
klinisch psycholoog
(27)
pedagoog
(26)
diagnostisch gekwalificeerde professional
(22)
logopedist
(22)
arts
(21)
psychiater
(20)
researchpsycholoog
(19)
intern begeleider
(16)
psychotherapeut
(14)
diagnostisch gekwalificeerde pedagoog
(13)
verpleegkundige
(12)
onderzoeker
(12)
medewerker onderwijsbegeleidingsdiensten
(12)
onder supervisie van pedagoog
(11)
gedragswetenschapper
(10)
onder supervisie van (ortho)pedagoog
(10)
schoolpsycholoog
(9)
gezondheidswetenschapper
(9)
beroepskeuzeadviseur
(8)
neuropsycholoog
(7)
onder supervisie van klinisch psycholoog
(7)
diagnostisch gekwalificeerde psychiater
(7)
epidemioloog
(7)
uitgever
(7)
verzorger
(6)
HR professional
(6)
leid(st)er
(6)
leerkracht basisschool
(6)
hulpverlener
(5)
loopbaanadviseur
(5)
decaan
(5)
deskundige
(5)
cito
(5)
studiebegeleider
(5)
onder supervisie van researchpsycholoog
(5)
gedragstherapeut
(5)
diagnostisch gekwalificeerde gedragswetenschapper
(5)
toegepast psycholoog (hbo)
(4)
begeleider
(4)
personeelsconsulent
(4)
maatschappelijk werker
(4)
diagnostisch gekwalificeerde psychotherapeut
(4)
therapeut
(3)
arbeids- en organisatiepsycholoog
(3)
diagnostisch gekwalificeerde arbeids- en organisatie deskundige
(3)
arbeids- en organisatie deskundige
(3)
kinderfysiotherapeut
(3)
behandelaar
(3)
studieadviseur
(3)
psychodiagnosticus
(3)
sportpsycholoog
(3)
consultant
(3)
huisarts
(3)
kinderarts
(3)
kinderpsychiater
(3)
GZ-psycholoog
(3)
diagnostisch gekwalificeerde gezondheidswetenschapper
(3)
GZ-psycholoog BIG
(3)
schooldirecteur
(3)
JGZ arts
(3)
professional
(3)
GGK-er met diagnostiek aantekening
(3)
afdelingshoofd
(2)
psychodiagnostisch medewerker
(2)
diagnosticus
(2)
medicus
(2)
geen speciale bevoegdheid vereist
(2)
geestelijk gezondheidskundige, GGK-er
(2)
diagnostisch gekwalificeerde GGK-er
(2)
klinisch psycholoog BIG
(2)
interviewer
(2)
ontwikkelingspsycholoog
(2)
spraak-/taalpatholoog
(2)
student
(2)
onder supervisie van sociaal wetenschapper
(2)
onder supervisie van psychotherapeut
(2)
nurse-practitioner
(2)
na training en certificering, LTP adviseur
(2)
na training/e-learning-module
(2)
directeur; leerkracht
(2)
groepsleider
(1)
onderwijskundige
(1)
diagnostisch gekwalificeerde arbo deskundige
(1)
ergotherapeut
(1)
bemiddelaar
(1)
onder supervisie van diagnosticus
(1)
diëtist
(1)
onder supervisie van schoolpsycholoog
(1)
onder supervisie van onderwijskundige
(1)
onder supervisie van diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(1)
onder supervisie van diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(1)
professionele hulpverlener in de GGZ
(1)
onder supervisie van professionele hulpverlener in de GGZ
(1)
onder supervisie van medicus
(1)
onder supervisie van gedragswetenschapper
(1)
onder supervisie van psychiater
(1)
onder supervisie van gezondheidswetenschapper
(1)
paramedicus
(1)
eerstelijnspsycholoog
(1)
gezondheidseconoom
(1)
school- en beroepskeuzeadviseur
(1)
geriater
(1)
onder supervisie van gz-psycholoog
(1)
longarts
(1)
leesspecialist
(1)
sociaal-verpleegkundige
(1)
kinderneuroloog
(1)
schoolarts
(1)
klinisch neuropsycholoog
(1)
diagnostisch gekwalificeerde klinisch psycholoog
(1)
pedagogisch medewerker
(1)
wijkverpleegkundige
(1)
psycholinguïst
(1)
mentor
(1)
onder supervisie van studentpsycholoog
(1)
onder supervisie van decaan of mentor
(1)
onder supervisie van epidemioloog
(1)
onder supervisie van neuropsycholoog
(1)
diagnostisch gekwalificeerde onderzoeker
(1)
professional, getraind
(1)
professionele hulpverlener
(1)
tandarts
(1)
testassistent
(1)
selectiepsycholoog
(1)
taalspecialist
(1)
trainer
(1)
(1)
(ortho)pedagoog met basisaantekening psychodiagnostiek
(1)
linguïst
(1)
diagnostisch geschoolde psycholoog of orthopedagoog, geschoolde testleiders onder de verantwoordelijkheid van een bevoegd deskundige.
(1)
deskundige in het afnemen en interpreteren van gestandaardiseerde taaltests
(1)
psychodiagnostisch gecertificeerde personen
(1)
adviseur werk van UWV
(1)
Basisrapportage: SKJ-geregistreerde met onderliggend minimaal hbo-opleidingsniveau en minimaal een halfjaar ervaring in de interpretatie van neuropsychologisch testonderzoek bij kinderen en jeugdigen. Specialistische rapportage: SKJ-geregistreerde gz-psycholoog met ruime ervaring (minimaal 1 jaar) op het gebied van neuropsychologische diagnostiek.
(1)
na certificeringstraining
(1)
leerkrachten, remedial teachers, intern-begeleiders, schoolpsychologen, orthopedagogen, gz-psychologen, medewerkers van onderwijsbegeleidings- en adviesdiensten enzovoort
(1)
Academisch gevormde psychologen en hbo-psychologen, die psychometrisch geschoold zijn
(1)
Over de bevoegdheid wordt in de handleiding niets vermeld.
(1)
Psycholoog NIP met de Basisaantekening Psychodiagnostiek of vergelijkbare kwalificatie
(1)
Academisch gevormde psychologen en hbo-psychologen, met een diagnostische aantekening/achtergrond en een psychometrisch scholing
(1)
psycholoog of orthopedagoog met basisaantekening psychodiagnostiek
(1)
geselecteerde, opgeleide en gecertificeerde adviseurs
(1)
onder toezicht van een bevoegd deskundige zoals een psycholoog of orthopedagoog
(1)
leerkracht, remedial teacher of de orthopedagoog van de school
(1)
professionals zoals docenten, IB-ers en/of leden van begeleidingsteams
(1)
(groeps)leerkracht, psycholoog/orthopedagoog
(1)
minimaal deskundigheidsniveau van een psycholoog, orthopedagoog of GGK’er met een doctoraal- of masterdiploma en een diagnostiekaantekening
(1)
professionals met een klinische training en psychodiagnostische ervaring en die bij voorkeur voldoende bekend zijn met de cognitief-gedragstherapeutische diagnostiek en DSM-5 diagnostiek
(1)
(ortho)pedagogen en psychologen met een diagnostische basisopleiding
(1)
intern begeleider of schoolleider onder supervisie van een diagnostisch geschoolde professional
(1)
diagnostisch gekwalificeerde professionals
(1)
gecertificeerde Profile Dynamics consultant
(1)
rekenspecialist met minimaal een Master SEN/EN met rekenspecialisatie of een opleiding als intern begeleider of rekencoördinator met aanvullende scholing via een ERWD cursus
(1)
psychologen, assessmentspecialisten, loopbaanadviseurs, coaches en andere HR-professionals na training
(1)
Personen uit de categorie 'Specialist in tests en testgebruik' volgens de EFPA-richtlijnen
(1)
over de bevoegdheid wordt in de handleiding niets vermeld
(1)
vaktherapeuten drama (dramatherapeuten) die na scholing gecertificeerd zijn
(1)
Psychologen, trainers, managers, coaches en andere HR-professionals na de TMA Certificeringstraining
(1)
Meer
Interpretatie door
(1)
Academisch gevormde psychologen en hbo-psychologen, die psychometrisch geschoold zijn
(1)
Academisch gevormde psychologen en hbo-psychologen, met een diagnostische aantekening/achtergrond en een psychometrisch scholing
(1)
adviseur werk van UWV
(1)
afdelingshoofd
(2)
arbeids- en organisatie deskundige
(3)
arbeids- en organisatiepsycholoog
(3)
arts
(21)
Basisrapportage: SKJ-geregistreerde met onderliggend minimaal hbo-opleidingsniveau en minimaal een halfjaar ervaring in de interpretatie van neuropsychologisch testonderzoek bij kinderen en jeugdigen. Specialistische rapportage: SKJ-geregistreerde gz-psycholoog met ruime ervaring (minimaal 1 jaar) op het gebied van neuropsychologische diagnostiek.
(1)
begeleider
(4)
behandelaar
(3)
bemiddelaar
(1)
beroepskeuzeadviseur
(8)
cito
(5)
consultant
(3)
decaan
(5)
deskundige
(5)
deskundige in het afnemen en interpreteren van gestandaardiseerde taaltests
(1)
diagnosticus
(2)
diagnostisch gekwalificeerde arbeids- en organisatie deskundige
(3)
diagnostisch gekwalificeerde arbo deskundige
(1)
diagnostisch gekwalificeerde gedragswetenschapper
(5)
diagnostisch gekwalificeerde gezondheidswetenschapper
(3)
diagnostisch gekwalificeerde GGK-er
(2)
diagnostisch gekwalificeerde klinisch psycholoog
(1)
diagnostisch gekwalificeerde onderzoeker
(1)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(53)
diagnostisch gekwalificeerde pedagoog
(13)
diagnostisch gekwalificeerde professional
(22)
diagnostisch gekwalificeerde professionals
(1)
diagnostisch gekwalificeerde psychiater
(7)
diagnostisch gekwalificeerde psychotherapeut
(4)
diagnostisch geschoolde psycholoog of orthopedagoog, geschoolde testleiders onder de verantwoordelijkheid van een bevoegd deskundige.
(1)
diëtist
(1)
directeur; leerkracht
(2)
eerstelijnspsycholoog
(1)
epidemioloog
(7)
ergotherapeut
(1)
gecertificeerde Profile Dynamics consultant
(1)
gedragstherapeut
(5)
gedragswetenschapper
(10)
geen speciale bevoegdheid vereist
(2)
geestelijk gezondheidskundige, GGK-er
(2)
geriater
(1)
geselecteerde, opgeleide en gecertificeerde adviseurs
(1)
gezondheidseconoom
(1)
gezondheidswetenschapper
(9)
GGK-er met diagnostiek aantekening
(3)
(groeps)leerkracht, psycholoog/orthopedagoog
(1)
groepsleider
(1)
GZ-psycholoog
(3)
GZ-psycholoog BIG
(3)
HR professional
(6)
huisarts
(3)
hulpverlener
(5)
intern begeleider
(16)
intern begeleider of schoolleider onder supervisie van een diagnostisch geschoolde professional
(1)
interviewer
(2)
JGZ arts
(3)
kinderarts
(3)
kinderfysiotherapeut
(3)
kinderneuroloog
(1)
kinderpsychiater
(3)
klinisch neuropsycholoog
(1)
klinisch psycholoog
(27)
klinisch psycholoog BIG
(2)
leerkracht
(199)
leerkracht basisschool
(6)
leerkrachten, remedial teachers, intern-begeleiders, schoolpsychologen, orthopedagogen, gz-psychologen, medewerkers van onderwijsbegeleidings- en adviesdiensten enzovoort
(1)
leerkracht, remedial teacher of de orthopedagoog van de school
(1)
leesspecialist
(1)
leid(st)er
(6)
linguïst
(1)
logopedist
(22)
longarts
(1)
loopbaanadviseur
(5)
maatschappelijk werker
(4)
medewerker onderwijsbegeleidingsdiensten
(12)
medicus
(2)
mentor
(1)
minimaal deskundigheidsniveau van een psycholoog, orthopedagoog of GGK’er met een doctoraal- of masterdiploma en een diagnostiekaantekening
(1)
na certificering/cursus/ training
(45)
na certificeringstraining
(1)
na training/e-learning-module
(2)
na training en certificering, LTP adviseur
(2)
neuropsycholoog
(7)
nurse-practitioner
(2)
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
(38)
onder supervisie van decaan of mentor
(1)
onder supervisie van diagnosticus
(1)
onder supervisie van diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(1)
onder supervisie van diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(1)
onder supervisie van epidemioloog
(1)
onder supervisie van gedragswetenschapper
(1)
onder supervisie van gezondheidswetenschapper
(1)
onder supervisie van gz-psycholoog
(1)
onder supervisie van klinisch psycholoog
(7)
onder supervisie van medicus
(1)
onder supervisie van neuropsycholoog
(1)
onder supervisie van onderwijskundige
(1)
onder supervisie van (ortho)pedagoog
(10)
onder supervisie van pedagoog
(11)
onder supervisie van professionele hulpverlener in de GGZ
(1)
onder supervisie van psychiater
(1)
onder supervisie van psycholoog
(63)
onder supervisie van psychotherapeut
(2)
onder supervisie van researchpsycholoog
(5)
onder supervisie van schoolpsycholoog
(1)
onder supervisie van sociaal wetenschapper
(2)
onder supervisie van studentpsycholoog
(1)
onder toezicht van een bevoegd deskundige zoals een psycholoog of orthopedagoog
(1)
onderwijskundige
(1)
onderzoeker
(12)
ontwikkelingspsycholoog
(2)
(ortho)pedagogen en psychologen met een diagnostische basisopleiding
(1)
(ortho)pedagoog
(110)
(ortho)pedagoog met basisaantekening psychodiagnostiek
(1)
over de bevoegdheid wordt in de handleiding niets vermeld
(1)
Over de bevoegdheid wordt in de handleiding niets vermeld.
(1)
paramedicus
(1)
pedagogisch medewerker
(1)
pedagoog
(26)
personeelsconsulent
(4)
Personen uit de categorie 'Specialist in tests en testgebruik' volgens de EFPA-richtlijnen
(1)
professional
(3)
professional, getraind
(1)
professionals met een klinische training en psychodiagnostische ervaring en die bij voorkeur voldoende bekend zijn met de cognitief-gedragstherapeutische diagnostiek en DSM-5 diagnostiek
(1)
professionals zoals docenten, IB-ers en/of leden van begeleidingsteams
(1)
professionele hulpverlener
(1)
professionele hulpverlener in de GGZ
(1)
psychiater
(20)
psychodiagnosticus
(3)
psychodiagnostisch gecertificeerde personen
(1)
psychodiagnostisch medewerker
(2)
psycholinguïst
(1)
psychologen, assessmentspecialisten, loopbaanadviseurs, coaches en andere HR-professionals na training
(1)
Psychologen, trainers, managers, coaches en andere HR-professionals na de TMA Certificeringstraining
(1)
psycholoog
(269)
Psycholoog NIP met de Basisaantekening Psychodiagnostiek of vergelijkbare kwalificatie
(1)
psycholoog of orthopedagoog met basisaantekening psychodiagnostiek
(1)
psychotherapeut
(14)
rekenspecialist met minimaal een Master SEN/EN met rekenspecialisatie of een opleiding als intern begeleider of rekencoördinator met aanvullende scholing via een ERWD cursus
(1)
remedial teacher
(29)
researchpsycholoog
(19)
schoolarts
(1)
schooldirecteur
(3)
school- en beroepskeuzeadviseur
(1)
schoolpsycholoog
(9)
selectiepsycholoog
(1)
sociaal-verpleegkundige
(1)
sportpsycholoog
(3)
spraak-/taalpatholoog
(2)
student
(2)
studieadviseur
(3)
studiebegeleider
(5)
taalspecialist
(1)
tandarts
(1)
testassistent
(1)
therapeut
(3)
toegepast psycholoog (hbo)
(4)
trainer
(1)
uitgever
(7)
vaktherapeuten drama (dramatherapeuten) die na scholing gecertificeerd zijn
(1)
verpleegkundige
(12)
verzorger
(6)
wijkverpleegkundige
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname duur
Van:
Tot:
Pas toe
Beoordeeld
Laatste 5 jaar
(1)
Laatste 10 jaar
(3)
Laatste 20 jaar
(53)
Jaar normering
Van:
Tot:
Pas toe
Uitgever
Pearson Benelux B.V.
(20)
Hogrefe Uitgevers
(7)
CEBIR nv
(6)
A-VISION
(5)
Bohn Stafleu van Loghum
(4)
Boom test onderwijs
(3)
DATEC
(3)
LTP
(2)
Pyramid Productions
(2)
Stichting NOA
(2)
Barendse & Thissen
(1)
Bureau ICE
(1)
Instituut voor Psychotrauma
(1)
LDC Business
(1)
Nederlandse Rorschach Vereniging
(1)
Performance Coaching
(1)
Psycholoog, De
(1)
RINO Noord Holland
(1)
Verpleeghuis De Stichtse Hof, Psychogeriatrische dienst
(1)
Meer
Uitgever
A-VISION
(5)
Barendse & Thissen
(1)
Bohn Stafleu van Loghum
(4)
Boom test onderwijs
(3)
Bureau ICE
(1)
CEBIR nv
(6)
DATEC
(3)
Hogrefe Uitgevers
(7)
Instituut voor Psychotrauma
(1)
LDC Business
(1)
LTP
(2)
Nederlandse Rorschach Vereniging
(1)
Pearson Benelux B.V.
(20)
Performance Coaching
(1)
Psycholoog, De
(1)
Pyramid Productions
(2)
RINO Noord Holland
(1)
Stichting NOA
(2)
Verpleeghuis De Stichtse Hof, Psychogeriatrische dienst
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Resultaten 101 t/m 101 van 101
Datum beoordeling
Alfabetisch
Relevantie
DELFTSE VRAGENLIJST, DV, 1974
Vragenlijst met 33 items die met ja, ? of nee beantwoord moeten worden.
Vorige
8
9
10
11
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief