De schooltoets bestaat uit 5 oefen- en 20 toetsopgaven van elk vier plaatjes. Het plaatje van het in klanken verdeelde en zo door de kleuterleidster uitgesproken woord moet door het kind worden doorgestreept. Elke rij plaatjes bevat woorden die...
Vragenlijst met 58 items die op een zespuntsschaal van ‘dat is beslist zo' tot ‘dat is beslist niet zo' worden gescoord. De items betreffen aspecten van dwanggedrag.
Vragenlijst met 89 items die gedragingen of belevingen in bepaalde situaties aangeven, waarvan cliënt op een vijfpuntsschaal moet aangeven in hoeverre deze op hem van toepassing zijn. Negen items zijn overgenomen uit de Inventarisatielijst...
Vragenlijst met 76 items uit diverse fobieënclusters. Op een vijfpuntsschaal van ‘helemaal niet' tot ‘heel veel' kan men bij elke bewering aangeven hoe angstig men op het ogenblik daarvoor is. Er is een voorbeelditem. De vragenlijst omvat vijf...
Vragenlijst met 95 items betreffende onaangename situaties. Op een vijfpuntsschaal geeft men aan in hoeverre elk item een onaangenaam gevoel oproept. Eén voorbeelditem. Aan de vragenlijst zijn vier therapeutische oefenprogramma's verbonden met...
Methode waarbij relevante probleemgebieden, doelen en schalen (indicatoren voor het bereiken van doelen) voor een behandeling op een evaluatieformulier worden ingevuld. Per cliënt wordt het beginniveau aangegeven, na een afgesproken tijd wordt...
Schooltoets bestaande uit twee vormen. Vorm A zowel als vorm B bestaat uit een lijst met 116 onder elkaar geplaatste woorden die het kind vlug en duidelijk moet voorlezen.De EMT is opgenomen in het leerlingvolgsysteem "Leer in Zicht".
De test is in drie vormen beschikbaar: Vorm A, de kaartjesvorm met 550 items op kaartjes gedrukt die gesorteerd moeten worden in hoeverre ze van toepassing zijn in ‘juist', ‘onjuist' en ‘ik weet het niet'. Vorm B, de volledige boekjesvorm met...
Schooltoets met drie boekjes, voor het tweede, derde en vierde leerjaar elk één. Elk boekje bevat naast drie oefenvoorbeelden 32 in moeilijkheidsgraad opklimmende opdrachten. De opdrachten zijn niet aan een bepaalde methode gebonden.