Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
ontluikende gecijferdheid
algemeen intelligentieniveau
(9)
aandacht en concentratie
(2)
begrijpend lezen
(2)
persoonlijkheidsaspecten
(2)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
leerlingkenmerken t.a.v. gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
posttraumatische stress
(2)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
taal- en rekenniveau
(2)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
aspecten van gezondheid, veiligheid en welzijn in de arbeidssituatie
(1)
auditieve aandacht, selectieve en volgehouden
(1)
basisfuncties en beginnend leren
(1)
beginnende geletterdheid (fonologisch bewustzijn en letterkennis)
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(1)
capaciteiten en belangstellingsrichtingen
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
communicatieve vaardigheden
(1)
depressie
(1)
dyslexie
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
faalangst: evaluatie angst en vermijdingstendens in taaksituaties tijdens de les
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
gedragssymptomen van ADHD-problematiek
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
inzicht in de wijze waarop ervaringen uit het verleden zijn geinterpreteerd
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
leervoorwaarden
(1)
lees- en spellingvaardigheid
(1)
lezen en rekenen
(1)
luistervaardigheid
(1)
malingeren
(1)
manifest pathologisch gedrag
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
motivatie-oriƫntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
planningsstoornissen
(1)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
sociaal functioneren in de klas
(1)
spelgedrag
(1)
studieattitude, condities voor effectief en zelfstandig studeren
(1)
taalvaardigheid , redeneervermogen en leerbevorderende/belemmerende gedragskenmerken
(1)
verbaal en performaal functioneren, algemene en specifieke leervoorwaarden
(1)
voorlopersymptomen van ADHD
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
ontwikkeling
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht en concentratie
(2)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemeen intelligentieniveau
(9)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
aspecten van gezondheid, veiligheid en welzijn in de arbeidssituatie
(1)
auditieve aandacht, selectieve en volgehouden
(1)
basisfuncties en beginnend leren
(1)
beginnende geletterdheid (fonologisch bewustzijn en letterkennis)
(1)
begrijpend lezen
(2)
capaciteiten en belangstellingsrichtingen
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
communicatieve vaardigheden
(1)
depressie
(1)
dyslexie
(1)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
elementaire rekenkennis
(1)
faalangst: evaluatie angst en vermijdingstendens in taaksituaties tijdens de les
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
gedragssymptomen van ADHD-problematiek
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
inzicht in de wijze waarop ervaringen uit het verleden zijn geinterpreteerd
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
leerlingkenmerken t.a.v. gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(2)
leervoorwaarden
(1)
lees- en spellingvaardigheid
(1)
lezen en rekenen
(1)
luistervaardigheid
(1)
malingeren
(1)
manifest pathologisch gedrag
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
motivatie-oriƫntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
ontwikkeling
(1)
persoonlijkheidsaspecten
(2)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(1)
planningsstoornissen
(1)
posttraumatische stress
(2)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
sociaal functioneren in de klas
(1)
spelgedrag
(1)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
studieattitude, condities voor effectief en zelfstandig studeren
(1)
taal- en rekenniveau
(2)
taalvaardigheid , redeneervermogen en leerbevorderende/belemmerende gedragskenmerken
(1)
verbaal en performaal functioneren, algemene en specifieke leervoorwaarden
(1)
voorlopersymptomen van ADHD
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
intern begeleider
uitgever
leerkracht
(1)
leid(st)er
(1)
pedagogisch medewerker
(1)
Meer
Interpretatie door
leerkracht
(1)
leid(st)er
(1)
pedagogisch medewerker
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief