Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Populatiesoort
leerlingen uit groep 5 t/m 8 van het reguliere basisonderwijs en vergelijkbare jaargroepen uit het speciaal basisonderwijs en speciaal onderwijs cluster 4
(1)
Meer
Populatiesoort
leerlingen uit groep 5 t/m 8 van het reguliere basisonderwijs en vergelijkbare jaargroepen uit het speciaal basisonderwijs en speciaal onderwijs cluster 4
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatie leeftijd
Van:
Tot:
Pas toe
Wijze van afname
papier & potlood
(1)
Meer
Wijze van afname
papier & potlood
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname door
diagnostisch gekwalificeerde professionals
(1)
(ortho)pedagogen en psychologen met een diagnostische basisopleiding
(1)
intern begeleider of schoolleider onder supervisie van een diagnostisch geschoolde professional
(1)
Meer
Afname door
diagnostisch gekwalificeerde professionals
(1)
intern begeleider of schoolleider onder supervisie van een diagnostisch geschoolde professional
(1)
(ortho)pedagogen en psychologen met een diagnostische basisopleiding
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
diagnostisch gekwalificeerde professionals
(ortho)pedagogen en psychologen met een diagnostische basisopleiding
intern begeleider of schoolleider onder supervisie van een diagnostisch geschoolde professional
(1)
Meer
Interpretatie door
intern begeleider of schoolleider onder supervisie van een diagnostisch geschoolde professional
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname duur
Van:
Tot:
Pas toe
Beoordeeld
In beoordeling
Laatste 5 jaar
(1)
Laatste 10 jaar
(1)
Laatste 20 jaar
(1)
Jaar normering
Van:
Tot:
Pas toe
Uitgever
Bij de auteurs
(1)
Meer
Uitgever
Bij de auteurs
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Resultaten 1 t/m 1 van 1
Datum beoordeling
Alfabetisch
Relevantie
STUDENT PERCEPTION OF AFFECTIVE RELATIONSHIP WITH TEACHER SCALE, SPARTS, 2023
Nederlandse versie
Uitgegeven door: Bij de auteurs
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief