Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
niveau van het technisch lezen, leestempo
algemeen intelligentieniveau
(9)
aandacht en concentratie
(2)
persoonlijkheidsaspecten
(2)
leerlingkenmerken t.a.v. gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(2)
posttraumatische stress
(2)
taal- en communicatieproblemen
(2)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
actieve en passieve woordenschat
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
auditief taalbegrip en mondeling taalgebruik
(1)
auditieve aandacht, selectieve en volgehouden
(1)
basisfuncties en beginnend leren
(1)
begrip van gesproken taal, indicatie voor de aanwezigheid, respectievelijk mate van afasie
(1)
benoemstoornissen, woordvindingsproblemen
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
communicatieve intentie, verbale- en preverbale ontwikkeling
(1)
communicatieve vaardigheden
(1)
depressie
(1)
dyslexie
(1)
eerste verbale en non-verbale receptieve en expressieve communicatie en communicatievoorwaarden
(1)
faalangst: evaluatie angst en vermijdingstendens in taaksituaties tijdens de les
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
gedragssymptomen van ADHD-problematiek
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
inzicht in de wijze waarop ervaringen uit het verleden zijn geinterpreteerd
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
leervoorwaarden
(1)
lezen en rekenen
(1)
malingeren
(1)
manifest pathologisch gedrag
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
planningsstoornissen
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
screening van vertraagde en/of afwijkende taal en spraakontwikkeling
(1)
spelgedrag
(1)
spraak- en taalontwikkeling
(1)
taal- en leesstoornissen
(1)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taalontwikkeling, communicatieve vaardigheden
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
verbaal en performaal functioneren, algemene en specifieke leervoorwaarden
(1)
voorlopersymptomen van ADHD
(1)
kwaliteit van informatieoverdracht
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht en concentratie
(2)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
actieve en passieve woordenschat
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemeen intelligentieniveau
(9)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
auditief taalbegrip en mondeling taalgebruik
(1)
auditieve aandacht, selectieve en volgehouden
(1)
basisfuncties en beginnend leren
(1)
begrip van gesproken taal, indicatie voor de aanwezigheid, respectievelijk mate van afasie
(1)
benoemstoornissen, woordvindingsproblemen
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
communicatieve intentie, verbale- en preverbale ontwikkeling
(1)
communicatieve vaardigheden
(1)
depressie
(1)
dyslexie
(1)
eerste verbale en non-verbale receptieve en expressieve communicatie en communicatievoorwaarden
(1)
faalangst: evaluatie angst en vermijdingstendens in taaksituaties tijdens de les
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
gedragssymptomen van ADHD-problematiek
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
inzicht in de wijze waarop ervaringen uit het verleden zijn geinterpreteerd
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
kwaliteit van informatieoverdracht
(1)
leerlingkenmerken t.a.v. gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(2)
leervoorwaarden
(1)
lezen en rekenen
(1)
malingeren
(1)
manifest pathologisch gedrag
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
persoonlijkheidsaspecten
(2)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(1)
planningsstoornissen
(1)
posttraumatische stress
(2)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
screening van vertraagde en/of afwijkende taal en spraakontwikkeling
(1)
spelgedrag
(1)
spraak- en taalontwikkeling
(1)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taal- en communicatieproblemen
(2)
taal- en leesstoornissen
(1)
taalontwikkeling, communicatieve vaardigheden
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
verbaal en performaal functioneren, algemene en specifieke leervoorwaarden
(1)
voorlopersymptomen van ADHD
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
logopedist
leerkracht
(1)
remedial teacher
(1)
Meer
Interpretatie door
leerkracht
(1)
remedial teacher
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief